loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 128 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (1)

به گزارش ورزش7: سایت اینترنتی نشریه آس چاپ مادرید امروز (دوشنبه) نوشت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید امشب یک نشست خبری برگزار خواهد کرد و در جمع خبرنگاران شایعه‌ای که چندی است به سوژه داغ رسانه‌های اروپایی تبدیل شده یعنی اخراج کارلو آنچلوتی را تأیید می‌‌کند.

رئال‌مادرید فصل جاری را بدون کسب حتی یک جام به پایان رسانده و همین موضوع سبب شده است که برکناری کارلتو، کسی که فصل گذشته به انتظار 12 ساله کهکشانی‌ها برای کسب دسمیا (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) پایان داد،‌ محتمل به نظر برسد. از رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی و اونای امری، سرمربی سویا به عنوان گزینه‌های محتمل جانشینی او نام برده شود.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی شنبه شب رئال‌مادرید برابر ختافه در هفته آخر لالیگا گفت که آینده او در رئال در فاصله روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری مشخص می‌شود و ظاهراً پرس امشب می‌خواهد تکلیف سرمربی ایتالیایی تیمش را مشخص کند.

نشریه آس نوشته است که با وجود حمایت علنی کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن رئال‌مادرید از ابقای کارلتو، فلورنتینو پرس نمی‌خواهد یک فصل دیگر به سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن اعتماد کند. این نشریه سفر امروز آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید را هم دلیلی دیگر برای محتمل بودن برکناری آنچلوتی دانسته است. گفته می‌‌شود که هدف نایب‌رئیس میلان از سفر به پایتخت اسپانیا متقاعد کردن آنچلوتی برای بازگشت به میلان است؛ کسی که بعد از بازی تیمش برابر ختافه گفت یا در رئال‌مادرید می‌‌ماند یا یک سال به استراحت خواهد پرداخت.

سید ناصر بازدید : 107 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آسیر ایارمندی، هافبک تیم فوتبال رئال‌مادرید یکی از کسانی است که گفته می‌شود احتمال دارد این فصل از کهکشانی‌ها جدا شود اما او می‌گوید که شخصاً برنامه‌ای برای ترک کهکشانی‌ها ندارد.

ایارامندی در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل آخرین فصل حضورش در رئال‌مادرید است، گفت: خیر. من چند سال دیگر با رئال قرارداد دارم و می‌خواهم به حضور در این تیم ادامه دهم چون از وضعیتم راضی‌ام.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌ مادرید در چند بازی اخیر رئال مادرید از سرخیوراموس، مدافع میانی تیمش به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرده است که برخی از این موضوع به عنوان نشانه‌ای از بی‌اعتمادی کارلتو به ایارامندی یاد می‌کنند. خود او در این خصوص عنوان کرد: این مربی است که در مورد همه چیز تصمیم‌گیری می‌کند و تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن می‌تواند بهترین کار را انجام دهد. یک مربی برای همین مسئولیت هدایت یک تیم را بر عهده می‌گیرد.

ایارامندی از پاسخ به این سؤال که اگر آنچلوتی رئال‌ مادرید را ترک کند، شانس او برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم تغییر می کند، طفره رفت و اظهار داشت: من با رئال‌ مادرید قرارداد دارم و از حضور در کنار هم‌تیمی‌هایم بسیار راضی‌ام و زندگی در مادرید هم برایم لذتبخش است.

اخراج احتمالی ایارامندی موضوع دیگری بود که وی به آن اشاره داشت. او تأکید کرد: این موضوع برای شما رسانه‌ای‌ها جذاب است. آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و ما از کار با او راضی هستیم.

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌‌ها در پایان درباره این موضوع که آیا از تصمیم خود برای ماندن در رئال‌ پشیمان و همچنین زمانی که برای حضور در ترکیب تیم به دست می‌آوید راضی کننده است، گفت: خیر. من از ماندن در رئال پشیمان نیستم و گفته بودم که می‌خواهم در این تیم بمانم. قطعاً‌ هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی نیست اما من به کار و تلاشم برای پیشرفت ادامه می‌دهم.

