loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 66 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: استوک سیتی نیز در دیداری عجیب موفق شد لیورپول را با نتیجه 6 بر یک شکست دهد. در این دیدار راجرز به غیر از رحیم استرلینگ از تمام بازیکنان اصلی خود استفاده کرد ولی در همان نیمه نخست 5 بار دروازه خود را باز شده دید.

دیوف دو بار، واترز دو بار و انزونزی و پیتر کراوچ برای میزبان گلزنی کردند تا آخرین حضور جرارد در لیگ برتر با یک شکست تحقیرآمیز برای او و تیمش همراه شود. البته استیون جرارد موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا این بازیکن نیز مثل فرانک لمپارد در آخرین بازی خود در لیگ برتر گلزنی کرده باشد.

جرارد پس از پایان این دیدار به طور رسمی از لیورپول جدا شد تا در فصل بعدی راهی لیگ آمریکا شود. البته پیش از این جرارد در ورزشگاه آنفیلد با بازیکنان و هواداران خداحافظی کرده بود.

سید ناصر بازدید : 52 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشو رزش7: فصل 15-2014 لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و استیون جرارد کاپیتان انگلیسی کهنه‌کار این تیم که آخرین بازی‌اش را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید انجام داد، پایان تلخی داشت. لیورپولی‌ها که هفته گذشته در آخرین بازی جرارد در آنفیلد، 3- یک به کریستال پالاس باخته بودند، شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 6 بر یک برابر استوک سیتی باختند.

لیورپول خوش‌شانس بود که به خاطر این باخت سهمیه لیگ اروپا را هم از دست نداد، چرا که اگر منچسترسیتی ساوتهمپتون را 2 – صفر شکست نداده بود، این شاگردان رونالدو کومان بودند که اکنون به جای لیورپول سهمیه لیگ اروپا را در اختیار داشتند.

بعد از این بازی، برندان راجرز که مردانش با 62 امتیاز و به عنوان تیم ششم فصل را به پایان رساندند، گفت که اگر مسئولان باشگاه از او بخواهند آنفیلد را ترک کند، این کار را انجام خواهد داد.

راجرز به خبرنگاران گفت: باخت شرم‌آوری بود و اگر مالکان باشگاه از من بخواهند که بروم، خواهم رفت. به عنوان مربی تیم من مسئولیت کامل این شکست را می‌پذیرم و می‌دانم که باید به دنبال پیدا کردن مشکلات و نقاط ضعف تیم و رفع آنها باشیم. تمام هوادران لیورپول از این نتیجه شرمنده شده‌اند و به همین دلیل ما باید از آنها عذرخواهی کنیم.

وی در توصیف عملکرد تیمش عنوان کرد:عملکردمان در نیمه اول بازی افتضاح بود، افتضاح به معنای واقعی. همیشه گفته‌ام که کافی است از من خواسته شود که بروم اما هنوز فکر می‌کنم که می‌توانم چیزهای زیادی به لیورپول بدهم.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان تأکید کرد: راستش را بخواهید، یک سری عوامل کلیدی در عملکرد ما در این بازی تأثیرگذار بودند که مرا متعجب نکردند. تابستان امسال در برخی از بخش‌ها نیاز است که تغییراتی صورت بگیرد، تغییراتی که به ما کمک خواهد کرد فصل آینده رقابت بهتری داشته باشیم. ما به عنوان یک تیم باید سخت تلاش کنیم تا این هدف محقق شود.

سید ناصر بازدید : 45 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: برندن راجرز نمایش تیمش در جریان شکست ۶-۱ مقابل استوک سیتی را شرم آور نامیده است .

راجرز بعد شکست تحقیر آمیز تیمش به خبرنگاران گفت :" شکست تحقیر آمیزی بود . اگر مدیران بخواهند که از باشگاه بروم به تصمیم شان احترام می گذارم ولی هنوز احساس می کنم که می توانم چیزهای زیادی به این باشگاه بدهم .

