loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 128 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (1)

به گزارش ورزش7: سایت اینترنتی نشریه آس چاپ مادرید امروز (دوشنبه) نوشت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید امشب یک نشست خبری برگزار خواهد کرد و در جمع خبرنگاران شایعه‌ای که چندی است به سوژه داغ رسانه‌های اروپایی تبدیل شده یعنی اخراج کارلو آنچلوتی را تأیید می‌‌کند.

رئال‌مادرید فصل جاری را بدون کسب حتی یک جام به پایان رسانده و همین موضوع سبب شده است که برکناری کارلتو، کسی که فصل گذشته به انتظار 12 ساله کهکشانی‌ها برای کسب دسمیا (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) پایان داد،‌ محتمل به نظر برسد. از رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی و اونای امری، سرمربی سویا به عنوان گزینه‌های محتمل جانشینی او نام برده شود.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی شنبه شب رئال‌مادرید برابر ختافه در هفته آخر لالیگا گفت که آینده او در رئال در فاصله روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری مشخص می‌شود و ظاهراً پرس امشب می‌خواهد تکلیف سرمربی ایتالیایی تیمش را مشخص کند.

نشریه آس نوشته است که با وجود حمایت علنی کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن رئال‌مادرید از ابقای کارلتو، فلورنتینو پرس نمی‌خواهد یک فصل دیگر به سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن اعتماد کند. این نشریه سفر امروز آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید را هم دلیلی دیگر برای محتمل بودن برکناری آنچلوتی دانسته است. گفته می‌‌شود که هدف نایب‌رئیس میلان از سفر به پایتخت اسپانیا متقاعد کردن آنچلوتی برای بازگشت به میلان است؛ کسی که بعد از بازی تیمش برابر ختافه گفت یا در رئال‌مادرید می‌‌ماند یا یک سال به استراحت خواهد پرداخت.

سید ناصر بازدید : 107 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آسیر ایارمندی، هافبک تیم فوتبال رئال‌مادرید یکی از کسانی است که گفته می‌شود احتمال دارد این فصل از کهکشانی‌ها جدا شود اما او می‌گوید که شخصاً برنامه‌ای برای ترک کهکشانی‌ها ندارد.

ایارامندی در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل آخرین فصل حضورش در رئال‌مادرید است، گفت: خیر. من چند سال دیگر با رئال قرارداد دارم و می‌خواهم به حضور در این تیم ادامه دهم چون از وضعیتم راضی‌ام.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌ مادرید در چند بازی اخیر رئال مادرید از سرخیوراموس، مدافع میانی تیمش به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرده است که برخی از این موضوع به عنوان نشانه‌ای از بی‌اعتمادی کارلتو به ایارامندی یاد می‌کنند. خود او در این خصوص عنوان کرد: این مربی است که در مورد همه چیز تصمیم‌گیری می‌کند و تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن می‌تواند بهترین کار را انجام دهد. یک مربی برای همین مسئولیت هدایت یک تیم را بر عهده می‌گیرد.

ایارامندی از پاسخ به این سؤال که اگر آنچلوتی رئال‌ مادرید را ترک کند، شانس او برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم تغییر می کند، طفره رفت و اظهار داشت: من با رئال‌ مادرید قرارداد دارم و از حضور در کنار هم‌تیمی‌هایم بسیار راضی‌ام و زندگی در مادرید هم برایم لذتبخش است.

اخراج احتمالی ایارامندی موضوع دیگری بود که وی به آن اشاره داشت. او تأکید کرد: این موضوع برای شما رسانه‌ای‌ها جذاب است. آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و ما از کار با او راضی هستیم.

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌‌ها در پایان درباره این موضوع که آیا از تصمیم خود برای ماندن در رئال‌ پشیمان و همچنین زمانی که برای حضور در ترکیب تیم به دست می‌آوید راضی کننده است، گفت: خیر. من از ماندن در رئال پشیمان نیستم و گفته بودم که می‌خواهم در این تیم بمانم. قطعاً‌ هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی نیست اما من به کار و تلاشم برای پیشرفت ادامه می‌دهم.

سید ناصر بازدید : 115 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: ایکر کاسیاس دروازه بان باشگاه فوتبال رئال مادرید با پیروزی تیمش در برابر ختافه به رکورد 334 پیروزی در لالیگا دست یافت و زوبی زارتا بازیکن اسطوره بارسلونا که سابقا با 333 پیروزی در لالیگا پیش تاز بود را پشت سر بگذارد و به عنوان نخست دست یافت پس از این دو نفر رائول کنزالس با 327 پیروزی در لالیگا در جایگاه سوم قرار دارد.
 
گفتنی است، ایکر کاسیاس تاکنون در 510 بازی در لالیگا حضور یافته که 65 درصد از آنها با پیروزی همراه بوده است.

سید ناصر بازدید : 121 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مجله انگلیسی اسپرت پرو لیست ورزشکارانی که  بیشترین خواهان را در بازار چه از لحاظ خرید و چه از لحاظ فروش دارند را منتشر کرد. در معرفی این لیست، سن، ارزش، گیرایی و قراردادهای حامیان مالی مورد توجه قرار گرفته است.
 
یوگنی بوچارد تنیسور کانادایی زن جهان در این لیست عنوان نخست را به خود اختصاص داد، این اولین باری است که  یک زن عنوان نخست را کسب می کند.
 
این در حالی است که نیمار فوتبالیست برزیلی باشگاه بارسلونا در رتبه دوم این لیست قرار گرفت.
 
جردن اسپایت گلف باز مشهور جهان نیز سوم شد.

سید ناصر بازدید : 111 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آخرین بازی چلسی در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس برای یک بازیکن خاص بود و او جز دیدیه دروگبا نبود؛ چرا که این بازیکن ساحل‌عاجی آخرین بازی خود را با پیراهن چلسی انجام داد.

جان تری از خداحافظی دروگبا بسیار ناراحت است. او گفت: از آخرین قهرمانی چلسی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس 5 سال می‌گذرد. درست است که چلسی در فصل جاری جام قهرمانی را بالای سر برد اما باید بگویم که جو حاکم بر تیم ناراحت کننده بود و همه ما حس خوبی نداشتیم؛ چرا که دروگبا از چلسی خداحافظی کرد و این مساله ما را در غم و اندوه فرو برد. روزی باورنکردنی بود. نمی‌توانستم خداحافظی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ چلسی را باور بکنم. چلسی مثل یک خانواده است و از دست دادن یک از اعضا اصلا نمی‌تواند خبر خوبی باشد.

