loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 46 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: لیونل مسی بازیکنی غیر قابل مهار برای هر مدافعی است. این پیامی بود که پپ گواردیولا هفته گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی مرحله نیمه نهایی بارسا مقابل بایرن مونیخ به آن اشاره کرد. مسی در زمین بازی با دو گلی که به ثمر رساند - خصوصا گل دوم - تمام نیو کمپ را از خود بیخود کرد و نشان داد مربی سابقش تا چه اندازه در مورد او حقیقت را بیان کرده است؛ او حتی پاس گل سوم را نیز خود به نیمار داد. نمایش مسی بازتاب زیادی در آمار و ارقام لیگ قهرمانان این فصل داشت.
مسی با 10 گلی که در 11 مسابقه بارسا در این فصل به ثمر رسانده است، بالاتر از لوییز آدریانو - مهاجم شاختار - و کریستینانو رونالدو که هر دو 9 گل به ثمر رسانده اند، در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپای این فصل قرار دارد. همه گلهای زده شده او در این فصل از داخل محوطه جریمه بوده است؛ 5 گل با پای راست، 4 گل با پای چپ و یک گل هم با ضربه سر. فرم خوب گلزنی او در این فصل، او را با 77 گل به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز تبدیل کرده است.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 30 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شاید خیلی ها از دیدن چهره این دو خسته شده باشند، ایکر کاسیاس و جان لوئیجی بوفون سالها برای تیمهایشان می جنگنند و البته با هم یک رقابت شخصی هم دارند. تا همین چند سال پیش این دو رقبای اصلی هم برای عنوان بهترین دروازه بان جهان بودند. البته این دو رقابتشان کاملا سالم بوده است و همیشه همدیگر را تحسین  کرده اند و دوستی نزدیکی با همدیگر دارند.

این دو روی هم تقریبا 1500 بازی برای تیمهایشان داشته اند. بوفون 756 بار برای یووه بازی کرده و کاسیاس 714 بار برای رئال مادرید. دیروز بوفون از دوست قدیمی خود در مقابل انتقادات حمایت کرد و گفت که لیاقت او نیست که پس از این همه سال حضور در رئال هو شود.

بوفون و ایکر در بازیهای رئال و یووه هفت بار مقابل هم قرار گرفته اند که هر کدام سه برد کسب کرده اند و یک بازی هم مساوی شده است. بوفون دو بار توانسته است که ایکر را از لیگ قهرمانان در فصل های 2002/03 و 2003/04 حذف کند. در مورد تیم ملی هم ایکر یک برد داشته و سه بازی هم مساوی شده است. خاطره انگیز ترین تقابل این دو شاید یورو 2008 باشد که کار به ضربات پنالتی کشید و ایکر صعود کرد. در فینال یورو 2012 هم اسپانیا مقابل ایتالیا با نتیجه 4-0 پیروز شد.

هم ایکر و هم بوفون سابقه قهرمانی در یورو و جام جهانی را دارند، اما در حالی که کاسیاس سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است، بوفون هرگز در لیگ قهرمانان به جام نرسیده است. بوفون می داند که امسال شاید آخرین باری باشد که فرصت قهرمانی را دارد و نمی خواهد آن را از دست بدهد. او در سال 2003 به فینال هم رسید اما در ضربات پنالتی مغلوب میلان آنچلوتی شد. بوفون سه بار به برنابئو آمده که در همه این دفعات باخته و گل خورده است. در سال 2008 که یووه در برنابئو پیروز شد، بوفون مصدوم بود و مانینگر در ترکیب قرار داشت. او سابقه شکست های 3-1 ، 1-0 و 2-1 را در برنابئو دارد.

سید ناصر بازدید : 39 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: «جوزپ ماریا بارتومئو» بعد از باخت 3 بر 2 شب گذشته تیمش مقابل بایرن اما صعود 5 بر 3 در مجموع و راهیابی به بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت:باعث خوشحالی و مباهات است که با وجود باخت در بازی امشب، به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم. ما به طور دقیق به همان جایی که می‌خواستیم، رسیدیم. از این بابت به بازیکنان‌ تبریک می‌گویم. همچنین از کادر فنی و هواداران تقدیر می کنم. صعود تیم به بازی نهایی، مشخص کننده مجموعه کاری عالی از بارسا است.

وی ادامه داد: آنچه را که امسال کاشته‌ایم، اکنون با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به عنوان محصول کار برداشت کرده‌ایم. ضمن آنکه ثمره اقدامات خوب تیم در فصل جاری راهیابی به فینال کوپا دل ‌ری(جام حذفی) و قهرمانی لالیگا بوده است.

این مقام افزود:‌مصمم و خوشحال و البته با روحیه به بازی فینال در برلین می‌روم که قهرمانی کسب کنیم.

بارتومئو همچنین گفت فرقی برای و بارسا ندارد که در فینال با رئال مادرید یا یوونتوس روبه‌رو شوند.

تکلیف تیم رقیب بارسا در فینال لیگ قهرمانان امشب با بازی برگشت رئال و یووه در سانتیاگو برنابئو مشخص می‌شود.

سید ناصر بازدید : 44 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بایرن مونیخ که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ضربات پنالتی مغلوب ‏دورتموند شدند، امشب با شکست 5-3 مقابل بارسا در مجموع دو دیدار، از رسیدن به فینال چمپپیونزلیگ ‏بازماندند. ‏
بایرن در این فصل با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و سامر اعتقاد دارد نباید به نتایج این تیم ‏بدون در نظر گرفتن مصدومیت ها نگاه کرد.‏
او به خبرنگاران گفت: ما 3 بر 2 پیروز شدیم اما حذفمان ناراحت‌کننده است. تیم ما امروز یک شخصیت ‏عالی و فوق‌العاده از خود نشان داد؛ از کنار این موضوع نباید ساده رد شد. اگر انتقادی از ما بشود هم نباید ‏فراموش کرد که ما در چه سطحی فوتبال بازی کردیم‎. ‎زمانی که من بازیکن بودم، هیچوقت اینقدر زود ‏قهرمان نمی‌شدیم. باید به حریفانمان هم نگاه کرد، آنها هیچ کدام به اندازه ما مصدوم نداشتند. ما برای اینکه ‏دو بار در فصل جاری در مرحله نیمه‌نهایی حذف شدیم (جام حذفی آلمان و چمپیونزلیگ) عذرخواهی ‏نمی‌کنیم. باید برای بازیکنانمان احترام قائل باشیم‎.