سید ناصر بازدید : 115 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: ایکر کاسیاس دروازه بان باشگاه فوتبال رئال مادرید با پیروزی تیمش در برابر ختافه به رکورد 334 پیروزی در لالیگا دست یافت و زوبی زارتا بازیکن اسطوره بارسلونا که سابقا با 333 پیروزی در لالیگا پیش تاز بود را پشت سر بگذارد و به عنوان نخست دست یافت پس از این دو نفر رائول کنزالس با 327 پیروزی در لالیگا در جایگاه سوم قرار دارد.
 
گفتنی است، ایکر کاسیاس تاکنون در 510 بازی در لالیگا حضور یافته که 65 درصد از آنها با پیروزی همراه بوده است.

سید ناصر بازدید : 89 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: استیون جرارد روز یکشنبه آخرین بازی خود را در قامت کاپیتان لیورپول در دیدار مقابل استوک انجام خواهد داد. کریستیانو رونالدو برای ادای احترام به کاپیتان لیورپول (که بعد از 17 سال حضور در این باشگاه در پایان فصل جدا خواهد شد) ویدئویی منتشر کرده و برای جرارد پیغام فرستاده است.

پیش از این هم ستاره های فراوانی به جرارد ادای احترام کرده بودند. در این ویدئوی کوتاه و جالب که در صحفه یوتیوب باشگاه لیورپول منتشر شده، ستاره رئال مارید اینطور گفته: «سلام استیو... فقط می خواهم بگویم که برایم باعث افتخار بود که سالها مقابل تو بازی کردم، زمانی که من در منچستریونایتد بودم و مقابل لیورپول قرار می گرفتم. تو یک بازیکن فوق العاده هستی، بهترین ها را برای فوتبالت و برای زندگی‌ات آرزو می‌کنم.»

لینک دانلود

سید ناصر بازدید : 84 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژاوی روز گذشته در نشستی خبری تایید کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا شده و به السد قطر خواهد پیوست. کاپیتان بارسا که به او از جانب باشگاه، پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2018 شده بود، ترجیح داد به پیشنهاد قطری ها پاسخ مثبت بدهد و پس از 17 سال از بارسلونا جدا شود.

سرخیو راموس، روز گذشته ساعاتی پس از اعلام این خبر، در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از خود در کنار ژاوی (در تیم ملی اسپانیا) نوشت: "دوست و هم تیمی، برایت آرزوی موفقیت می کنم. دلم برای تو تنگ خواهد شد. فوتبال ناب جایی بازی می شود که تو در آنجا حضور داری."

راموس و ژاوی، همراه با تیم ملی اسپانیا، دو جام ملت های اروپای 2008 و 2012 و نیز جام جهانی 2010 را فتح کرده اند.

سید ناصر بازدید : 57 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشورزش7: رابین فن‌پرسی مهاجم تیم ملی فوتبال هلند در این فصل در مجموع 25 بار برای منچستر یونایتد به میدان رفت، اما با وجود انتظارت بالا از او، این مهاجم نتوانست خود را به عنوان مهاجم کلیدی لوئیس فن‌خال مطرح کند.

قرارداد فان‌پرسی با شیاطین سرخ تابستان سال 2016 به پایان می‌رسد و سران این باشگاه قصد دارند تابستان امسال او را به تیم دیگری منتقل کنند، در این بین باشگاه رئال مادرید برای خرید فان‌پرسی ابراز تمایل کرده است.

این تیم که قهرمانی در لالیگا را به بارسا واگذار کرده و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان هم حذف شده،‌ قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند و فن‌پرسی را درک نار رونالدو و کریم بنزما به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود، رئال مادرید اگر بخواهد فن‌پرسی را به خدمت بگیرد باید 12 میلیون پوند بپردازد.