به عنوان مربی تیم مسئولیت شکست امروز را قبول می کنم . باید مشکلات مان را برطرف کنیم . "

سید ناصر بازدید : 45 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: قرمزهای آنفیلد در سال های اخیر ستاره های زیادی را از دست دادند و نویل ‏معتقد است بخشی از این مسئله، به دلیل فشاری است که در شهر لیورپول، به بازیکنان این تیم باشگاه ‏وارد می رود. ‏‎
او به خبرنگاران گفت:" دورنمای از دست دادن استرلینگ برای همه آنهایی که با لیورپول در ارتباط ‏هستند، نگران کننده است اما حقیقت این است که این اتفاق برای لیورپول تازگی ندارد.‏
به 15-10 سال گذشته نگاه کنید و بازیکنانی که برای حضور در باشگاه های بزرگتر، آنفیلد را ترک ‏کردند، بشمرید. استیو مک منمن، مایکل اوون، خاویر ماسکرانو، ژابی آلونسو، فرناندو تورس و لوئیس ‏سوارز همگی رفتند."‏
نویل همچنین معتقد است که شور و اشتیاق هواداران لیورپول، فشار روی بازیکنان این تیم را افزایش می ‏دهد.‏
‏" جمی کرگر به من گفت که هر بار جرارد از خانه خارج می شد، نمی توانست از توجهات هواداران ‏فرار کند یا بدون فشار خفه کننده ای که به بازیکنان لیورپول در این شهر وارد می شود، کارش را انجام ‏بدهد. ‏‎
فکر نمی کنم هیچ کدام از بازیکنان منچستریونایتد یا منچسترسیتی برای غذا خوردن به لیورپول بروند اما ‏بازیکنان لیورپول یا اورتون برای این کار به منچستر می روند."‏

سید ناصر بازدید : 48 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: او با ذکر این که این بازیکن دو سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد، گفت: در صورت مذاکره یا عدم مذاکره، استرلینگ دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و من می خواهم او در اینجا بماند و همانند گذشته رفتار کند. من او را ناراحت نمی بینم. من مطمئنم مذاکرات با او در تابستان ادامه خواهد یافت.

همینطور وی در مورد رابطه هواداران با استرلینگ افزود: طرفداران لیورپول همیشه از بازیکنان خود حمایت کرده اند. اگر او نقشی در لیورپول بازی کند، هواداران از وی حمایت خواهند کرد.

سید ناصر بازدید : 89 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: استیون جرارد روز یکشنبه آخرین بازی خود را در قامت کاپیتان لیورپول در دیدار مقابل استوک انجام خواهد داد. کریستیانو رونالدو برای ادای احترام به کاپیتان لیورپول (که بعد از 17 سال حضور در این باشگاه در پایان فصل جدا خواهد شد) ویدئویی منتشر کرده و برای جرارد پیغام فرستاده است.

پیش از این هم ستاره های فراوانی به جرارد ادای احترام کرده بودند. در این ویدئوی کوتاه و جالب که در صحفه یوتیوب باشگاه لیورپول منتشر شده، ستاره رئال مارید اینطور گفته: «سلام استیو... فقط می خواهم بگویم که برایم باعث افتخار بود که سالها مقابل تو بازی کردم، زمانی که من در منچستریونایتد بودم و مقابل لیورپول قرار می گرفتم. تو یک بازیکن فوق العاده هستی، بهترین ها را برای فوتبالت و برای زندگی‌ات آرزو می‌کنم.»

لینک دانلود

سید ناصر بازدید : 38 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شب گذشته در بندر لیورپول و در سالن  اکو آرنا مراسمی ترتیب داده شده بود تا از بازیکنان لیورپول تقدیر به عمل بیاید. در این میان استیون جرارد جایزه برجسته ترین چهره لیورپول را از آن خود کرد.

 

دیگر بازیکنی که توانست جوایز مختلفی را در این مراسم بدست بیاورد فیلیپه کوتینیو بود. وی توانست جایزه بهترین بازیکن فصل لیورپول، بهترین گل فصل و بهترین عملکرد فصل را از آن خود کند. البته باید در یاد داشته باشیم  که کوتینیو 22 ساله در ماه آوریل نامش در بین تیم منتخب فصل لیگ برتر انگلیس هم قرار گرفت.