سید ناصر بازدید : 41 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

رویارویی رئال مادرید با یوونتوس چیزی فراتر از یک رویارویی در نیمه نهایی اروپاست. نه تنها رئال باید برای حضور در فینال برلین تلاش کند، که سایه‌ رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم در این مرحله از لیگ قهرمانان دیده می‌شود. از سوی دیگر آینده ایکر کاسیاس و کارلو آنچلوتی هم به این دیدار گره خورده است. تنها چیزی که می‌تواند ادامه حضور این دو را در سانتیاگو برنابئو قطعی کند، کسب یازدهمین قهرمانی در اروپاست.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درست مانند چرخه‌ای است که باز و بسته می‌شود. رئال مقابل یوونتوس توانست در فینال 1998 به هفتمین عنوان قهرمانی‌اش در اروپا برسد. این قهرمانی پس از 32 سال ناکامی در کسب جام در اروپا بود. یوونتوس همچنین یک دشمن دیرینه برای میلانِ آنچلوتی بود. هرگز فراموش نکنید این یووه بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2003 موفق به حذف رئال مادرید شد تا در فینال به دیدار میلان برود. از همان جا بود که فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال به دنبال این افتاد تا جان‌لوییجی بوفون را جانشین ایکر کاسیاس در مادرید کند. کاری که هنوز هم موفق به انجامش نشده است.

شاید آلوارو موراتا این چرخه را کامل کند. عجیب‌ترین بازیکن در این حلقه که بین دو باشگاه وجود دارد. او که محصول آکادمی جوانان باشگاه رئال مادرید است، در دیدار رفت که در تورین برگزار شد، موفق به باز کردن دروازه تیم پیشین خود شد. با رفتن ایکر کاسیاس به لیگ آمریکا و محو شدن دنی کارواخال با آمدن دانیلوی برزیلی در دفاع راست در فصل آینده هیچ بازیکنی از آکادمی جوانان باشگاه دیگر در ترکیب نخست رئال به میدان نخواهد رفت. این یعنی مرگ یک باشگاه اصیل.

نمی‌خواهیم زود قضاوت کنیم. نخست باید موقعیت کاسیاس در باشگاه را بسنجیم و بدانیم که آیا نقشی در ترکیب اولیه دارد یا نه. نقشی که او را در مقابل تمامی شعارها و هو کردن های هواداران قرار بدهد. شاید خیلی عجیب باشد که هنوز هم آنچلوتی از «سنت ایکر» با وجود تمامی اشتباه‌ها و نمایش‌های ضعیف حمایت میکند. در این میان کیلور ناواس، دروازه‌بان شماره دو رئال مادرید هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. او در تمامی بازی هایی که در ترکیب قوهای سپید به میدان رفته، نمایش درخور اعتنایی از خود نشان داده است. او برای قرار گرفتن در ترکیب نخست رئال می‌جنگد تا شاید روزی سرمربی رئال نظرش برگردد و او را به عنوان دروازه‌بان نخست قبول کند.

حقیقت این است که انتقادها از کاسیاس در دوران مربیگری ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید آغاز شد. هنوز هم بسیاری از هوادارانی که طرفدار سرمربی پرتغالی هستند، بدون هیچ وابستگی به سرمربی پیشین این تیم باز هم از ایکر انتقاد می‌کنند. شاید با واقعه ای رو به رو هستیم که خودش پاسخ خودش را می‌دهد. سه سال است که از کاسیاس انتقاد می‌شود و در همین زمان، او تمامی اعتماد به نفسش را از دست داده است. او اکنون می‌داند که منتقدان از او چه می خواهند و هر روز می داند که به چه دلایلی از او انتقاد می‌شود. رئال مادرید در حال حاضر با دروازه‌بانی رو به روست که به خودش اطمینان ندارد و تمام اعتماد به نفس‌اش به یغما رفته است.

مساله کاسیاس تنها چیزی نیست که آنچلوتی باید آن را حل کند. مدیر برنامه‌های گرت بیل اعلام کرده است هم تیمی‌های این هافبک ولزی در جریان بازی های رئال مادرید به اندازه ای که باید، به او پاس نمی دهند. اگر به آمار نگاهی بیندازیم، متوجه این امر می شویم. از سوی دیگر، تونی کروس که آسیب دیده بود به ترکیب بازگشته است. کریم بنزما هم در جلسه های تمرینی اخیر تیمش حضور داشته است و به نظر می‌رسد در دیدار حساس با یوونتوس در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم به ترکیب اولیه رئال مادرید مقابل بانوی پیر فکر کنیم، شاید به خروج خاویر هرناندس از ترکیب فکر کنیم اما نمایش این مهاجم مکزیکی و همکاری خوبی که با سایر بازیکنان این تیم داشته است، موجب می‌شود به این فکر کنیم اگر او از ترکیب خط بخورد، کل تیم دچار مشکل شده و ممکن است حذف شود. به همین خاطر می شود به حذف گرت بیل از ترکیب اولیه هم فکر کرد.

مشکل بعدی رئال مادرید سیستمی است که آنچلوتی تیمش را با آن به زمین می فرستد. ترکیب اولیه ای که کارلتو مقابل والنسیا به میدان فرستاد، تهاجمی ترین ترکیبی بود که او می توانست تیمش را مقابل خفاش ها قرار دهد. رئال 3-3-4 بازی کرد و باخت. موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه والنسیا داشتند اما این موضوع برای غلبه بر والنسیا کافی نبود. یوونتوس در هم رویارویی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از همین مساله استفاده خواهد کرد. تورینی ها باید کمربند میانی زمین را از آن خود کنند. یووه پل پوگبا را دارد که به ترکیب تیمش بازگشته و کارآیی سه نفر را برای آنها دارد. وسوسه های مرگ و زندگی درست در دستان کارلو آنچلوتی قرار دارد که باز هم سرخیو راموس را در خط میانی به میدان بفرستد یا نه.

سید ناصر بازدید : 38 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: به نقل از مارکا، رئال مادرید در شرایطی چهارشنبه شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان یوونتوس است که در بازی رفت در تورین با نتیجه 2-1 مغلوب قهرمان این فصل ایتالیا شد. جالب اینکه آخرین باری که رئالی ها توانستند در مرحله حذفی از سد یک تیم ایتالیایی بگذرند به پیروزی آنها مقابل ناپولی در فصل1987-1988 در کاپ اروپا بازمی گردد. لوس بلانکوس آن زمان توانست در ورزشگاه خالی از تماشاگر سانتیاگو برنابئو و پشت درهای بسته با نتیجه 2-0  در بازی رفت ناپولی را شکست دهد و در بازی برگشت هم بازی در ورزشگاه سن پائولو با نتیجه 1-1 مساوی تمام شد تا رئالی ها راهی دور بعد شوند.

با این حال، از آن موقع تاکنون رئالی ها مقابل تیم های ایتالیایی سرنوشت خوبی نداشته اند. در فصل های 1988-1989 و 1989-1990 دو بار پیاپی رئال مغلوب آ.ث میلان و از گردونه رقابت ها حذف شد. در فصل 1991-1992 تورینو توانست در جام یوفا رئال مادرید را حذف کند و در فصل 2007-2008 هم رم در لیگ قهرمانان همین بلا را سر سفیدپوشان مادریدی آورد.