وقتی دیدیه دروگبا تعویض شد بازیکنان چلسی دور او حلقه زدند و این بازیکن ساحل عاجی را روی شانه های خود بلند کردند و جان تری نیز بازوبند کاپیتانی را به او داد.

دروگبا هم درباره رفتار خوب بازیکنان و هواداران چلسی گفت: می‌خواهم از همه آنها تشکر کنم. به خوبی می‌دانستم که چنین مراسمی را برای من می‌گیرند. از جان تری تشکر ویژه‌ای دارم. از او تشکر می‌کنم. سالهاست که در کنار هم بازی می‌کنیم. جان تری برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند انسان بسیار خوب و مهربانی است. از همه تشکر می‌کنم.

سید ناصر بازدید : 112 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش برابر ساندرلند و برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه استمفوردبریج به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: به نظرم ما هر چیزی را که باید داریم. کسی هم هست که بخواهد بگوید چلسی فوق‌العاده بازی نمی‌کند؟ خیر. البته می‌توانند این حرف را بزنند ولی حقیقت ندارد. ما با هنر بازی می‌کنیم و در کنارش از روحیه، سازماندهی و تعصب بالایی برخورداریم. چلسی تیم کاملی است و به همین خاطر قهرمان شد. بازگشت مجدد به چلسی برای من ریسک بالایی به حساب می‌آمد ولی با تیمی جدید و نسلی نو از بازیکنان بار دیگر توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم و این با حمایت هواداران محقق شد.

وی همچنین با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی با ساندرلند عنوان کرد: اینکه کارمان را با قهرمانی در فصل 05-2004 شروع کردیم و با قهرمانی در فصل 15-2014 به اینجا رسیدیم احساس فوق‌العاده‌ای است، چون من به هر دو دوره تعلق دارم ولی تیم 2004 دیگر وجود ندارد و از بازیکنان آن دوره حالا تنها جان تری و پتر چک باقی مانده‌اند و دیدیه دروگبا هم در این بازی خداحافظی کرد. جدایی اشلی کول، فرانک لمپارد، مایکل اسین و دروگبا برای من سخت بوده و هست اما حرفه من ایجاب می‌کند که به آینده بنگرم و تیمی که حالا می‌بینید از دو سال پیش ساختش را آغاز کرده‌ایم.

آقای خاص تصریح کرد: ماندن در چلسی تا سال 2025 و قهرمانی با این تیم در 2005، 2015 و 2025 رویایم بوده و هست. تیم‌های فصل 05-2004 و 06-2005 و تیم‌های پس از آن فوق‌العاده بودند و بازیکنان بزرگی داشتند. تیم تازه در ابتدای راه است، ما در جام اتحادیه انگلیس و لیگ برتر به قهرمانی رسیدیم و برای بهتر شدن باید عناوین قهرمانی دیگری را هم کسب کنیم. حالا باید در بازیکنان‌مان انگیزه لازم برای کسب موفقیت‌های بیشتر ایجاد کنیم.

سرمربی چلسی همچنین در تمجید از مهاجم ساحل‌عاجی خود که شب گذشته آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد و در دقیقه 30 جای خود را به دیه‌گو کاستا داد، گفت: دلیل تعویض کردن دروگبا مشکلی بود که او از ناحیه زانو داشت. در شرایط عادی دیدیه نباید با این وضعیت بازی می‌کرد ولی چون این دیدار، بازی آخر او بود می‌خواست که در زمین باشد. جان تری تمایل داشت که بازوبند کاپیتانی را در این بازی به دیدیه بدهد و بازیکنان علاقمند بودند تا او را روی دستان خود به خارج زمین مشایعت کنند، چون دروگبا را خیلی دوست دارند. او بخشی از تیم پیشین چلسی بوده و بخشی از چلسی جدید است. دروگبا الگوی خوبی برای بازیکنان جوانی همچون ادن ازار، ویلیان و اسکار بود و آنها از او چیزهای زیادی آموختند. دیدیه در این فصل خیلی به چلسی کمک کرد.

مورینیو درباره دروازه‌بان 33 ساله تیمش که شایعه جدایی او از این تیم مطرح است، اظهار داشت: چک اسطوره باشگاه چلسی است، با توجه به اینکه پیتر دروازه‌بان و 33 ساله است، او اسطوره جوانی به شمار می‌رود. یکی از نقاط قوت چلسی در فصل جاری داشتن دو دروازه‌بان خوب بود.وقتی تیبو کورتوا مصدوم بود پیتر در بازی‌های ما به خوبی از دروازه‌ محافظت کرد. مطمئن نیستم که اگر چک نبود می‌توانستیم به قهرمانی برسیم. البته نباید احساسی آنالیز کنیم و عادلانه‌اش این است که کورتوا در این فصل فوق‌العاده برای چلسی کار کرد.

سید ناصر بازدید : 107 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بوروسیا دورتموند در هفته پایانی بوندسلیگا موفق شد با غلبه بر وردربرمن سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. این تیم برای موفقیت در فصل آینده هم‌اکنون خریدهای خودش را آغاز کرده و در اولین اقدام گونسالو کاسترو هافبک بایرلورکوزن را به خدمت گرفت.

به نظر می‌رسد تابستان پیش رو تابستان پرتغییری در باشگاه دورتموند باشد. پس از رفتن یورگن کلوپ سرمربی زردپوشان آلمانی تغییر و تحولات زیادی با آمدن توخل در این تیم ایجاد خواهد شد و در اولین تغییر گونزالو کاسترو از بایرلورکوزن به جمع دورتموندی‌ها اضافه شد.

کاسترو تاکنون تمام دوران فوتبالی خودش را در لورکوزن سپری کرده و این فصل 22 بار در بوندسلیگا به میدان رفت و توانست 34 موقعیت گل ایجاد کند. ویژگی بارز این بازیکن جنگندگی اوست. او این خصلت را در تکل‌های فراوانی که زده نشان داده است. کاسترو 25 تکل موفق در این فصل داشته و یکی از هافبک‌های جنگنده بوندسلیگا بوده است. او که 5 بازی ملی با پیراهن تیم ملی آلمان در کارنامه خود دارد عنوان کرده می‌خواهد مثل مسوت اوزیل شود.