سید ناصر بازدید : 36 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: عملکرد ضعیف هافبک ولزی رئال مادرید در فصل جاری باعث شده تا او به درهای خروجی باشگاه نزدیک شود. بیل در فصل اولش در رئال، عملکردی بسیار خوب داشت و از عوامل اصلی قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری بود ولی او در این فصل، بسیار بی ثبات ظاهر شد.

شوچنکو در این رابطه گفت: فکر می‌کنم او باید خیلی آرام و بی حاشیه، تلاش کند تا به بهترین فرمش برسد. بیل بازیکن فوق‌العاده ای است و اگر عاشق رئال است و می‌خواهد در اسپانیا بماند، باید تمرکز بیشتری روی فوتبالش داشته باشد. همه چیز به خودش و کاری که می‌خواهد انجام دهد بستگی دارد. اگر تصمیم بگیرد که جدا شود هم تصمیم خودش است.

سید ناصر بازدید : 67 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با وجود پیشنهادات مختلف هیچ تردید برای ماندن در رئال مادرید ندارد.

کریستیانو رونالدو چند روز پیش با پرز ملاقات کرده بود تا در خصوص برنامه های باشگاه برای فصل آینده با او صحبت کند. رونالدو نسبت به پروژه بعدی رئال مادرید شک و تردید هائی دارد اما با این حال قصد جدایی از باشگاه را ندارد.

در همین راستا ناصر الخلیفی مالک ثروتمند پاری سن ژرمن نیز برای خرید کریستیانو رونالدو پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو ارائه کرده است. آنچه که مسلم است پرز به هیچ عنوان راضی به فروش کریستیانو رونالدو نیست اما با این حال پی اس جی پیشنهاد نجومی خود را به رئال مادرید ارائه کرده است.

سید ناصر بازدید : 50 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: باشگاه رئال مادرید طی ارسال یک پیام به باشگاه یونایتد و خطاب به دخیا در مورد نقل و انتقال این بازیکن اتمام حجت کرد.

 

در پی بالا رفتن سن ایکر کاسیاس باشگاه رئال مادرید دست به کار شده است تا بتواند یک جایگزین مناسب برای ایکر کاسیاس برگزیند. یکی از گزینه های اصلی این جایگزینی داوید دخیا دروازه بان جوان باشگاه منچستر یونایتد می باشد.

 

در طی خبرهایی که روز گذشته انتشار یافت، صحبت بر جدی بودن انتقال دخیا به رئال مادرید بود. حال امروز باشگاه مادرید طی ارسال یک پیام به باشگاه منچستر یونایتد و خطاب به دخیا گفت:" یا حالا و یا هرگز"، باید منتظر بمانیم و ببینیم که جواب باشگاه انگلیسی چه خواهد بود.

سید ناصر بازدید : 30 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اسکای اسپرت مدعی است که رئال مادرید قصد ندارد در تابستان ستاره گران‌قیمتش را به فروش برساند و این بازیکن فصل آینده هم در مادرید حضور خواهد داشت.

طبق گزارش اسکای، ملاقاتی بین باشگاه و مدیربرنامه های بیل صورت گرفته ولی این موضوع ارتباطی به ترانسفر بیل ندارد و رئال مادرید مصر است که ستاره اش را برای فصل بعد حفظ کند. حتی گفته می شود با وجود علاقه رئال به انتقال ده خیا، آنها نمیخواهند بیل را وارد این ترانسفر کنند.

این بازیکن در صحبتی کوتاه با مارکا درباره انتقادات زیادی که این روزها از او می شود گفت: من نیازی ندارم که به انتقادها پاسخ دهم. من و همه اطرافیانم می‌دانیم که چه توانایی‌هایی دارم و می‌توانم چه کارهایی در زمین انجام دهم. فوتبال پستی‌ها و بلندی‌های زیادی دارد.