البته در فصل 1997-1998 و در فینال لیگ قهرمانان در آمستردام، رئال مادرید به لطف تک گل میهاتوویچ توانست از سد یوونتوس بگذرد و قهرمان اروپا شود.

اکنون رئالی ها امیدوارند که بتوانند دوباره یوونتوس را ناکام بگذارند. یوونتوس در هفت بازی گذشته اش در سانتیاگوبرنابئو دو پیروزی به دست آورده است؛ پیروزی 1-0 در سال 1962 و پیروزی 2-0 در سال 2008. فصل قبل و در مرحله گروهی هم یوونتوسی ها سفری به پایتخت اسپانیا داشتند و توانستند در برنابئو با نتیجه 2-2 رئال را متوقف کنند.

سید ناصر بازدید : 38 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در حالی که 25 دقیقه از دیدار مقابل والنسیا می‌گذشت، کروس به علت مصدومیت، جایش را به ایارامندی داد. غیبت کروس با توجه به غیبت مودریچ، می‌توانست ضربه ی بزرگی به سپیدپوشان بزند ولی او در شبکه اجتماعی اش تایید کرد که مشکلی برای تقابل با یووه نخواهد داشت.

او در شبکه اجتماعی اش نوشت:" از پیام‌های مهربانانتان تشکر می‌کنم. امروز تست پزشکی را پشت سر گذاشتم، نگران نباشید، بگذارید روی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم."

سید ناصر بازدید : 44 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بارسلونا در رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گل های لیونل مسی (دو گل) و نیمار، به پیروزی 3-0 رسید و ‏اکنون شانس زیادی برای رسیدن به فینال برلین دارد اما انریکه از شاگردان خواست تا برای رسیدن به ‏فینال، یک نمایش بی نقص دیگر را به نمایش بگذارند. ‏

 

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن به خبرنگاران گفت: "می دانیم بایرن مونیخ چه تیم بزرگی است و برای صعود، باید بهترین بازی مان ‏را ارائه بدهیم. اگر پیش بیفتیم، به سودمان خواهد بود؛ البته بایرن کیفیت لازم برای گلزنی را دارد. آنها ‏در بازی رفت هم برای ما مشکل ساز شدند. "

وی ادامه داد: "هدف مشترک دو تیم رسیدن به فینال است. نمی خواهیم نمایشی دیوانه وار داشته باشیم. باید از اسلحه مان ‏برای ضربه زدن به حریف استفاده کنیم. می خواهیم دیدار فرداشب مانند دیدار رفت باشد. همه با هم حمله ‏کنند و همه با هم، دفاع. بایرن پتانسیل زیادی برای گلزنی دارد. ما باید با تمرکز روی پیروزی به آنجا ‏برویم."

سید ناصر بازدید : 42 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مانوئل نویر هر چند که برای مسی شدیدا کری خوانده بود اما در تقابل با بازیکن آرژانتینی در بازی بارسا و بایرن ناکام بود.

سه طرح زیر به ناکامی بزرگ نویر اشاره دارد. یکی از طرح ها نشان می دهد که اشتباهات بواتنگ کمر دروازه بان آلمانی را شکسته ، دیگری به حرفهایش پیش از بازی که خود را رئیس مسی خوانده بود اشاره کرده و دیگری نیز به این که پارسال مقابل رونالدو ناکام بوده و امسال مقابل مسی!


سید ناصر بازدید : 39 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: نیمار از مسی به خاطر دادن پنالتی اش به او در جریان بازی تشکر کرد. این در حالی بود که ستاره آرژانتینی برای کسب جایزه "پیچیچی" تلاش می کند.

 

پنالتی کوردوبا

«من فراموش نخواهم کرد که بهترین بازیکنان جهان در حالی که برای جایزه پیچیچی تلاش می کند و می توانست هت تریک کند، اجازه داد تا من پنالتی بزنم. من چیزهای زیادی از او یاد می گیرم».

 

سه گانه

«از ابتدای فصل در مورد سه گانه فکر می کنیم»

 

نیمه نهایی مقابل بایرن

«ما در شرایط بهتری قرار داریم اما بایرن هنوز می تواند بجنگند زیرا بازیکنانی دارد که می توانند ما را غافلگیر کنند. در 90 دقیقه هر اتفاقی ممکن است بیفتد».

سید ناصر بازدید : 46 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شب گذشته از مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در نیوکمپ توانست با دو گل هنرمندانه لیونل مسی و یک گل نیمار با نتیجه 3-0 برابر بایرن مونیخی که پپ را روی نیمکت سرمربیگری خود می دید، به پیروزی برسد تا شانس زیادی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان که در برلین برگزار خواهد شد، به دست آورد.

شکست سنگین بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان عصبانیت روزنامه های آلمانی را در پی داشت.

بیلد نوشت: " گواردیولا بعد از شکست از بارسلونا، وقتی برای تجدید خاطره احساسی با باشگاه قدیمی اش نداشت". بیلد با قراردادن شکست 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا، در کنار شکست های 3-0 این تیم مقابل دورتموند، 4-0 مقابل بایرن و 4-1 مقابل ولفسبورگ از این بازی ها به عنوان بدترین نتایج پپ در مقام سرمربیگری بایرن مونیخ نام برد. این روزنامه آلمانی نهایتا گزارش خود را با این سوال به پایان برد که " آیا پپ می تواند بعد از این شکست دوباره قد علم کند؟"

روزنامه دای زیت هم نوشت: " گواردیولا و شاگردانش در مورد اینکه چگونه با توپ بازی کنند از بارسلونا درس آموختند".

نشریه کیکر هم گفت که شکست 3-0 در نیوکمپ، تیم آلمانی را در حالتی از شوک فرو برده است و این نتیجه را "فراتر از یک شکست" نام  گذاری کرد.

بسیاری از اسطوره های فوتبال آلمان هم شکست بایرن را به باد انتقاد گرفتند. اولیور کان، دروازه بان سابق بایرن و تیم ملی آلمان با انتقاد از سیستم "ماجراجویانه" و "افراطی" پپ گفت که گواردیولا انتظار نداشت که بارسایی ها این همه از پاس های بلند استفاده کنند و غافلگیر شد.

سید ناصر بازدید : 45 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شب گذشته ماریو گوتزه به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب پپ گواردیولا قرارنگرفت. وی دقیقه 79 به جای توماس مولر در ترکیب قرارگرفت. گوتزه در 11 دقیقه‌ای که در میدان بود، نتوانست حرکتی موثر انجام داده و گلزنی کند.

همین مساله باعث شد تا فرانتس بکن‌باوئر قیصر فوتبال آلمان از ستاره 22 ساله که تابستان گذشته تک گل قهرمانی ژرمن‌ها را مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی زد و باعث کسب مقام شد،‌ انتقاد کند.