سید ناصر بازدید : 85 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در پایان دیدار دو تیم بورسیا دورتموند و وردربرمن که با پیروزی 3بر2 به سود دورتموند به پایان رسید،  یورگن کلوپ پس از هفت سال حضور در این تیم، با هواداران خداحافظی کرد.

 البته کلوپ یک بازی دیگر هم بر روی نیمکت مربیگری دورتموند خواهد نشست ولی با توجه به این که آن مسابقه یعنی فینال جام  حذفی در ورزشگاه خانگی دورتموند برگزار نخواهد شد،‌ کلوپ  روز گذشته تصمیم گرفت در خانه ودر حضور هواداران تیمش با آنها خداحافظی و به خاطر حمایت‌هایشان‌ از آنها قدر دانی کند.

 وی پس از پایان مسابقه گفت: هفت سال با هم بودنمان هفته آینده به پایان می‌رسد، ما برای آخرین بار در این ورزشگاه با همب ودیم من از تمام ثانیه‌های عمرم در اینجا لذت بردم داخل استادیوم و در کل ما خیلی خوشبخت بودیم که سال 2008 به اینجا آمدیم این موضوع یک وضعیت  برد- برد بود از همه کارکنان باشگاه تشکر می‌کنم .

گفتنی است: توماس توشل سرمربی سابق ماینتس جانشین کلوپ خواهد شد و کلوپ از هواداران خواست سرمربی جدید را با وی مقایسه نکنند.

سید ناصر بازدید : 66 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: استوک سیتی نیز در دیداری عجیب موفق شد لیورپول را با نتیجه 6 بر یک شکست دهد. در این دیدار راجرز به غیر از رحیم استرلینگ از تمام بازیکنان اصلی خود استفاده کرد ولی در همان نیمه نخست 5 بار دروازه خود را باز شده دید.

دیوف دو بار، واترز دو بار و انزونزی و پیتر کراوچ برای میزبان گلزنی کردند تا آخرین حضور جرارد در لیگ برتر با یک شکست تحقیرآمیز برای او و تیمش همراه شود. البته استیون جرارد موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا این بازیکن نیز مثل فرانک لمپارد در آخرین بازی خود در لیگ برتر گلزنی کرده باشد.

جرارد پس از پایان این دیدار به طور رسمی از لیورپول جدا شد تا در فصل بعدی راهی لیگ آمریکا شود. البته پیش از این جرارد در ورزشگاه آنفیلد با بازیکنان و هواداران خداحافظی کرده بود.

سید ناصر بازدید : 52 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشو رزش7: فصل 15-2014 لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و استیون جرارد کاپیتان انگلیسی کهنه‌کار این تیم که آخرین بازی‌اش را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید انجام داد، پایان تلخی داشت. لیورپولی‌ها که هفته گذشته در آخرین بازی جرارد در آنفیلد، 3- یک به کریستال پالاس باخته بودند، شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 6 بر یک برابر استوک سیتی باختند.

لیورپول خوش‌شانس بود که به خاطر این باخت سهمیه لیگ اروپا را هم از دست نداد، چرا که اگر منچسترسیتی ساوتهمپتون را 2 – صفر شکست نداده بود، این شاگردان رونالدو کومان بودند که اکنون به جای لیورپول سهمیه لیگ اروپا را در اختیار داشتند.

بعد از این بازی، برندان راجرز که مردانش با 62 امتیاز و به عنوان تیم ششم فصل را به پایان رساندند، گفت که اگر مسئولان باشگاه از او بخواهند آنفیلد را ترک کند، این کار را انجام خواهد داد.

راجرز به خبرنگاران گفت: باخت شرم‌آوری بود و اگر مالکان باشگاه از من بخواهند که بروم، خواهم رفت. به عنوان مربی تیم من مسئولیت کامل این شکست را می‌پذیرم و می‌دانم که باید به دنبال پیدا کردن مشکلات و نقاط ضعف تیم و رفع آنها باشیم. تمام هوادران لیورپول از این نتیجه شرمنده شده‌اند و به همین دلیل ما باید از آنها عذرخواهی کنیم.

وی در توصیف عملکرد تیمش عنوان کرد:عملکردمان در نیمه اول بازی افتضاح بود، افتضاح به معنای واقعی. همیشه گفته‌ام که کافی است از من خواسته شود که بروم اما هنوز فکر می‌کنم که می‌توانم چیزهای زیادی به لیورپول بدهم.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان تأکید کرد: راستش را بخواهید، یک سری عوامل کلیدی در عملکرد ما در این بازی تأثیرگذار بودند که مرا متعجب نکردند. تابستان امسال در برخی از بخش‌ها نیاز است که تغییراتی صورت بگیرد، تغییراتی که به ما کمک خواهد کرد فصل آینده رقابت بهتری داشته باشیم. ما به عنوان یک تیم باید سخت تلاش کنیم تا این هدف محقق شود.

سید ناصر بازدید : 45 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: برندن راجرز نمایش تیمش در جریان شکست ۶-۱ مقابل استوک سیتی را شرم آور نامیده است .

راجرز بعد شکست تحقیر آمیز تیمش به خبرنگاران گفت :" شکست تحقیر آمیزی بود . اگر مدیران بخواهند که از باشگاه بروم به تصمیم شان احترام می گذارم ولی هنوز احساس می کنم که می توانم چیزهای زیادی به این باشگاه بدهم .

به عنوان مربی تیم مسئولیت شکست امروز را قبول می کنم . باید مشکلات مان را برطرف کنیم . "