سید ناصر بازدید : 43 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در حالی که رسانه ها خبر از دستگیری کریم بنزما برای تخلفات رانندگی و رانندگی بدون گواهینامه ستاره فرانسوی رئال مادرید خبر می دادند، وی با انتشار این عکس در اینستاگرام دستگیریش را تکذیب کرد.

مهاجم رئال مادرید در صفحه شخصی اینستاگرام خود ضمن انتشار عکسی با گواهینامه اش نوشت: "بدون هیچ تقلبی! حقیقت در نهایت پیروز خواهد شد.

سید ناصر بازدید : 54 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آنتونیو کاسانو معتقد است کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در فوتبال همان نادال و فدرر در تنیس هستند و رونالدو را شبیه نادال و مسی را شبیه فدرر شمرده است.

 

کاسانو می گوید: "رونالدو و مسی دو بازیکن بزرگ در تاریخ فوتبال هستند. بسیاری معتقدند که مارادونا از لئو مسی بهتر بوده است، اما نظر من این چنین نمی باشد. من می دانم که مسی بهتر از مارادونا است، این موضوع را می توان به راحتی از بازی کردن او در زمین مسابقه دید."

 

کاسانو در ادامه گفت: "کریس رونالدو در کنار لیونل مسی یکی دیگر از بزرگان تاریخ فوتبال به شمار می آید. اگر ما این دو بازیکن را در ورزش تنیس فرض کنیم، رونالدو همانند نادال و مسی همانند فدرر می باشند."

 

وی در آخر در مورد فینال لیگ قهرمانان گفت: "ناراحت کننده است که بارسلونا در فینال با رئال مادرید روبرو نمی شود. این فینال نشان می دهد که شاگردان آلگری چقدر خوب بوده اند. از نظر من این فینال دراماتیک وار خواهد بود."

سید ناصر بازدید : 38 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است که تیمش نباید حسرت جام های از دست رفته را بخورند و باید تلاششان را بیشتر کنند.

 

کارلو آنچلوتی در این فصل نتوانست با رئال به جامی دست پیدا کند. آن ها در اوایل فصل از کوپا دل ری، در بازی با والنسیا از لالیگا و هفته گذشته از لیگ قهرمانان اروپا محروم شدند.

 

با این حال فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید بر موضوع ماندن آنچلوتی در مادرید اصرار دارد. وی در آستانه رسیدن سالگرد (لادسیما) دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا می خواهد جشنی را تدارک ببیند.

 

پرز می گوید: "هواداران رفتار نادرستی در این فصل با بازیکنان نداشته اند. ما تلاش خود را خواهیم کرد تا در فصل آینده (اوندسیما) یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاوریم."

 

وی در آخر گفت: "برای رئال مادرید هیچگونه حد و مرزی وجود ندارد. ما برای فصل بعد نقشه های زیادی برای پیشرفت باشگاه داریم. همین که در میان بهترین های جهان قرار داریم نشان از قدرت و عملکرد خوب تیم بوده است."

سید ناصر بازدید : 48 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: نتیجه جلسه اخیر خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال‌مادرید با ایکر کاسیاس، نتیجه‌ای که شاید خیلی از رسانه‌ها و هواداران کهکشانی‌ها انتظار داشتند، نشد چرا که او در این جلسه به کاپیتان کهنه‌کار سفیدپوشان مادرید گفته که یک فصل دیگر در سانتیاگوبرنابئو بماند.

نشریه مارکای اسپانیا به نقل از آنخل سانچس نوشته است: اگر می‌خواهی در رئال‌مادرید بمانی، می‌توانی این کار را انجام دهی. ما برای سال آینده روی تو حساب می‌کنیم.

آینده ایکر کاسیاس در رئال‌مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به خصوص در چند وقت اخیر که رابطه هواداران با او شکرآب شده و او را در سانتیاگوبرنابئو هو کردند. اکنون اما کهکشانی‌ها به سنگربان خود اجازه داده‌اند که درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند هرچند به نظر می‌رسد آنها به ماندن کاسیاس راغب هستند.