بکن‌ باوئر گفت:این نکته که او استعداد فوق‌العاده‌‌ای دارد، را همه ما می‌دانیم. اما در انجام بازی عادی‌اش در زمین به نظر می‌رسد مشکل دارد. بعضی اوقات طوری در زمین می‌دود و کار می‌کند که حس می کنم دارم بازیکنی جوان و خامی را می‌بینم که در جنگ‌های تن به تن بازنده می‌شود و سرجایش تکان نمی‌خورد.

وی ادامه داد: بعد از این همه مدت که در بایرن بازی کرده، باید رشد کند. این مدل بازی به درد بایرن نمی‌‌خورد.

در پی انتشار این اظهارات از سوی چهره اسطوره فوتبال ژرمن‌ها، هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه بورسیادورتموند از گلزن جوان سابق تیمش حمایت کرد.

واتسکه گفت:‌ برای گوتزه خیلی خیلی ناگوار بود. همه بازیکنان دوست دارند مقابل بارسا بازی کنند. او آنقدر توانمند است که می‌تواند در هر تیم درجه یکی بازی کرده و خود به تنهایی یکه‌تاز شود.

سید ناصر بازدید : 42 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شب گذشته مصاف بارسا و بایرن در ورزشگاه نیوکمپ، تماشاگران ویژه زیادی داشت.

از جمله والنتی‌، پدر پپ گواردیولا در میان تماشاگران به تماشای مسابقه نشست. وی که همیشه به عنوان یک کاتالانی متعصب از تیم بارسلونا حمایت کرده بود، در مصاحبه قبل از رویارویی عنوان کرد به خاطر فرزندش که سال‌ها نزد آبی و اناری‌پوشان بازی و مربیگری کرده و حالا هدایت تیم رقیب ژرمنی یعنی بایرن را دارد، از او حمایت می‌کند.

او در پایان مسابقه‌ای که بارسا 3 بر صفر برنده شد، اظهارداشت: از این که پپ نتوانست نتیجه بگیرد و ناراحت از نیوکمپ رفت، متاسف شدم. اما از طرفی هم خوشحالم که بارسا برنده بود.

والنتی ادامه داد: چیز زیادی نمی‌توانم بگویم. فقط این که بارسا همیشه بارسا است. بی‌اغراق انتظار چنین درخششی را داشتم. مسی هم مثل دوران اوجش بود، گل زد و عالی نشان داد.

سید ناصر بازدید : 41 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رخ دادن یک اتفاق در بازی شب گذشته (سه شنبه) تیم‌های یوونتوس و رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهانه خوبی به دست آردا توران، هافبک ترکیه‌‌ای اتلتیکومادرید داد تا به کهکشانی‌ها بابت پیروزی‌شان برابر روخی بلانکو در مرحله یک چهارم نهایی طعنه بزند.

در جریان بازی شب گذشته رئال و یووه در تورین، گل دوم بانوی‌پیر با ضربه پنالتی کارلوس توس و پس از آن به ثمر رسید که این مهاجم آرژانتینی در محوطه جریمه کهکشانی‌ها با خطای محرز دنی کاواخال، مدافع رئال نقش بر زمین شد. کارواخال اما به خاطر این خطا حتی کارت زرد هم نگرفت.

آردا توران پس از بازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طعنه نوشت که تعجب کرده که چرا داور بازی، مارک اتکینسون، کارواخال را به خاطر این خطا جریمه نکرده، چون او مشابه همان خطایی را انجام داد که توران ماه گذشته در جدال اتلتیکو‌ و رئال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی به خاطر آن کارت زرد گرفت و در ادامه همان بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

توران با تمسخر تصمیم فلیکس بریش، داور آلمانی بازی اتلتیکو و رئال در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که او را در دقیقه 76 از میدان اخراج کرد، نوشت:«خنده‌دار است که داوری که (ماه گذشته) با نشان دادن دو کارت زرد مرا از زمین بازی اخراج کرد دارد قوانین را مانند همان داوری اجرا کرد که به کارواخال دو کارت زرد نشان نداد. خنده‌دار نیست؟»

خطایی که کاواخال روی توس مرتکب شد، مسبب پیش افتادن و در نهایت برتری یوونتوس شد تا کار بانوی پیر برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمی آسان‌تر شود.

سید ناصر بازدید : 43 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بازیکن ایتالیایی سابق میلان از عملکرد لیونل مسی در بازی با بایرن به وجود آمده است و می گوید که او مانند بازیکنان پلی استیشن بازی می کند.

گنارو گتوزو که امروز در یک مراسم خیریه حضور پیدا کرده بود در مورد وضعیت فعلی باشگاه آ.ث میلان گفت: " وضعیت این باشگاه اکنون نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده و خیلی چیزها تغییر کرده است. اگر برلوسکونی هم از باشگاه برود امیدوارم که این باشگاه به دست آدم های خوبی بیافتد که تلاش کنند میلان به روزهای اوج بازگردد"

گتوزو در مورد سرمربی فعلی باشگاه میلان یعنی فیلیپو اینزاگی و اینکه آیا خودش هم برای سرمربیگری در میلان در آینده برنامه ای دارد، گفت: " پیپو بازیکن و همتیمی خیلی خوب بود اما در زمینه سرمربیگری شرایط متفاوت است و وضعیت های سختی پیش می آید. تنها توصیه ام به اینزاگی این است که سعی کند آرامش خود را حفظ کند و راحت باشد. آیا من می توانم سرمربی میلان شوم؟ باید بگویم که نیاز دارم چیزهای زیادی در زمینه مربیگری یاد بگیرم. الان هم هر روز برای یادگیری تلاش می کنم و مطمئنا روزی فرا خواهد رسید که برای هدایت میلان به این تیم بازمی گردم".

گتوزو در مورد عملکرد لیونل مسی در بازی شب گذشته بارسلونا – بایرن مونیخ، و همچنین وضعیت یوونتوس در لیگ قهرمانان هم اظهارنظر کرد و به خبرنگاران گفت: " یوونتوس افتخار فوتبال ایتالیا است و آنها عملکرد خوبی مقابل تیم قدرتمند رئال داشتند. در مورد لیونل مسی هم باید بگویم که متوقف کردن این بازیکن تقریبا غیرممکن است. او مانند بازیکنان پلی استیشن بازی می کند. جدا از گل های زیبایی که به ثمر می رساند، عملکرد مسی همواره برتر از دیگر بازیکنان زمین است".

سید ناصر بازدید : 150 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آنتونیا روکوزو همسر لیونل مسی در صفحه رسمی اش در اینستاگرام از او به خاطر شادی گل مخصوصی که در بازی با بایرن مونیخ انجام داد تشکر کرد.