سید ناصر بازدید : 69 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پی اس جی که قهرمانی اش در رقابت های این فصل را قطعی کرده، می تواند ‏فردا در پایان دیدار مقابل ریمس، مقابل هواداران خودی، جشن قهرمانی برگزار کنند.‏
هرچند بلان از عملکرد شاگردانش در این فصل راضی است اما دوست ندارد تیمش مانند چلسی، که در ‏دیدار هفته گذشته مقابل وست بروم 3-0 شکست خورد، بعد از قطعی شدن قهرمانی، چنین شکستی را ‏متحمل شود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما برای آخرین بازی مقابل هواداران آماده می شویم؛ برای برگزاری جشن ‏قهرمانی. جشن گرفتن با آنها همیشه لذت بخش است؛ اما به بازیکنانم گفتم که امیدواری آنها مانند چلسی ‏بازی نکنند. آنها در آخرین دیدارشان اصلا شبیه خودشان نبودند."‏
پی اس جی در حالی آخرین دیدار فصل را برگزار خواهد کرد که 8 امتیاز با لیون فاصله دارد و بلان ‏معتقد است موناکو فصل گذشته حریف سرسخت تری بود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما این 80 امتیاز را ندزدیدیم. موناکو رقیب سرسخت تری از لیون بود زیرا آنها ‏فصل گذشته با 83 امتیاز، دوم شدند. فکر می کنم با کمی شانس بیشتر، ما می توانستیم امتیازات بیشتری ‏داشته باشیم و هفته آخر، تعلیق کمتری داشت."‏
پاریسی ها باید در فینال جام حذفی مقابل اوسر قرار بگیرند و بلان تایید کرد به دلیل درپیش بودن آن ‏دیدار، در دیدار فردا به زلاتان استراحت خواهد داد:" زلاتان هنوز کاملا آماده نیست. خیلی بهتر شده اما ‏ترجیح می دهیم احتیاط کنیم زیرا فینال جام حذفی را در پیش داریم."‏

سید ناصر بازدید : 49 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اینتر از تیم‌های است که در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی خواهد داشت. روبرتو مانچینی پیش از این اعلام کرده بود که تیمش فصل آینده از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و برای رسیدن به این منظور باید چند بازیکن سرشناس جذب کند.

مانچینی همچنین تاکید کرده بود که نهایت تلاش خود را می کند تا یحیی توره ستاره ساحل عاجی منچستر سیتی را ترک کند و به نظر می رسد که پیوستن این بازیکن به نرآتزوری قطعی شده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس از نهایی شدن توافق توره با اینتر خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن ساحل عاجی فصل آینده را با پیراهن اینتر در رقابت های سری A توپ خواهد زد.

این روزنامه انگلیسی نوشت: قرارداد توره با اینتر 3 است و این بازیکن ساحل عاجی سالانه 6.7 میلیون دلار خالص بدون پرداخت مالیات دریافت خواهد کرد. توره دوست داشت با اینتر قرار داد بلند مدت امضا کند و سران این باشگاه ایتالیایی به او قول داده اند که اگر عملکرد خوبی در فصل بعد داشته باشد یک سال دیگر قرارداد او را تمدید خواهند کرد.

اینتر فصل جاری رقابت های سری A با ماتزاری شروع کرد اما به علت کسب نتایج ضعیف سرمربی خود را برکنار کرد تا روبرتو مانچینی باردیگر هدایت این تیم را برعهده گیرد اما با آمدن مانچینی هم نتایج اینتر خوب نشد و الان این تیم با 52 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و شانسی هم برای حضور در لیگ اروپا ندارد.

سید ناصر بازدید : 42 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شایعات اخیر خبر از جدایی سنگربان کهنه کار چلسی از این تیم می دهند. پتر چک که در سال ۲۰۰۴ و با قرار دادی به ارزش ۷ میلیون پوند از رن فرانسه به چلسی ملحق شد، در این فصل تنها در ۱۶ مسابقه برای تیمش به میدان رفته است.

پیش از اینکه تیبو کورتوآ در تابستان گذشته به سنگربان شماره یک آبی های لندن مبدل شود، چک به مدت ۱۰ سال بازیکن ثابت این تیم بود. پتر چک تا کنون توانسته است با چلسی به ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلستان، ۴ قهرمانی در جام حذفی انگلستان، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

پس از تایید مدیر برنامه های این بازیکن مبنی بر مذاکره موکلش با سایر گزینه ها ، حالا مورینیو در مصاحبه ای کوتاه در این باره عنوان کرد: " از حضور پتر در تیم خرسندم. هنوز هم می گویم امیدوارم او با ما بماند اما انتخاب با خود اوست. امیدوارم برای بازی آخر در لیگ ( مقابل ساندرلند ) در بهترین فرم خود حاضر باشد."

گفتنی است ، از تیم های پاریس سن ژرمن، آرسنال و منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد می شود.

سید ناصر بازدید : 48 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دورتموند که در یکی، دو سال اخیر رقابت سختی با بایرن مونیخ داشت و توانست حتی فاتح بوندسلیگا شود، در این فصل خیلی ضعیف بود و نتوانست سهمیه اروپایی کسب کند. خیلی از این عملکرد ضعیف ممکن است به خاطر رفتن روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتسه به تیم رقیب باشد که باعث شده تا هواداران دورتموند علیه بایرن مونیخ موضع بگیرند.

پپ گوآردیولا به صورت تلویحی از قصدش برای ادامه کار در بایرن خبر داده است ولی هنوز قراردادش با این تیم تمدید نشده است و با توجه به حضور ماتیاس سامر در کادر مدیریتی بایرن، یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های بایرن برای جانشینی پپ خواهد بود. حال هواداران دورتموند از سرمربی سابق تیمشان درخواست کردند فصل آینده در تیمی غیر از بایرن فعالیت کند.

نکته جالب این است که در نظرسنجی مارکا "کلوپو" 
با کسب بیش از 44 درصد آرا کاندید محبوب 
مربی‌گری رئال مادرید شناخته شد.

کلوپ در حال حاضر هیچ تصمیمی برای آینده‌اش
 نگرفته و دیروز در واکنش به عکسش در فرودگاه 
ترکیه گفته بود حرف هر ابلهی را در "توییتر" رو باور نکنید!


توماس توخل از فصل آینده هدایت دورتموند را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این در ماینتس کار می‌کرد.

سید ناصر بازدید : 49 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مدیرورزشی باشگاه بورسیا دورتموند آلمان اعلام کرد: ماتس هوملس پیشنهادی را که از سوی تیم فوتبال منچستریونایتد داشت، رد کرده است و قصد دارد به دوران بازیگری‌اش در دورتموند ادامه دهد.

میشائیل زورک در گفت‌و‌گو با نشریه کیکر آلمان، اظهار داشت: اینکه ماتس هوملس به همه گزینه‌های پیش رویش فکر کرده، کاملاً منطقی است اما من همیشه می‌دانستم که می‌توانم برای فصل آینده باز هم روی او حساب کنم.

ظاهراً زورک بعد از چند جلسه مذاکره با ماتس هوملس و پدر او که مدیربرنامه‌هایش نیز هست، با این بازیکن 26 ساله آلمانی برای تمدید قرارداد فعلی او که سال 2017 به پایان خواهد رسید، به توافق رسیده است.