کاسیاس 34 ساله با وجود بی‌مهری هواداران رئال شخصاً به ماندن در این تیم راغب است و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید هم از این موضوع خرسند است.

سید ناصر بازدید : 34 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: امروز کارشناس اسکای اسپرتس مدعی شد که رئال 4 گزینه برای جایگزینی آنچلوتی دارد که در بین آن ها نام یورگن کلوپ هم دیده می شد. اما روی کار آمدن سرمربی دورتموند که در پایان فصل از تیمش جدا می شود دستاوردی هم برای رئال دارد؟

فاکتوری که یورگن کلوپ را یورگن کلوپ کرده است توانایی او در ساختن و پرورش بازیکنان و آماده کردن آن ها برای نبردهای سنگین و حساس است.

از ماینتس به دورتموند و شاید حالا به مادرید. کلوپ به هر باشگاهی که برود تضمین می شود که رابطه بین مربی و بازیکنان فوق العاده خواهد بود. برای شروع این می تواند یک تغییر در باشگاه مادریدی باشد. اگرچه در این فصل رونالدو و دوستانش برای آنچلوتی هم احترام زیادی قائل بودند، شاید به خاطر دستاوردی که او در اروپا برایشان داشت. اما مشخص نیست در پایان این فصل که جامی نبردند چه اتفاقی می افتد.

شاید این اشتباه مربی ایتالیایی یا سیاست باشگاه باشد که ترکیب تیم پر از بازیکنان سوپراستار است. شاید هم درست باشد. در لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیم موفقی به غیر از اتلتیکو مادرید بدون ستاره نبود. این فاکتوری است که برای کلوپ یک امتیاز مثبت در بر دارد. او همیشه تیم ساده ای دارد و به خوبی می تواند با بازیکنانش کنار بیاید.

برخلاف آنچلوتی، مورینیو و شاید پلگرینی، کلوپ کمتر پست بازی بازیکنان را تغییر می دهد و معمولا 1-3-2-4 استاندارد بازی می کند. این شاید همان چیزی باشد که مادرید فصل آینده نیاز دارد. درست است که مادرید جایی رقابت می کند که برای موفقیت باید همه بازی ها را برد؛ اما گاهی با وفاداری به سبک های قدیمی می توان به این هدف رسید.

در لیگ قهرمانان این فصل سرخیو راموس پستی جدید پیدا کرد، هافبک میانی. شاید همین موضوع باعث شد تا یوونتوس راحت تر از پس مادریدی ها بر بیاید. اما آنچلوتی این را قبول نکرد و مدعی شد که در بازی مقابل یوونتوس کل تیم اشتباه کردند، نه فقط راموس.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 40 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: گرت بیل که در اولین فصل حضورش در رئال نمایش های بسیار خوبی ارائه ‏داد، این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و با انتقادهای زیادی روبرو شد. ‏
ردنپ که در سال 2007 بیل را از ساوتهمپتون به تاتنهام برد و پست او را از دفاع چپ به بال چپ تغییر ‏داد، معتقد است که این ستاره ولزی برای بازگشت به روزهای اوجش به آزادی بیشتری نیاز دارد.‏
او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، او شبیه رونالدو است. باید توپ را به او رساند و او وقتی صاحب ‏توپ شود، فضایی پیدا می کند و خود را در موقعیت شوتزنی قرار می دهد؛ با قدرتی که از بازیکنی ‏دیگری سراغ نداریم؛ یا بازیکن حریف را دریبل می زند، قابلیتی که در فوتبال امروز از کمتر بازیکنی ‏می بینیم. اگر من بودم، همه آزادی دنیا را در اختیارش می گذاشتم.‏
هر دو آنها بازیکنانی هستند که دوست دارند آزادانه به جاهای مختلف زمین بروند. بیل کمی عقب بازی ‏می کند. آنها بازیکنانی هستند که بدون محدودیت تاکتیکی، راحت تر هستند.‏
وقتی بیل به رئال رفت، من نگران بودم که او در سایه رونالدو قرار بگیرد اما او خوب کار کرد و در ‏پستی که به دست آورد، خوب کار کرد. او گل های فوق العاده ای به ثمر رساند. امسال دیدم که از او انتقاد ‏می شود. او هیچ وقت تا این اندازه مورد انتقاد قرار نگرفته بود. شاید این مسئله کمی روی او تاثیر ‏گذاشت؛ اما او باید قوی باشد و باور داشته باشد که می تواند شرایط را تغییر بدهد.