مسی که به در آینده ای نزدیک صاحب دومین فرزند اش می شود پس از بازکردن دروازه نویر توپ را زیر شکمش گذاشت تا نشان بدهد که به زودی و برای دومین بار پدر می شود.

سید ناصر بازدید : 44 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری پوشان، طی 100 بازی در رقابت های اروپایی، 5 جام و 78 گل در کارنامه خود ثبت کرده است.

تقریبا هر بازی بارسا رکوردی جدید را در زندگی حرفه ای لیونل مسی به ارمغان می آورد. این آرژانتینی خوش فرم، در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ، صدمین بازی اروپایی خود را با پیراهن بارسا به نمایش گذاشت. او 97 بار در لیگ قهرمانان و 3 بار در سوپر کاپ اروپا - سال های 2006، 2009 و 2011 - بازی کرده است.

مسی طی این 100 بازی موفق شد تا پنج جام ارزشمند را به همراه بارسا کسب کند؛ که در این میان سه جام را در لیگ قهرمانان اروپا ( 2006 در پاریس، 2009 در رم، 2011 در ومبلی ) و دو جام را در سوپر کاپ ( 2009 و 2011 در موناکو ) بدست آورد. لازم به ذکر است که مسی در فینال پاریس حضور نداشت، اما در دو فینال دیگر با گلزنی های خود نقش به سزا و موثری را ایفا کرد.

برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا
لئو مسی تقریبا تمام رکورد های اروپا را شکسته است. پیش از مسی رائول برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود. اما لئو با هت تریک خود در نیکوزیا مقابل آپوئل، رکورد او را شکست و خود را به برترین گلزن تاریخ اروپا تبدیل کرد.

طولانی ترین شروع
مسی اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان 7 دسامبر 2004 برابر شاختار دونتسک به نمایش گذاشت. آن دیدار آخرین بازی بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که فرانک ریکارد سرمربی وقت بارسلونا به ستاره جوان آرژانتینی بعد از دو ماه فرصت درخشیدن داد. دو ماه پیش از این بازی لئو اولین بازی خود را برای بارسا در لالیگا و مقابل تیم Monjuïc انجام داده بود.

سید ناصر بازدید : 53 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آبی - اناریها شب باشکوهی را پشت سرگذاشتند و توانستند در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل بایرن را شکست دهند. خط حمله بارسلونا با درخشش مثلث خود در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که مهار کردن MSN (مسی، سوارز و نیمار) برای هر تیمی سخت است.

مسی، سوارز و نیمار در این دیدار هم نشان دادند که از هماهنگی بسیار بالایی برخوردار هستند. این سه بازیکن پس از پیروزی باشکوه تیم خود واکنش نشان دادند. در همین خصوص سوارز می گوید:

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا هم در دیدار برابر بایرن عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست چند بار دروازه مانوئل نویر را تهدید کند اما در زدن گل ناکام بود. سوارز هم از پیروزی برابر بایرن مونیخ خوشحال است. او بعد از بازی عکسی از خود در کنار مسی را در صفحه اجتماعی اش در توییتر منتشر کرد و زیر آن نوشت: عجب پیروزی باشکوهی به دست آوردیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. این هم عکس من در کنار بهترین بازیکن جهان.

سید ناصر بازدید : 40 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آبی - اناریها شب باشکوهی را پشت سرگذاشتند و توانستند در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل بایرن را شکست دهند. خط حمله بارسلونا با درخشش مثلث خود در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که مهار کردن MSN (مسی، سوارز و نیمار) برای هر تیمی سخت است.

مسی، سوارز و نیمار در این دیدار هم نشان دادند که از هماهنگی بسیار بالایی برخوردار هستند. این سه بازیکن پس از پیروزی باشکوه تیم خود واکنش نشان دادند. در همین خصوص نیمار می گوید:

"بله با این پیروزی به فینال برلین نزدیک شده ایم. پیروزی بزرگی را برابر تیم بزرگی چون بایرن به دست آوردیم. دیدار برابر بایرن در آلمان همچون یک فینال برای ماست. در بهترین زمان برای تیمم گلزنی کردم چرا که این گل باعث شد تا با خیال راحت به آلمان برویم."

سید ناصر بازدید : 44 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: فردا شب ساعت 23 و 15 دقیقه، ورزشگاه نیو‌کمپ محل برگزاری یکی از حساس‌ترین و دیدنی‌ترین دیدارهای باشگاهی فوتبال در چند سال اخیر است؛ دیداری که میان تیم کنونی گواردیولا و تیم سابق این‌ سرمربی‌ نام‌آور است.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا امروز در نشست خبری در ارتباط با دیدار فردا شب، از اهمیت این دیدار و البته جذابیت بی‌مثال آن سخن گفت.

انریکه اظهار داشت: هیچ بازی محبوب و حساس دیگری را نمی‌توان یافت که به قدر دیدار بارسا و بایرن، دیدنی باشد. در واقع می‌توان گفت که دو تیم برای رسیدن به دیدار نهایی خواهند جنگید. تنها یک توپ است و یک زمین که هر دو تیم، سلطه بر آن دو را می‌خواهند. باید ببینیم که کدام تیم می‌تواند بهتر بازی کند و بدون شک این جذاب‌ترین دیدار تاریخ اروپا است.

او ادامه داد: هر دو طرف از تاکتیک‌های جذابی استفاده خواهند کرد. ظرافت‌های فراوانی را در این رقابت خواهیم دید. واضح است که ما مهارت‌های فردی فراوانی را در میان بازیکنان در این رویارویی می‌توانیم ببینیم. بازیکنان من همگی متحد هستند و می‌خواهند نمایشی گروهی را با نهایت نظم به اجرا بگذارند.

منبع خبر: ورزش11

سید ناصر بازدید : 41 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا از ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر می روند و از همین رو بازیکنان بایرن مونیخ پس از ورود به شهر بارسلونا در هتل محل اقامت خود حاضر شدند.

سید ناصر بازدید : 41 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دغدغه‌های بایرن بابت مصدوم‌های پرشمارش پایانی ندارد. براساس گزارش خبرگزاری ورزش آلمان پپ گواردیولا یک روز قبل از دوئل رفت با کاتالان‌ها یک بازیکن دیگر را هم به خاطر مصدومیت از دست داد.

براساس این گزارش «سباستیان روده»‌ که تابستان گذشته به جمع مونیخی‌ها پیوست، به خاطر مصدومیت از ناحیه لگن، نمی‌تواند مونیخی‌ها را در این بازی همراهی کند.

هافبک 24 ساله امیدوار است با برطرف شدن آسیب‌دیدگی‌اش برای بازی برگشت در هفته آینده آماده کمک به تیم باشد.

وی اظهارداشت: متاسفانه این مصدومیت جلوی حضورم را در بازی نیوکمپ گرفت. تمام تلاشم را می‌کنم که به بازی برگشت برسم.