 

در همین مورد جرارد گفت: "از اینکه همیشه در مورد خودم اظهار نظر کنم برایم کار تکراری و خسته کننده ای شده است. همه باید در مورد کوتینیو صحبت کنیم، زیرا او شب گذشته افتخارات زیادی را بدست آورده است."

 

" من به این موضوع ایمان دارم که او ستاره بزرگ بعدی لیورپول است. امیدوارم که او برای سالیان سال در لیورپول بماند و از توانایی هایش برای این تیم موفقیت کسب کند."

سید ناصر بازدید : 36 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رحیم استرلینگ شب گذشته (سه‌شنبه) در مراسمی که در سالن اکو آره‌نا واقع در مرکز بندر لیورپول برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل تیم فوتبال لیورپول انتخاب شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این بازیکن 20 ساله به برندان راجرز، سرمربی سرخپوشان مرسی‌ساید گفته که علاقه‌ای به تمدید قراردادش ندارد و می‌خواهد در تابستان پیش‌رو لیورپول را ترک کند. همین موضوع باعث شد برخی هواداران حاضر در این مراسم هنگام اهدای جایزه به استرلینگ او را هو کنند.

در کنار هو شدن بازیکن جوان لیورپول، البته کسانی هم بودند که با التماس و گریه کردن با گفتن جملاتی همچون "قرارداد را امضا کن رحیم" و "لطفاً بمان رحیم" خواهان ماندن ستاره جوان خود شدند.

رحیم استرلینگ که به تازگی پیشنهاد لیورپول را برای تمدید قرارداد پنج ساله با دستمزد هفتگی 100 هزار پوند رد کرده، پس از دریافت این جایزه گفت: مایلم از تمامی هم‎‌تیمی‌هایم تشکری ویژه کنم.

سید ناصر بازدید : 47 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مهاجم 20 ساله انگلیس و باشگاه لیورپول به نظر قصد جدایی از اپآنفیلد را دارد.
وی در مورد تمدید قرارداد با لیورپول اظهار نظری نکرده و تمایلی به ادامه کار در این باشگاه را ندارد.
شایعاتی مبنی بر پیوستن وی به رئال مادرید به گوش می رسد.

سید ناصر بازدید : 46 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: منچستر یونایتد داره هنوز دنبالِ جانشینِ روی کین میگرده و آرسنال دنبالِ جانشینِ ویرا. برایِ این بازیکنان نمیشه جایگزینی پیدا کرد. جرارد هم همینطوره.اینا استثنا بودن اما دلیل نمیشه که تیم دیگه به موفقیت نرسه. لیورپول حالا باید در نقاطِ دیگه خودش را قوی کنه و بازیکنایِ دیگه باید مسئولیت را قبول کنن و تیمشون را رهبری کنن. لیورپول حتی مقابلِ پالاس هم منتظر بود جرارد کاری برایش بکنه. خب در سنِ 34 سالگی نمیتونی از هیچ بازیکنی انتظار داشته باشی که هر هفته نجاتت بده.

گاهی وقتی یک بازیکنِ بزرگ میره، نوبتِ به پدیده و استعدادی میرسه که در سایه بوده. ممکنه این اتفاق برایِ لیورپول بیفته، ولی کی نمیدونم. راستش در حالِ حاضر استعدادِ خیلی زیادی در این تیم نمیبینیم. جردن هندرسون به نظر کاپیتانِ خوبی میرسه و امره چان هم این فصل نمایشِ خوبی داشته، ولی لیورپول راهِ خیلی زیادی داره. از همین تیمِ کریستال پالاس چندتاشون خیلی راحت میتونستن در ترکیبِ اصلیِ لیورپول بازی کنن. واقعا نمیشه الان گفت ستاره‌یِ آینده‌یِ لیورپول کیه.

اما فعلا جان فلنگان باید الگویِ بازیکنایِ آکادمی باشه. من مطمئنم در 12 تا 18 ماهِ آینده 2 یا 3 بازیکن از آکادمی به تیمِ اصلی اضافه خواهند شد. لیورپول این سنت را همیشه داشته. تماشاگرا دوست دارن بازیکنایِ محلیِ خودشون را در زمین ببینن، مثلِ رابی فاولر، استیو مک‌منمن، استیوی و خودِ من.