کاپیتان تیم فوتبال دورتموند یکی از ارکان اصلی دورتموندی بود که سال 2011 قهرمان بوندس‌لیگا شد، سال 2012 دوگانه قهرمانی کسب کرد و سال 2013 به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

سید ناصر بازدید : 45 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: قرمزهای آنفیلد در سال های اخیر ستاره های زیادی را از دست دادند و نویل ‏معتقد است بخشی از این مسئله، به دلیل فشاری است که در شهر لیورپول، به بازیکنان این تیم باشگاه ‏وارد می رود. ‏‎
او به خبرنگاران گفت:" دورنمای از دست دادن استرلینگ برای همه آنهایی که با لیورپول در ارتباط ‏هستند، نگران کننده است اما حقیقت این است که این اتفاق برای لیورپول تازگی ندارد.‏
به 15-10 سال گذشته نگاه کنید و بازیکنانی که برای حضور در باشگاه های بزرگتر، آنفیلد را ترک ‏کردند، بشمرید. استیو مک منمن، مایکل اوون، خاویر ماسکرانو، ژابی آلونسو، فرناندو تورس و لوئیس ‏سوارز همگی رفتند."‏
نویل همچنین معتقد است که شور و اشتیاق هواداران لیورپول، فشار روی بازیکنان این تیم را افزایش می ‏دهد.‏
‏" جمی کرگر به من گفت که هر بار جرارد از خانه خارج می شد، نمی توانست از توجهات هواداران ‏فرار کند یا بدون فشار خفه کننده ای که به بازیکنان لیورپول در این شهر وارد می شود، کارش را انجام ‏بدهد. ‏‎
فکر نمی کنم هیچ کدام از بازیکنان منچستریونایتد یا منچسترسیتی برای غذا خوردن به لیورپول بروند اما ‏بازیکنان لیورپول یا اورتون برای این کار به منچستر می روند."‏

سید ناصر بازدید : 48 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: او با ذکر این که این بازیکن دو سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد، گفت: در صورت مذاکره یا عدم مذاکره، استرلینگ دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و من می خواهم او در اینجا بماند و همانند گذشته رفتار کند. من او را ناراحت نمی بینم. من مطمئنم مذاکرات با او در تابستان ادامه خواهد یافت.

همینطور وی در مورد رابطه هواداران با استرلینگ افزود: طرفداران لیورپول همیشه از بازیکنان خود حمایت کرده اند. اگر او نقشی در لیورپول بازی کند، هواداران از وی حمایت خواهند کرد.

سید ناصر بازدید : 89 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: استیون جرارد روز یکشنبه آخرین بازی خود را در قامت کاپیتان لیورپول در دیدار مقابل استوک انجام خواهد داد. کریستیانو رونالدو برای ادای احترام به کاپیتان لیورپول (که بعد از 17 سال حضور در این باشگاه در پایان فصل جدا خواهد شد) ویدئویی منتشر کرده و برای جرارد پیغام فرستاده است.

پیش از این هم ستاره های فراوانی به جرارد ادای احترام کرده بودند. در این ویدئوی کوتاه و جالب که در صحفه یوتیوب باشگاه لیورپول منتشر شده، ستاره رئال مارید اینطور گفته: «سلام استیو... فقط می خواهم بگویم که برایم باعث افتخار بود که سالها مقابل تو بازی کردم، زمانی که من در منچستریونایتد بودم و مقابل لیورپول قرار می گرفتم. تو یک بازیکن فوق العاده هستی، بهترین ها را برای فوتبالت و برای زندگی‌ات آرزو می‌کنم.»

لینک دانلود

سید ناصر بازدید : 50 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: خوان کوادرادو بازیکن اسبق فیورنتینا که با مبلغی قابل توجه راهی تیم چلسی شد اکنون جایی در برنامه های این تیم ندارد و به نظر می رسد نام او در لیست فروش باشگاه انگلیسی قرار گیرد.

بر اساس آخرین اخبار، کوادرادو نتوانسته نظر مساعد مورینیو را به خود جلب کند و بازی های او در تیم چلسی قابل قیاس با زمان بازیگری وی در تیم ایتالیایی نیست و همین موضوع سبب شده تا آنها به فکر فروش وی باشند.

یوونتوسی ها در که دو فصل گذشته خواهان به خدمت گیری این بازیکن تکنیکی بودند، اکنون می توانند از این فرصت استفاده کنند و مذاکرات را برای خرید وی آغاز کنند.

به نظر می رسد چلسی با مبلغی بین 20 تا 25 میلیون یورو بتواند این بازیکن تکنیکی را خریداری کند و این در حالی است که در گذشته یوونتوسی ها با پیشنهاد 35 میلیون یورویی نیز موفق به خرید وی نشدند.

سید ناصر بازدید : 37 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی انگلیس به عنوان بهترین مربی رقابت های فصل جاری لیگ برتر این کشور انتخاب شد.

 

وی که قبلا چلسی را به دو قهرمانی در لیگ برتر رسانده بود، در این هم فصل موفق شد آبی های لندن را بعد از پنج سال دوباره به عنوان قهرمانی برساند.

او بعد از دو قهرمانی چلسی در رقابت های فصل 2004-05 و همچنین 2005-06 لیگ برتر نیز عنوان بهترین مربی سال را از آن خود کرده بود.

مورینیو در این فصل همچنین در صدرنشینی هم رکورد زد و تیم او به مدت 274 روز در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت.

همچنین ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی نیز عنوان بهترین بازیکن فصل را به دست آورد. وی در فصل جاری لیگ برتر 14 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داده بود.

این بازیکن 24 ساله در تمامی 37 مسابقه چلسی در لیگ برتر امسال بازی کرد اما به دلیل نیاز به کشیدن فوری سه دندان عقل خود، در دیدار پایانی روز یکشنبه برابر ساندرلند حضور نخواهد داشت.

چلسی که جام قهرمانی را بعد از بازی روز یکشنبه دریافت خواهد کرد قرار است روز دوشنبه با اتوبوس رو باز جشن قهرمانی را در شهر لندن برگزار کند.

سید ناصر بازدید : 99 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اخیرا گزارش های متعددی در رابطه با پیوستن این دو مهاجم به یوونتوس مطرح شدند، زیرا آینده کارلوس توز و فرناندو یورنته در هاله ای از ابهام قرار دارند.

گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که علیرغم علاقه مندی اینتر، انتقال دیبالا به یوونتوس به خوبی انجام می شود.

