loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 49 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اینتر از تیم‌های است که در فصل جابجایی تابستانی تغییرات زیادی خواهد داشت. روبرتو مانچینی پیش از این اعلام کرده بود که تیمش فصل آینده از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و برای رسیدن به این منظور باید چند بازیکن سرشناس جذب کند.

مانچینی همچنین تاکید کرده بود که نهایت تلاش خود را می کند تا یحیی توره ستاره ساحل عاجی منچستر سیتی را ترک کند و به نظر می رسد که پیوستن این بازیکن به نرآتزوری قطعی شده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس از نهایی شدن توافق توره با اینتر خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن ساحل عاجی فصل آینده را با پیراهن اینتر در رقابت های سری A توپ خواهد زد.

این روزنامه انگلیسی نوشت: قرارداد توره با اینتر 3 است و این بازیکن ساحل عاجی سالانه 6.7 میلیون دلار خالص بدون پرداخت مالیات دریافت خواهد کرد. توره دوست داشت با اینتر قرار داد بلند مدت امضا کند و سران این باشگاه ایتالیایی به او قول داده اند که اگر عملکرد خوبی در فصل بعد داشته باشد یک سال دیگر قرارداد او را تمدید خواهند کرد.

اینتر فصل جاری رقابت های سری A با ماتزاری شروع کرد اما به علت کسب نتایج ضعیف سرمربی خود را برکنار کرد تا روبرتو مانچینی باردیگر هدایت این تیم را برعهده گیرد اما با آمدن مانچینی هم نتایج اینتر خوب نشد و الان این تیم با 52 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و شانسی هم برای حضور در لیگ اروپا ندارد.

سید ناصر بازدید : 34 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: خاویر زانتی مدیر ورزشی باشگاه اینتر میلان از وارد شدن مذاکرات اینتری ها با توره به مرحله سرنوشت ساز خبر داده است.

 

زانتی در این مورد به Tuttosport گفت: "در مرحله ای قرار داریم که می توانیم با توره قرارداد امضا کنیم. این مرحله از مذاکرات برای ما بسیار سرنوشت ساز است. امیدوارم بتوانیم او را به ایتالیا بیاوریم"

 

زانتی در مورد جذب تیاگو موتا گفت: " موتا دارای یک شخصیت بزرگ است. او بسیار باهوش است و می تواند در لحظه تصمیمات خود را تغییر دهد. از این رو او می تواند در میانه میدان به باشگاه اینتر بسیار کمک کند."

 

"به جذب موتا همانند توره خوش بین هستیم. باید منتظر پاسخ دریافتی از سوی باشگاه های این دو بازیکن باشیم و این همه چیز به آینده بستگی دارد."

سید ناصر بازدید : 57 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: هافبک پیشین تیم فوتبال چلسی گفت مربی وقت این تیم می خواسته وی را از ترکیب این تیم مقابل  کنار بگذارد به این دلیل که تنها یک هفته از مرگ مادرش می‎گذشت.
وی گفت: تنها یک هفته از مرگ مادرم گذشته بود که باید در دیدار برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول در استمفوردبریج بازی می‌کردیم. شب قبل از بازی آورام گرانت، سرمربی تیم، به اتاقم آمد و گفت نمی خواهد مرا در ترکیب قرار دهد.

لمپارد ادامه داد: من به او التماس کردم اجازه دهد بازی کنم. استیو کلارک، دستیار وی، با این مربی صحبت کرد و متقاعدش کرد که بازی کنم و من در وقت  اضافه از روی ضربه پنالتی گل زدم.

بازیکن حال حاضر منچسترسیتی که در پایان فصل به نیویورک سیتی خواهد پیوست، ادامه داد: فوتبال بخش بزرگی از زندگی مرا تشکیل می‌دهد و این چیزی است که به من کمک کرد تا با مرگ مادرم کنار بیایم. من با فوتبال می‎توانستم همه چیز را از ذهنم دور کنم. من یک فوتبالیست بودم و با آن می‎توانستم چیزی را که نمی‌خواهم از خود دور کنم.

لمپارد گفت: مرگ مادرم نقشی محوری در زندگی و طرز تفکرم داشت. من همواره به موضوعات اصلی فکر کرده و در خصوص آنها نگرانی داشته‎ام. فوتبال می‎تواند نگرانی‎های مرا تغییر دهد. مرگ مادرم برای من کمی ترس به همراه داشته چراکه خیلی ناگهانی اتفاق افتاد و بر زندگی همه آنهایی که اینگونه اتفاقات برایشان رخ داده، تاثیر گذاشته است. من اکنون با مقداری ترس از اینکه خبر بدی بشنوم، زندگی می‎کنم. این یک چیز وحشتناک است.

وی ادامه داد: من الان نسبت به قبل از اینکه مادرم بمیرد، آدم جسورتری شده ام. شاید این باعث شده که مرد شوم و خودم برای زندگی‎ام تصمیم‎گیری کنم. وقتی که جوان‎تر بودم تلاش می‎کردم تا همه را راضی نگه دارم اما وقتی مادرم درگذشت فکر کردم باید شروع کنم به انجام کارهایی که واقعا برایم مهم هستند. من مصمم تر شدم تا بتوانم پیام درست را بگیرم.

سید ناصر بازدید : 36 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: لمپارد، اسطوره چلسی که در حال حاضر در من سیتی بازی می کند، یک بازیکن نوجوان بود که از وستهام به طور قرضی به سوانسی رفته بود. او در گفتگو با وب سایت رسمی منچسترسیتی گفته:«وقتی به سوانسی رفتم 17 سالم بود. اما هنوز هم علاقه ای واقعی به این باشگاه دارم.

 

زمانی که من به آن تیم رفتم آن ها در لیگی که حالا لیگ یک نام دارد از انتها چهارم بودند. وقتی هم آن تیم را ترک کردم آخرین تیم جدول بودند. یعنی این طور نبوده که آن ها را به ماه برده باشم یا چیزی شبیه به این. ما در استادیوم قدیمی آن ها بازی می کردیم، وچ فیلد. اولین تجربه های من در فوتبال بزرگسالان بود و در واقع برای من تمرینی برای ساختن شخصیتم بود. همیشه نتیجه های این تیم را بررسی می کنم و همیشه خوب است که گذشته ام را به یاد بیاورم».

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 5,292
  • بازدید کلی : 57,339