سید ناصر بازدید : 45 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: باشگاه لیورپول انگلستان در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب کارلوس توز در پایان فصل است.

بیانکونری با کمک گلزنی های فراوان کارلوس توز در فصل جاری موفق شده است که خیلی زود قهرمانی خود در سری آ را قطعی کند و حالا در فیال کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان حضور دارد. مهاجم آرژانتینی بانوی پیر در این بین 29 بار برای تیم آلگری گلزنی کرده و نقش بسیار مهمی در جایگاه فعلی یووه داشته است.

حال به گفته رسانه های انگلیسی، برندان راجرز قصد دارد با جذب توز جای خالی سوارز، که با خرید ماریو بالوتلی از میلان پر نشد را، از بین ببرد. این در حالیست که باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین نیز همواره خود را جدی ترین مشتری توز معرفی کرده است.

هنوز مبلغ پیشنهادی لیورپول برای جذب کارلوس مشخص نیست، اما بر اساس گزارش رسانه ها مسئولان این تیم قصد ندارند بابت او پول زیادی خرج کنند زیرا مدت کمی نیز از قرارداد توز با یوونتوس باقی مانده است.

با این وجود خود توز چندی پیش تمام شایعات پیرامون خروجش از تورین را رد کرد و گفت که این شایعات حقیقت ندارند.

سید ناصر بازدید : 40 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شنبه شب برای لیورپولی‌‎ها، هواداران‌شان و از همه بیشتر کاپیتان آنها روز تلخی بود. پس از 17 سال وفاداری و ایفای نقش به عنوان سمبل قرمزپوشان مرسی‌ساید، استیون جرارد با خانه تیمی که هرگز قلبش به او اجازه ترک آن را برای پیوستن به یک تیم لیگ برتری دیگر نداده بود وداع کرد، وداعی تلخ که با شکست 3 بر یک برابر کریستال‌پالاس تلخ‌تر هم شد.

تنها یک بازی دیگر با پایان داستان حضور افسانه‌ای کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در میان مرسی‌سایدی‌ها باقی مانده است اما آخرین بازی خانگی که او برای لیورپول به میدان رفت اصلاً آن چیزی نبود که رؤیایش را داشت. باخت به معنای از بین رفتن کورسوی امیدی بود که جرارد و هم‌تیمی‌هایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده داشتند.

جرارد آنفیلد را ترک کرد اما از همین حالا به فکر روزی است که شاید بتواند به عنوان یک مربی فرصت بازگشت به نیمکت قرمزپوشان مرسی‌ساید را به دست آورد. او که در پایان فصل انگلیس را به مقصد آمریکا برای بازی در لس‌آنجلس گلکسی ترک می‌کند، درباره اینکه بعد از آویزان کردن کفش‌هایش چه برنامه‌ای خواهد داشت، گفت: ممکن است کمی دیوانه‌وار به نظر برسد که من می‌خواهم مربیگری کنم اما بدون شک می‌خواهم رابطه‌ام را با لیورپول حفظ کنم و هر گزینه‌ای را برای آینده‌ام باز خواهم گذاشت. برایم مهم نیست که فرگوسن شوم یا ونگر چون هر دوی آنها مربیان بسیار موفقی بوده‌اند. فکر می‌کنم که بخواهم چیزی میان این دو نفر باشم.

سید ناصر بازدید : 42 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شب گذشته لیورپولی‌ها در پیکار هفته سی و هفتم در حضور 44673 تماشاگر در آنفیلد 3 بر یک مغلوب کریستال‌پالاس شدند.

بعد از آنکه آدام لالانا دقیقه 26 لیورپول را پیش انداخت، جیسون پونچون 43، زاها 60 و گلن مورای 90+1 برای کریستال‌پالاسی‌ها گلزنی کردند.

به این ترتیب در پیکاری که حکم دیدار خداحافظی استیون جرارد، اسطوره آنفیلد را داشت، باخت ثبت شد.