سید ناصر بازدید : 34 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بایرن مونیخ برای رویارویی فرداشب در ورزشگاه نیوکمپ سه شنبه (امروز) با یک فروند هواپیمای لوفت‌هانزا به سوی بارسلونا عزیمت کردند.

مطابق گزارش رسانه‌های محلی پپ گواردیولا، در این سفر اجازه داد اعضا خانواده‌اش که شامل همسر و فرزندانش می‌شدند،‌نیز سوار بر هواپیما به بارسلونا سفر کنند.

وی در مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوئیس نیز دخترش را به همراه برده بود.

همچنین در این سفر همسر و فرزندان بازیکنان زیادی با پروازی مشترک به اسپانیا و شهر بارسلونا آمدند تا همسر و پدر خود را در ورزشگاه با تشویق‌‌های خویش حمایت کنند.

سید ناصر بازدید : 43 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دیگو سیمئونه در فاصله یک روز تا مصاف بارسا و بایرن در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظرکرده است.

این مربی آرژانتینی که مدعی است سیستم‌های بازی پپ گواردیولا را از زمان حضور در بارسلونا خوب می‌شناسد، اظهار داشت:‌ پپ می‌داند با لیونل مسی است که بارسا به حرکت در‌می‌آید. پس او عمده طرح‌های تاکتیکی خود را برای خنثی کردن مسی بکار می‌گیرد.

سیمئونه افزود: البته بعید می‌دانم این اقدامات از طرف گواردیولا چندان موثر واقع شود. چون مسی در شرایطی هست که دائما راه‌حل‌های در زمین برای فرار از تله‌های تاکتیکی پیداکند.

پیکار بارسلونا و بایرن فرداشب ساعت 23 و 15 در ورزشگاه نیوکمپ آغاز خواهد شد.

سید ناصر بازدید : 34 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: جرمی متیو، در بازی چهارشنبه مقابل بایرن، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد. او در تمرینات امروز از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت شد و به طور قطع، بازی مقابل ژرمن ها را از دست خواهد داد. اما لوییز انریکه بازیکنان مناسبی برای جایگزینی او دارد. مونیر، مهاجم تیم ب نیز امروز در تمرینات تیم، شرکت کرد.

سید ناصر بازدید : 51 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: یواخیم لو درگفت‌وگویی که در روزنامه شماره سه‌شنبه بیلد منتشر شد، نظرش را در مورد مصاف فرداشب بایرن مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ بیان کرد.

یواخیم لو که در سال‌های حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان نشان داده، مسئول فنی شجاعی است، مونیخی‌ها را با وجود مصدوم‌های زیادی تشویق به کسب نتیجه مقابل کاتالان‌ها کرده است.

وی گفت: هر چند بایرن مونیخ بازیکن مصدوم زیاد  دارد و در شرایط کنونی نیز بارسا حرکت بهتری پیدا کرده،‌ این حال مونیخی‌ها به قدر کافی در کادر خود بازیکن خوب دارند که نتیجه بگیرند.

یوگی ادامه داد: از نظر من این تقابل یعنی دوئلی در قله فوتبال جهان. خیلی هم از رویارویی این دو تیم فوق‌العاده خوشحال هستم.

سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است هر چند علیه ماریو گوتسه 22 ساله انتقاد‌های زیادی شده اما در هر حال باید از این بازیکن جوان حمایت کرد تا شرایط خوب خود را مجددا کسب کند. وی در مورد ستاره‌ای که گل قهرمانی‌بخش تیمش را در فینال جام جهانی برزیل زد، اظهارداشت: با وجود همه صحبت‌ها نباید فراموش کرد که ماریو هنوز جوان است.بارها دیده‌ایم که او چقدر در فوتبال توانمند است. باید بازهم او را حمایت کنیم که به شرایط خوبش بازگردد.

سید ناصر بازدید : 38 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دو تیم فوتبال بارسلونا و بایرن مونیخ فردا شب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیمه نهایی و در بازی رفت به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقه هم برای بازیکنان بارسلونا و هم برای گواردیولا (سرمربی بایرن مونیخ) حالت نوستالژیکی را در بر خواهد داشت.

 

در همین موضوع لیونل مسی در نشست خبری پیش ار این دیدار به خبرنگاران گفت:

دوران طلایی تیم بارسلونا با پپ گواردیولا به سر شد. من در آن زمان با پپ دوران خوبی را گذراندم. از جمله آن ها می توان کسب جام های متعدد را یاد آور شد. او باعث شد تا فوتبال من کامل و کامل تر شود و از همین بابت از او ممنون هستم. گواردیولا در زمان حضورش در بارسلونا با من رفت و آمد زیادی داشت. از زمانی که او از بارسا رفت این رابطه بین ما کمرنگ تر شد. می توانم بگویم بعد از جدایی او از بارسلونا، فقط چند بار دیگر همدیگر را در جاهای مختلف دیده ایم.

در ادامه این نشست خبری از مسی در مورد تفاوت های بین انریکه و گواردیولا سوال شد که او چنین پاسخ داد:

نمی توان این دو مربی را با یکدیگر قیاس کرد. انریکه و گواردیولا هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. تنها وجه اشتراک آنها خوش رفتاری با بازیکنان و جدیت در کارشان می باشد.

 

همچنین مسی در مورد بازی پیش روی تیمش در برابر بایرن مونیخ گفت:

ما باید نتایج گذشته خودمان در برابر بایرن را به دست فراموشی بسپاریم. هر دو بازی رفت و برگشت این نیمه نهایی برای ما حکم فینال را دارد. همه می دانند که تیم ما در چه شرایطی قرار دارد پس می توانیم با کمی ظرافت از این دو بازی نتیجه راضی کننده را کسب کنیم.

البته یادمان نرود که تیم بایرن مونیخ هم بسیار خوب و بزرگ می باشد. آن ها بازیکنانی بزرگ در ترکیبشان دارند و می توانند بیشترین بهره را از آن ها به دست بیاورند.

سید ناصر بازدید : 104 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آندر‌س اینیستا که او و هم‌تیمی‌هایش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای بایرن‌مونیخ هستند به سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: پپ گواردیولا به همراه میشل لادروپ همیشه الگوی من بودند. در سال 1999 در فینال یک تورنمنت جوانان، پپ کاپیتان تیمش بود و من هم کاپیتانی تیمم را برعهده داشتم. این اولین ملاقات ما با یکدیگر بود ولی با گذشت زمان در کنار یکدیگر لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. بازی چهارشنبه برای همه خاص خواهد شد چون در این بین همیشه خاطراتی وجود دارد. بازی جالبی بین دو تیم واقعاً خوب را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: هر مربی با توجه به ایده‌هایی که در سر دارد، متفاوت است. پپ مربی‌ای است که هیچ جزییاتی را به حال خود رها نمی‌کند. او همیشه به فکر این است که چطور می‌شود پیشرفت کرد و انسانی همیشه پاسخگوست و بیشتر پاسخ‌هایش هم درست است. زمانی که گواردیولا بازی می‌کرد نگاه خیلی واضحی به فوتبال داشت و به خوبی آن را درک می‌کرد. حالا او به عنوان مربی این ویژگی را با تجربه‌اش ترکیب کرده که پیشرفت بالایی را برایش به همراه داشته است. پپ مربی مهمی هم به لحاظ فردی و هم برای باشگاه بارسلونا بود. ما از دوره حضور گواردیولا در بارسلونا چیزهای بسیاری آموختیم.