مائوریتزیو زامپارینی رئیس پالرمو می خواهد انتقال دیبالا به یوونتوس سریع تر انجام شود تا او هم برنامه هایش برای بازار تابستانی را آغاز کند.

روزنامه صورتی گزارش داده که کاوانی هم می خواهد به یوونتوس برود و قراردادی چهار ساله با دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورویی به او داده خواهد شد.

با این حال، مانع اصلی 55 میلیون یورویی است که پاری سن ژرمن در ازای مهاجم اروگوئه ای می خواهد و یوونتوس باید با اتلتیکو مادرید رقابت کند.

اتلتیکو با برادر و مدیربرنامه های کاوانی تماس گرفته است.

سید ناصر بازدید : 84 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژاوی روز گذشته در نشستی خبری تایید کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا شده و به السد قطر خواهد پیوست. کاپیتان بارسا که به او از جانب باشگاه، پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2018 شده بود، ترجیح داد به پیشنهاد قطری ها پاسخ مثبت بدهد و پس از 17 سال از بارسلونا جدا شود.

سرخیو راموس، روز گذشته ساعاتی پس از اعلام این خبر، در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود در کنار ژاوی (در تیم ملی اسپانیا) نوشت: "دوست و هم تیمی، برایت آرزوی موفقیت می کنم. دلم برای تو تنگ خواهد شد. فوتبال ناب جایی بازی می شود که تو در آنجا حضور داری."

راموس و ژاوی، همراه با تیم ملی اسپانیا، دو جام ملت های اروپای 2008 و 2012 و نیز جام جهانی 2010 را فتح کرده اند.

سید ناصر بازدید : 43 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژاوی، ستاره آبی-اناری‌ها پس از 17 سال حضور در بارسلونا اعلام خداحافظی کرد. یکی از بازیکنانی که خاطره بسیاری با ژاوی دارد و از بازی کردن در کنار او لذت برد، اینیستا است که زوج بسیار خوبی را با هم در میانه میدان تشکیل دادند.

آندرس اینیستا بعد از خداحافظی ژاوی از آبی-اناری‌ها در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: برای من افتخار بسیار بزرگی بود که سال‌ها در کنار شما بازی کردم. ژاوی، تو هیچگاه تمام نمی‌شوی.

ژاوی یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا و فوتبال اسپانیا به شمار می‌آید. او تاکنون 23 جام را با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به دست آورده است و اگر بتواند قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را در فصل جاری به دست بیاورد، رکورد تعداد جام ختنو، ستاره سابق رئال مادرید را پشت سرخواهد گذاشت و به پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل خواهد شد.

سید ناصر بازدید : 33 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: هافبک ۲۳ ساله تیم دوم شهر مادرید بدش نمی‌آید سال‌ها در این تیم بماند و همانند جرارد لیورپولی‌ها در اتلتیکو تبدیل به یک اسطوره شود.

 

کوکه در مورد کاسیاس طی گفت و گویی گفت: "در کل جهان کاسیاس را به طور کامل می شناسند. اینکه او در ورزشگاه تیم خود هو می شود واقعا تاسف انگیز است. من دوست دارم که همانند کاسیاس به یک اسطوره تبدیل شوم اما هو شدن توسط هواداران را باب میل نمی دانم."

 

وی در مورد آینده خود در اتلتیکو گفت: " هنوز قراردادم با باشگاه اتلتیکو برقرار است. جام های زیادی هست که می خواهم با این تیم بدست بیاورم. در آخر هم باید بگم که دوست دارم  جرارد اتلتیکو شوم."

سید ناصر بازدید : 57 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشورزش7: رابین فن‌پرسی مهاجم تیم ملی فوتبال هلند در این فصل در مجموع 25 بار برای منچستر یونایتد به میدان رفت، اما با وجود انتظارت بالا از او، این مهاجم نتوانست خود را به عنوان مهاجم کلیدی لوئیس فن‌خال مطرح کند.

قرارداد فان‌پرسی با شیاطین سرخ تابستان سال 2016 به پایان می‌رسد و سران این باشگاه قصد دارند تابستان امسال او را به تیم دیگری منتقل کنند، در این بین باشگاه رئال مادرید برای خرید فان‌پرسی ابراز تمایل کرده است.

این تیم که قهرمانی در لالیگا را به بارسا واگذار کرده و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان هم حذف شده،‌ قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند و فن‌پرسی را درک نار رونالدو و کریم بنزما به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود، رئال مادرید اگر بخواهد فن‌پرسی را به خدمت بگیرد باید 12 میلیون پوند بپردازد.

سید ناصر بازدید : 44 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مجله "کیکر" با استناد به منابع معتبری در انگلیس ادعا کرد، مربی پیشین بایرن مونیخ (11-2009) مایل است باستین شواین‌اشتایگر را به تیم جدیدش ملحق کند. درحالیکه قرارداد شواینی با بایرن تا سال 2016 اعتبار دارد، اخیرا چندین بار شایعاتی درمورد خداحافظی زودهنگام این بازیکن با مونیخ شنیده شد. این اخبار احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری را مطرح می‌کردند. در مقابل فرضیاتی هم وجود داشت که معتقد بود شواینی تا پایان قراردادش در بایرن خواهد ماند و بعد از پایان جام ملت‌های اروپا آلمان را ترک خواهد کرد.
وی علی‌رغم مصدومیت فصل درخشانی را با بایرن سپری کرد و در 27 بازی از 51 بازی تیمش به میدان رفت که 4 گل زد و 8 پاس گل هم داد.
حال و در پی مطرح شدن تمایل لویئز فان‌خال به جذب این بازیکن، رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن، گفت:" فعلا تمرکزمان روی بازی‌های آخر باقیمانده است. بعد از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سید ناصر بازدید : 36 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: عملکرد ضعیف هافبک ولزی رئال مادرید در فصل جاری باعث شده تا او به درهای خروجی باشگاه نزدیک شود. بیل در فصل اولش در رئال، عملکردی بسیار خوب داشت و از عوامل اصلی قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری بود ولی او در این فصل، بسیار بی ثبات ظاهر شد.

شوچنکو در این رابطه گفت: فکر می‌کنم او باید خیلی آرام و بی حاشیه، تلاش کند تا به بهترین فرمش برسد. بیل بازیکن فوق‌العاده ای است و اگر عاشق رئال است و می‌خواهد در اسپانیا بماند، باید تمرکز بیشتری روی فوتبالش داشته باشد. همه چیز به خودش و کاری که می‌خواهد انجام دهد بستگی دارد. اگر تصمیم بگیرد که جدا شود هم تصمیم خودش است.