سید ناصر بازدید : 42 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید که این روزها با نایب قهرمانی لالیگا و حذف کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا مواجه شده است هم اکنون یکی از گزینه‌های روسای باشگاه  رئال مادرید برای اخراج محسوب می‌شود.

 در این میان ژولم بالاگو‌ کارشناس فوتبال اسپانیا بر این باور است که آنچلوتی دورانش در رئال به اتمام رسیده و این تیم گزینه‌های جایگزینی وی را نیز بر روی میز خود دارد که آنچلوتی دورانش در رئال به اتمام رسیده و این تیم گزینه‌های جایگزینی وی را نیز بر روی میز خود دارد.

 وی در این خصوص گفت: هم اکنون باشگاه رئال‌مادرید به دنبال سرمربی دیگری است این اتفاق به صورت طبیعی زمانی رخ می‌دهد که شما نتیجه مطلوب را کسب نمی‌کنید رئال این روزها با ژولن‌ لوپتگی‌ سرمربی  پورتو، یورگن کلوب سرمربی بورسیا دورتموند ، رافا بنیتز‌ سرمربی ناپولی و خوزه مورینیو سرمربی چلسی وارد مذاکره شده است آنها پیش از این با این چهار گزینه صحبت کرده اند که آیا تکیه زدن بر نیمکت سرمربی گری رئال برای آنها جذابیت دارد یا خیر؟

 آنها به خوزه مورینیو گفتند و وی صراحتا به آنها پاسخ منفی داد.

گزینه‌های دیگر نیز تاکنون پاسخ مثبتی نداده‌اند کلوپ نیز فردی نیست که بلافاصله به این کار پاسخ مثبت دهد ، باری زین الدین زیدان نیز شاید کمی زود باشد از اول فصل رئالی‌ ها برنامه داشتند، اما تیم دوم یعنی کاسیا تیم زیدان به خوبی کار نکرد و نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند.

سید ناصر بازدید : 32 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: امیلیانو بوتراگوئنو با خودداری از اظهارنظر درباره آینده کارلو آنچلوتی، بر شایعاتی که درباره احتمال برکناری کارلتو از سمت مربیگری رئال‌مادرید وجود دارد، دامن زد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه رئال‌مادرید شب گذشته (یکشنبه) پس از قطعی شدن ناکامی کهکشانی‌ها در کسب عنوان قهرمانی لالیگا، در پاسخ به این سؤال که آیا آنچلوتی به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: الان نه زمان مناسبی برای صحبت درباره این موضوع است و نه مکانی که بشود راجع به این موضوع بحث کرد. هنوز یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و ما باید برای این بازی خودمان را آماده کنیم.

بوتراگوئنو در ادامه به بارسایی‌ها بابت قهرمانی‌شان در لالیگا تبریک گفت و اظهار داشت: به بارسلونا تبریک می‌گویم چرا که عملکردش در نیم فصل دوم فوق‌العاده بود. ما کاری را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و از بازی برابر اسپانیول هم نتیجه گرفتیم. وظیفه ما این بود که انجامش دادیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال‌مادرید تأکید کرد: باید رقابت کنیم تا پیروز شویم و زمانی که رقابت نکنیم خوشحال نیستیم. هفته گذشته حق‌مان بود که والنسیا و یوونتوس را شکست دهیم اما شانس با ما یار نبود. تلاش فراوانی انجام دادیم اما به اهداف‌مان دست پیدا نکردیم. شاید مصدومیت برخی بازیکنان روی عملکرد ما تأثیرگذار بود چون آنها بازیکنان مهمی بود که بازی‌هایی خوبی برای ما انجام می‌دادند.