هافبک 30 ساله آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا گفت: در چنین بازی‌هایی بهتر است تلاش کنید تا جایی که می‌شود از بازی لذت ببرید. بازی‌هایی اینچنینی با فشار و تنش احاطه شده‌اند چون تنها یک گام تا رسیدن به فینال باقی مانده است. چنین چیزهایی است که به بازی شکل می‌دهد ولی مهم این است که از بازی خود لذت ببرید و در طول 90 دقیقه و در مجموع دو دیدار که 180 دقیقه می‌شود از بازی لذت ببرید.

سید ناصر بازدید : 307 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دو تیم در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر می روند.

در این مسابقه مانوئل نویر دروزاه بان آلمانی بایرن مونیخ و لیونل مسی ستاره آرژانینی بارسلونا اولین بار پس از فینال جام جهانی 2014 برزیل است که مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

از این رو دروازه بان قهرمان جام جهانی 2014، ضمن ادای احترام به ستاره 27 ساله بارسلونا ابراز اطمینان کرده است که بار دیگر می تواند او را شکست دهد.

وی در این باره گفت: من احترام زیادی برای مسی و تمام موفقیت های او قائل هستم. او خیلی فروتن است. ولی در این مساقه به او ثابت می کنم چه کسی بهتر است. من همین کار را در فینال جام جهانی 2014 انجام دادم و نتیجه خوبی گرفتم.

نویر افزود: به امید تکرار آن در مسابقه چهارشنبه هستم. کسب برتری و احترام خیلی مهم است. باید در این مسابقه بی رحمانه بازی کنیم.

بایرن مونیخ دو سال قبل در مجموع دو دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را 7 بر صفر شکست داد، با وجود این نویر شرایط امروز را متفاوت از گذشته می داند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون همه چیز فرق کرده است و انتظار مسابقه سختی را دارد، اظهار داشت: دیدار برابر بارسلونا یک دیدار فینال قبل از فینال است. هدف ما نمایش فوق العاده در برلین است.

دروازه بان ملی پوش بایرن مونیخ ادامه داد: اکنون آنها هیچ مصدومی ندارند و مسی بهترین بازیکن تیم است، در حالیکه ما چند بازیکن مهم را در اختیار نداریم. می دانم که مسابقه سختی خواهیم داشت ولی مطمئن هستم که از فرصت های ایجاد شده استفاده خواهیم کرد.

سید ناصر بازدید : 35 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پپه رینا که با مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا به مدت سه سال در لیورپول هم‌تیمی بود در آستانه دیدار فردا شب (چهاشنبه) بایرن‌مونیخ برابر کاتالان‌ها در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: سوارز فوتبالیستی خیابانی است و منظورم از این حرف تعریف و تمجید از اوست. او بازیکنی غیرقابل پیش‌بینی است و همیشه جایی است که باید باشد. لوئیز ذاتاً برنده متولد شده است. در تمرینات لیورپول هم همیشه دوست داشتم در تیم او باشم و نه مقابلش.

وی با تمجید از سوارز که در فصل جاری 24 گل برای بارسا در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است، افزود: سوارز حتی در تمرینات هم دوست نداشت بازنده باشد و همیشه به دنبال پیروزی بود. در کنار استعداد ذاتی‌اش، او انسانی است که در هر تیمی که باشد با هم‌تیمی‌هایش رابطه خوبی برقرار می‌کند و همین کمک می‌کند تا در هر تیمی خیلی زود خودش را جا بیندازد. خوش‌ شانس بودم که سوارز را از نزدیک شناختم. او انسان بزرگی است و خانواده‌ای دوست‌داشتنی هم دارد. لوئیز شایسته این موفقیت است.

رینا در ادامه با اشاره به اولین حضور سوارز 27 ساله در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که پیش از این با لیورپول و آژاکس تجربه نکرده بود، عنوان کرد: سوارز برای رسیدن به این جایگاه سخت تلاش کرد. لوئیز در هر تیمی که بود فصل‌های فوق‌العاده‌ای را سپری کرده و با عملکرد رو به رشدش در طی این سال‌ها حالا به عضویت باشگاه بزرگی در آمده استف البته شاید کمی طول کشید تا به این جایگاه برسد چون او سزاوار این بود که زودتر به این جایگاه برسد.

سید ناصر بازدید : 37 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژابی آلونسو در آستانه دیدار بارسلونا - بایرن‌مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تمجید از سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها گفت: چیزی که از بیرون از گواردیولا می‌بینید شباهتی به چیزی که از کار روزانه با او می‌بینید، ندارد. پپ هر بازی را جدی می‌گیرد و این را می‌شود در آنالیزها و تمریناتی که برای ما در نظر می‌گیرد، دید. او برای هر بازی برنامه دارد. گواردیولا ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و به شخصه چیزهای زیادی از او آموخته‌ام.

وی در ادامه در مقایسه مورینیو و گواردیولا گفت: ژوزه و پپ هر دو مربیان بزرگی هستند و می‌دانند که چطور تیم را تحت‌کنترل خود بگیرند. خیلی خوش‌شانس بودم که با هر دوی آنها کار کرده‌ام. همیشه به مربیانی که داشته‌ام نزدیک بوده‌ام. وقتی به بایرن آمدم به دنبال یادگیری بودم و می‌خواستم همانند اسفنجی روی آب شناور باشم. به هر حال این چالشی شخصی برای من بود. می‌خواستم ببینم که آیا می‌توانم پس از پنج سال فوق‌العاده در رئال‌مادرید، در بایرن هم موفق باشم و جزیی از این تیم شوم؟

هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخی در مورد بازی فردا شب و با اشاره به پیروزی 8 بر صفر اخیر کاتالان‌ها بر کوردوبا اظهار داشت: سوارز خیلی عالی بازی می‌کند. خط حمله سه‌نفره بارسلونا خیلی خوب است ولی سه هافبک پشتی آنها هستند که این سه بازیکن را کنترل و تغذیه می‌کنند که خیلی مهم هستند. باید ببینیم که آیا می‌توانیم مسی را مهار کنیم یا خیر! البته گفتنش آسان است و در عمل کار دشواری در پیش داریم. نمی‌خواهیم اتفاقاتی شانسی و بدون دلیل در این بازی رخ دهد. ما به دنبال کنترل بازی در نیوکمپ هستیم.