سید ناصر بازدید : 67 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با وجود پیشنهادات مختلف هیچ تردید برای ماندن در رئال مادرید ندارد.

کریستیانو رونالدو چند روز پیش با پرز ملاقات کرده بود تا در خصوص برنامه های باشگاه برای فصل آینده با او صحبت کند. رونالدو نسبت به پروژه بعدی رئال مادرید شک و تردید هائی دارد اما با این حال قصد جدایی از باشگاه را ندارد.

در همین راستا ناصر الخلیفی مالک ثروتمند پاری سن ژرمن نیز برای خرید کریستیانو رونالدو پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو ارائه کرده است. آنچه که مسلم است پرز به هیچ عنوان راضی به فروش کریستیانو رونالدو نیست اما با این حال پی اس جی پیشنهاد نجومی خود را به رئال مادرید ارائه کرده است.

سید ناصر بازدید : 43 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پپه رینا که تابستان گذشته به خواست پپ گواردیولا راهی مونیخ شد که به عنوان ذخیره مانوئل نویر در تیم آلمانی حضور یابد، بعد از 12 ماه فعالیت در مونیخ، باردیگر به ناپولی بازگشت.

در همین ارتباط شبکه تلویزیونی اسکای نوشت دروازه‌بان 32 ساله با توجه به این نکته که خواهان فعالیت زیاد و حضور به عنوان گلر شماره یک بود، تیم ژرمنی‌ را ترک گفت.

هفته‌نامه کیکر نیز در شماره پنج‌شنبه (امروز) خود عنوان کرد تمام مراحل انتقال این بازیکن به ایتالیا انجام گرفته است.

نشریه ژرمنی‌ با تیم حاضر در کالچو قراردادی 3 ساله منعقد کرده است.

سید ناصر بازدید : 35 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشورزش7: جرومی بواتنگ امروز در گفتگو با "مونشن مرکور" اظهار داشت:" برای هر تیمی حداقل یک بار پیش می‌آید که یک بازیکنش شدیدا احساساتی شود و نتواند هیجان خود را کنترل کند."
در تمرین عصر روز گذشته باواریایی‌ها در یک صحنه بواتنگ با بی‌احتیاطی به پای لواندوفسکی پیچید و تعادل او را بر هم زد. این اتفاق یک درگیری لفظی کوتاه را در پی داشت، اما گواردیولا سریع وارد عمل شد و هر دو بازیکن را از تمرین بیرون و راهی رختکن کرد.
بواتنگ که امروز حاضر شد در مورد این پیشامد صحبت کند، افزود:" تو نمی‌خواهی بازنده شوی؛ او هم نمی‌خواهد بازنده شود. بعد یک لحظه‌ای اتفاق می‌افتد که احساس می‌کنی غیرمنصافنه با تو رفتار شده؛ او هم دقیقا همین احساس را دارد. برای همین با هم درگیری پیدا می‌کنید. داخل زمین و درحین مسابقه هم از این اتفاقات می‌افتد و جزئی از فوتبال است. ما همچنان داریم با حساسیت و جدیت تمام در هر جلسه تمرین به کار خود ادامه می‌دهیم ولی مردم ادعا می‌کنند ما بعد از قهرمانی دیگر به تفریح مشغولیم؛ درحالیکه اصلا اینطور نیست.
راستش را بخواهید شنیدن این حرفها اعصاب مرا به هم ریزد. نباید فراموش کرد که ما مصدومان زیادی در این فصل داشتیم. مانوئل نویر علی‌رغم مصدومیت در بازی مقابل فرایبورگ در چارچوب ایستاد؛ رابرت لواندوفسکی علی‌رغم مصدومیت با ماسک مخصوص داخل زمین رفت و بازی کرد. الان سه بازی پشت سر هم هست که شکست می‌خوریم و بیش از هر کسی خود ما ناراحت و عصبانی هستیم."

سید ناصر بازدید : 50 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: باشگاه رئال مادرید طی ارسال یک پیام به باشگاه یونایتد و خطاب به دخیا در مورد نقل و انتقال این بازیکن اتمام حجت کرد.

 

در پی بالا رفتن سن ایکر کاسیاس باشگاه رئال مادرید دست به کار شده است تا بتواند یک جایگزین مناسب برای ایکر کاسیاس برگزیند. یکی از گزینه های اصلی این جایگزینی داوید دخیا دروازه بان جوان باشگاه منچستر یونایتد می باشد.

 

در طی خبرهایی که روز گذشته انتشار یافت، صحبت بر جدی بودن انتقال دخیا به رئال مادرید بود. حال امروز باشگاه مادرید طی ارسال یک پیام به باشگاه منچستر یونایتد و خطاب به دخیا گفت:" یا حالا و یا هرگز"، باید منتظر بمانیم و ببینیم که جواب باشگاه انگلیسی چه خواهد بود.

سید ناصر بازدید : 30 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اسکای اسپرت مدعی است که رئال مادرید قصد ندارد در تابستان ستاره گران‌قیمتش را به فروش برساند و این بازیکن فصل آینده هم در مادرید حضور خواهد داشت.

طبق گزارش اسکای، ملاقاتی بین باشگاه و مدیربرنامه های بیل صورت گرفته ولی این موضوع ارتباطی به ترانسفر بیل ندارد و رئال مادرید مصر است که ستاره اش را برای فصل بعد حفظ کند. حتی گفته می شود با وجود علاقه رئال به انتقال ده خیا، آنها نمیخواهند بیل را وارد این ترانسفر کنند.

این بازیکن در صحبتی کوتاه با مارکا درباره انتقادات زیادی که این روزها از او می شود گفت: من نیازی ندارم که به انتقادها پاسخ دهم. من و همه اطرافیانم می‌دانیم که چه توانایی‌هایی دارم و می‌توانم چه کارهایی در زمین انجام دهم. فوتبال پستی‌ها و بلندی‌های زیادی دارد.

سید ناصر بازدید : 43 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در حالی که رسانه ها خبر از دستگیری کریم بنزما برای تخلفات رانندگی و رانندگی بدون گواهینامه ستاره فرانسوی رئال مادرید خبر می دادند، وی با انتشار این عکس در اینستاگرام دستگیریش را تکذیب کرد.