براندن راجرز بعد از بازی اظهار داشت:متاسفم در بازی خداحافظی جرارد بازنده شدیم. او بازیکن و شخصیتی غیرقابل جانشین با توجه به خدمات بسیارش است که طی سال‌ها حضورش انجام داد.مسلما قابلیت‌های که او دارد، هیچ بازیکن دیگری ندارد.

وی ادامه داد: اکنون در حال به پایان رساندن فصل بدون او هستیم. باید راهی را پیدا کنیم که بدون او حرکت رو به جلویی داشته و پیشرفت کنیم. چالش کنونی ما همین است.

سید ناصر بازدید : 42 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: استیون جرارد، هافبک 34 ساله لیورپول که در پایان فصل از این تیم جدا و به لس‌آنجلس گلکسی آمریکا ملحق می‌شود، فردا (شنبه) آخرین بازی خود را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید در ورزشگاه آنفیلد انجام می‌دهد و با هواداران وداع می‌کند، هوادارانی که به نظر خودش نباید باشگاه را به خاطر امتناع کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس از تمدید قراردادش با لیورپول مقصر بدانند.

جرارد که خود را برای بازی برابر کریستال‌پالاس آماده کرده است، این موضوع را که باشگاه لیورپول باید تلاش بیشتری جهت متقاعد کردن وی برای ماندن در آنفیلد انجام می‌داد، تکذیب کرد. جرارد در تعدادی از بازی‌های اخیر لیورپول عملکرد مثبتی داشت و این موضوع سبب شد که برخی از جمله گراهام سونس، بازیکن و مربی پیشین لیورپول ادعا کنند که مسئولان این باشگاه به اندازه کافی برای حفظ کاپیتان خود تلاش نکرده‌اند.

جرارد در این خصوص اظهار داشت: هیچکس انتقاد یا شنیدن این جمله را که «تو بد کار کرده‌ای یا مرتکب اشتباه شده‌ای» را دوست ندارد، پس خوب است که افرادی مانند گراهام سونس چیزهای خوب بگویند. من این موضوع را تکذیب نمی‌کنم اما فکر هم نمی‌کنم که لیورپول باید برای حفظ من کار متفاوتی انجام می‌داد. من تصمیم خودم را گرفته بودم و فکر می‌کنم که به وقتش این تصمیم را گرفته‌ام.

جرارد ادامه داد: زمانی که تصمیمم را گرفتم باید به آن عمل کنم و فکر نمی‌کنم که باشگاه هم می‌توانست کار زیادی برای منصرف کردن من انجام دهد. از تصمیمی که گرفته‌ام پشیمان نیستم. واقعاً پشیمان نیستم. البته من این تصمیم را شتابزده نگرفته‌ام. فکر می‌کنم که در ابتدای فصل به اندازه کافی صادقانه حرفم را زدم. زمانی که تیم ملی انگلیس را ترک کردم، فکر می‌کردم که بعد از این فصل، یک فصل دیگر هم بازی می‌کنم اما الان فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که فصل سپری شده است و پیام‌ها و ابراز احساساتی که در واکنش به این قضیه داشته‌ام، به موقع تصمیم به ترک لیورپول گرفته‌ام.

جرارد فاش کرد بسیار مراقب خود بوده است که مبادا به خاطر مصدومیت آخرین بازی‌ دوران بازیگری‌اش در آنفیلد را از دست بدهد. او عنوان کرد: تمام فکر و ذکر من این بوده است که مصدوم نشوم و این بازی را از دست ندهم. به خاطر تمام هواداران‌‌مان در سراسر دنیا نمی‌خواستم که این بازی را از دست بدهم.

کاپیتان قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان با امتناع از پاسخ به این سؤال که آیا به مربیگری در لیورپول فکر می‌کند، تأکید کرد: فکر می‌کنم زمانی که کفش‌هایم را آویزان کنم و برای مدتی از دنیای فوتبال دور باشم، به محض اینکه نامم دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد، همه مرا به خاطر کارهایی که 17 سال برای این تیم انجام داده‌اند به یاد بیاورند نه به خاطر اُفتی که در مقطعی کوتاه داشته‌ام، در واقع امیدوارم که اینگونه باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 5,313
  • بازدید کلی : 57,360