سید ناصر بازدید : 50 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: گرت بیل که به تازگی از بند مصدومیت کشاله ران رهایی یافته شنبه شب در پیروزی 3 بر 2 رئال‌مادرید برابر سویا در هفته سی‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا در دقیقه 66 به جای خاویر هرناندس به بازی آمد.

 

کارلو آنچلوتی که شکی از بابت رسیدن بال ولزی‌اش به بازی با یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد، به خبرنگاران گفت: به نظرم گرت بیل حالا در وضعیت فوق‌العاده‌ای است. او مصدومیتی داشت ولی آن را با ریکاوری پشت‌سر گذاشت و حالا بدون مشکل بازی می‌کند.گرت مقابل سویا 30 دقیقه بازی کرد و بعد از بازی هم مشکلی نداشت.او صددرصد آماده است.

 

در حالی که بال ولزی رئال‌مادرید در درسترس آنچلوتی است ولی هنوز کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها نتوانسته بر مصدومیت زانوی خود غلبه کند و بعید است به این بازی برسد، برای همین انتظار می‌رود خاویر هرناندس که در دور قبل گل صعود رئال را برابر اتلتیکو را به ثمر رساند، در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

 

آنچلوتی عنوان کرد: همه ما از داشتن چیچاریتو خوشحال هستیم. اگر رئال‌مادرید حالا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا است این را مدیون او هستیم. قرار دادن چیچاریتو در ترکیب تیم برابر اتلتیکو تصمیم هوشمندانه‌ای بود و او بازیکن مهمی برای رئال باقی خواهد ماند.

 

وی افزود: چیچاریتو هرگز مشکلی نداشته و به لحاظ روحی و جسمی در وضعیت مطلوبی بوده است. او توانایی بازی از همان دقیقه اول یا به عنوان بازیکن جانشین را دارد. خاویر به هر حال از لحظات مثبت خود در رئال لذت می‌برد.

سید ناصر بازدید : 39 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: یوونتوس می‌داند که چگونه به خوبی دفاع کند اما همچنین قادر است که به سرعت تغییر وضعیت دهد و دفاع ما را غافلگیر کند. ما با این تیم سازگار خواهیم شد و امیدوارم که با توانایی‌هایی که داریم قادر خواهیم بود که از این سد نیز عبور کنیم.

مشخصا در میان همه بازیکنان نمایان است که چقدر فشار را در حال تحمل کردن هستیم، فشار برای پیروزی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های‌مان که همان قهرمانی سال پیش است. اما در این بین، من فشاری بر خودم اعمال نمی‌کنم، زیرا مطمئن هستم که صلاحیت مناسبی در راستای تحقق خواسته‌های‌مان داریم.

به گمانم عمل‌کرد خوبی در قبال حریف‌مان خواهیم داشت. ما سرمربی‌ای‌ایتالیایی داریم که به خوبی یوونتوس را می‌شناسد. ما قادر خواهیم بود که به واسطه راهنمایی‌های کارلتو از تمام توان بالقوه‌مان استفاده کنیم.

سید ناصر بازدید : 39 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ایکر کاسیاس دروازه‌بان رئال مادرید از همتای خود در یوونتوس به عنوان الگوی دروازه‌بانی خود یاد کرد.

کاسیاس درباره این بازی حساس گفت: بازی زیبا و هیجان انگیزی خواهد بود. هر دو تیم، بازیکنان مهمی دارند که هر کدام شیوه متفاوتی از بازی را ارائه می‌دهند. دیدار سختی برای ما خواهد بود اما رئال تورین را با نتیجه‌ای فوق العاده ترک خواهد کرد و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در همان بازی رفت کار را تمام کنیم.

او ادامه داد: ما در شرایط سختی در لیگا قرار داریم، در حالی که یووه قهرمان ایتالیا شده است. البته فکر نمی‌کنم این مسئله که رئال در رقابت برای لالیگا است و یوونتوس فاتح لیگ ایتالیا شده است، فاکتور تاثیرگذاری باشد. ما باید هر دو رقابت را جدی بگیریم. در لالیگا همه چیز دست بارسلوناست، اما در لیگ قهرمانان، همه چیز در دستان ماست. در این دیدار آنها پوگبا را از دست داده‌اند و ما بنزما و مودریچ را در اختیار نداریم. با وجود اینکه پست راموس، هافبک دفاعی نیست، او در آنجا مستحکم ظاهر شده است ولی در پست تخصصی خودش نخواهد بود. در هر حال شرایط یکسان است.

او با تمجید از جان لوئیجی بوفون، این دروازه‌بان ایتالیایی را الگوی خود معرفی کرد و گفت: چه چیزی می‌توانم در مورد جانلوئیجی بوفون بگویم؟ او الگوی دروازه‌بانی نسل من و نسل‌های بعدی است. برای افرادی مثل من که آرزوی دروازه‌بانی داشتند، بوفون راه را به ما نشان داد و ما آرزو داشتیم در راه او قرار بگیریم. آندره‌آ پیرلو هم فوق العاده است. او به گونه‌ای با توپ کار می‌کند که تماشایش لذتبخش است. آندره‌آ در همه چیز قهرمان است. او همان کیفیتی را دارد که هواداران فوتبال زیبا مانند من، پیگیر او شویم.

کاسیاس ادامه داد: کارلو آنچلوتی لبخند را به مادرید بازگرداند. او به ما لیگ قهرمانان اروپا را هدیه داد؛ هدیه‌ای که دوازده سال در انتظار آن بودیم. او در سال 2014 با کسب چهار جام، کاری کرد که هیچ کس نکرده بود. معتقدم که بین کارلو آنچلوتی و ویسنته دل بوسکه، شباهت‌هایی وجود دارد. هر دو قهرمان هستند و از شیوه مشابهی برای مشاهده تیم استفاده می‌کنند. آنها به وجود شادابی و آسایش در ترکیب اهمیت می‌دهند و آدم مغروری نیستند.

او در پایان گفت: واقفم که هر چه سن انسان بالاتر می‌رود، لذت قهرمانی بیشتر می شود. من اولین لیگ قهرمانان را در سن هجده سالگی بردم و تاثیر زیادی در من نداشت. حالا قضیه فرق می کند. من سال‌های زیادی برای بردن جام در اختیار ندارم.

سید ناصر بازدید : 59 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رئال مادرید آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل یوونتوس را در استادیوم این تیم پیگری می کند.

پیش از آغاز تمرینات کریستیانو رونالدو به خاطر یک مصدومیت بسیار جزئی از ناحیه کمر نزد پزشکان تیم رفت و مورد معالجه قرار گرفت . او سپس بدون مشکل تمرین کرد و در دیدار فرداشب آماده تکرار هتریکش مقابل سویا است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 404
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 5,350
  • بازدید کلی : 57,397