مهاجم رئال مادرید در صفحه شخصی اینستاگرام خود ضمن انتشار عکسی با گواهینامه اش نوشت: "بدون هیچ تقلبی! حقیقت در نهایت پیروز خواهد شد.

سید ناصر بازدید : 37 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پیشکسوتان بایرن مونیخ به سران این باشگاه در خصوص بالا رفتن میانگین سنی بازیکنان هشدار دادند و خواستار در دستور کار قراردادن جوانگرایی در این تیم شدند. امروز فیلیپ لام به این موضوع واکنش نشان داد.

کاپیتان لام ضمن هشدار نستب به افراط کردن در اعمال تغییرات در تیمش به مجله "اشترن" گفت:" همین تیمی که الان هست و می‌بینید پتانسیل بردن چمپیونزلیگ را دارد. به نظر من یک دگرگونی اساسی آن هم در فاصله امروز تا فردا کار بسیار خطرناکی است.

 

تغییر باید آهسته آهسته صورت پذیرد. اینطور نشود که پنج بازیکن کنار گذاشته شوند و پنج بازیکن جدید بیایند. این تیم در همین شالکه فعلی‌اش قابل اصلاح شدن است. گواردیولا هم مربی‌ای است که قید و شرط سرش نمی‌شود. او با هر بضاعتی تفکراتش را پیش می‌برد و هر هزینه‌ای برای رسیدن حتمی به موفقیت می‌پردازد. همین مسئله هم موجب بروز نارضایتی‌هایی شده است."

سید ناصر بازدید : 38 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ به دنبال آن است که رحیم استرلینگ را به عنوان جانشین فرانک ریبری به مونیخ بیاورد. این خبریست که روزنامه آلمانی بیلد منتشر کرده. در این گزارش آمده پپ از اینکه ستاره فرانسوی تیمش به دلیل مصدومیت فقط در 15 بازی این فصل بوندس‌لیگا به زمین رفته، ناراحت است و قصد دارد یک بال هجومی در حد ستاره را به تیمش اضافه کند.

 

رحیم استرلینگ پیشنهاد جدید لیورپول که دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی را برای او به همراه دارد رد کرده و به مسئولان باشگاه گفته می‌خواهد در تابستان از این تیم جدا شود. بیلد نوشته گواردیولا اوایل فصل نیز از برادر خود «پِرِه» که مدیر برنامه است خواسته بوده که با مدیر برنامه استرلینگ تماس برقرار کند و حالا برای دومین بار جهت کشاندن این ستاره 20 ساله به آلمان تلاش می‌کند.

 

بیلد همچنین در گزارش خود آورده که خرید این ستاره جوان حدود 25 میلیون پوند هزینه خواهد داشت گرچه گواردیولا برای این تابستان حدود 70 میلیون پوند برای خرید ستاره های جدید، بودجه خواهد داشت. تیمهای چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال نیز همگی خواهان خرید استرلینگ هستند. روزنامه بیلد نوشته پپ در فصل نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مدافع راست و یک هافبک دفاعی نیز هست.

سید ناصر بازدید : 45 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در حالی که یک سال به پایان قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ باقی مانده است و این تیم در دو فصل گذشته در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ناکام بوده است، مسئولان بایرن مونیخ قصد دارند قرارداد این مربی 44 ساله را تمدید کنند. طبق ادعای بیلد دو طرف بر سر تمدید 2 ساله قرارداد (تا 2018) به توافق دست یافته اند و فقط روی بعضی از مسائل توافق نهایی باقی مانده است.

 گفته می شود پپ برای تمدید قرارداد خود دو پیش شرط قرار داده است، اولاً اینکه دست پپ در نقل و انتقالات باز تر باشد تا او بتواند بازیکنان مناسب با تفکرات و فسلفه بازی خود جذب کند و دوماً اینکه او پزشک آینده باشگاه را انتخاب کند.

سید ناصر بازدید : 38 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شب گذشته در بندر لیورپول و در سالن  اکو آرنا مراسمی ترتیب داده شده بود تا از بازیکنان لیورپول تقدیر به عمل بیاید. در این میان استیون جرارد جایزه برجسته ترین چهره لیورپول را از آن خود کرد.

 

دیگر بازیکنی که توانست جوایز مختلفی را در این مراسم بدست بیاورد فیلیپه کوتینیو بود. وی توانست جایزه بهترین بازیکن فصل لیورپول، بهترین گل فصل و بهترین عملکرد فصل را از آن خود کند. البته باید در یاد داشته باشیم  که کوتینیو 22 ساله در ماه آوریل نامش در بین تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس هم قرار گرفت.

 

در همین مورد جرارد گفت: "از اینکه همیشه در مورد خودم اظهار نظر کنم برایم کار تکراری و خسته کننده ای شده است. همه باید در مورد کوتینیو صحبت کنیم، زیرا او شب گذشته افتخارات زیادی را بدست آورده است."

 

" من به این موضوع ایمان دارم که او ستاره بزرگ بعدی لیورپول است. امیدوارم که او برای سالیان سال در لیورپول بماند و از توانایی هایش برای این تیم موفقیت کسب کند."

سید ناصر بازدید : 36 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رحیم استرلینگ شب گذشته (سه‌شنبه) در مراسمی که در سالن اکو آره‌نا واقع در مرکز بندر لیورپول برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل تیم فوتبال لیورپول انتخاب شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این بازیکن 20 ساله به برندان راجرز، سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید گفته که علاقه‌ای به تمدید قراردادش ندارد و می‌خواهد در تابستان پیش‌رو لیورپول را ترک کند. همین موضوع باعث شد برخی هواداران حاضر در این مراسم هنگام اهدای جایزه به استرلینگ او را هو کنند.

در کنار هو شدن بازیکن جوان لیورپول، البته کسانی هم بودند که با التماس و گریه کردن با گفتن جملاتی همچون "قرارداد را امضا کن رحیم" و "لطفاً بمان رحیم" خواهان ماندن ستاره جوان خود شدند.

رحیم استرلینگ که به تازگی پیشنهاد لیورپول را برای تمدید قرارداد پنج ساله با دستمزد هفتگی 100 هزار پوند رد کرده، پس از دریافت این جایزه گفت: مایلم از تمامی هم‎‌تیمی‌هایم تشکری ویژه کنم.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 752
  • بازدید سال : 5,336
  • بازدید کلی : 57,383