این دومین فصل متوالی است که آنچلوتی نمی‌تواند قهرمانی در لالیگا را برای رئال به ارمغان بیاورد. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا به سال 2012 برمی‌گردد که تحت هدایت ژوزه مورینیو موفق به کسب این افتخار شدند.

سید ناصر بازدید : 40 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو سه فصل متوالی بین سال‌های 2010 تا 2013 هدایت رئال‌مادرید را برعهده داشت و توانست در فصل اول حضورش جام حذفی و در فصل دوم لالیگا را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما با مشکلاتی که در فصل آخر حضورش در برنابئو  به وجود آمد ترجیح داد به استمفوردبریج بازگردد تا برای دومین بار هدایت چلسی را بر عهده بگیرد.

او در فصل دوم حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان لندنی, این تیم را در این فصل مقتدرانه به قهرمانی لیگ برتر رساند. با توجه به فصل بدون جام رئال‌مادرید با کارلو آنچلوتی گفته می‌شود مسئولان این باشگاه اسپانیایی بدشان نمی‌آید آقای خاص را به برنابئو بازگردانند.

گیلم بالاگو، کارشناس فوتبال اسپانیا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: در حال حاضر ایده این است که رئالی‌ها به دنبال مربی دیگری هستند و این موضوعی طبیعی در این باشگاه پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی است. سران باشگاه رئال‌مادرید با یولن لوپتگی سرمربی پورتو، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند، رافائل بنیتس سرمربی ناپولی و ژوزه مورینیو سرمربی چلسی مذاکراتی داشته‌اند.

وی افزود: نمانیدگان باشگاه رئال‌مادرید با این چهار گزینه صحبت کرده‌اند که ببینند تا چه حد علاقمند به مربیگری کهکشانی‌ها هستند. حتی با مورینیو هم صحبتی داشته‌اند که البته پاسخ او به آنها منفی بوده است. از این چهار گزینه, رافائل بنیتس گزینه محتمل‌تری است که برخی از مسئولان باشگاه موافقش هستند اما برخی دیگر مخالف به خدمت گرفتن وی هستند. برخی دیگر لوپتگی را مدنظر دارند ولی باز در این بین اختلافاتی وجود دارد.

سید ناصر بازدید : 32 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رئالی ها پس از ناکامی در کوپا دل ری و بی سرانجامی در لیگ قهرمانان اروپا امروز در مقابل اسپانیول در سانتیاگو برنابئو به میدان رفتند اما با وجود برد 4-1 باز هم ناکامی دیگری را تجربه کردند تا مرد روزهای بی سرانجامی رئال اینگونه بگوید: از هر سه جام دور ماندیم. بیشتر از همه بابت لیگ قهرمانان تاسف می خورم.

سید ناصر بازدید : 48 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا به طور همزمان از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب برگزار شد که رئال مادرید موفق در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی 4 بر یک مقابل اسپانیول برسد.

تیم رئال مادرید که در زمین اسپانیول به میدان رفته بود برابر این تیم ۴ بر یک برنده شد. نیمه نخست این دیدار نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در دقیقه ۵۹ کریستیانو رونالدو در یک ضد حمله برای رئال مادرید گلزنی کرد. کریستین استوانی روی اشتباه ناواس دروازه‌بان رئال مادرید در دقیقه ۷۳ کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۷۹ مارسلو گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۳ رونالدو روی پاس چیچاریتو گل دوم خود و سومین گل رئالی‌ها را وارد دروازه حریف کرد. رونالدو در دقیقه ۹۰ با ضربه سر خود هت تریک کرد تا شانس خود را برای تصاحب عنوان آقای گلی فصل بیش از هر زمان دیگری کند.

رئال مادرید با این پیروزی خارج از خانه ۸۹ امتیازی شد و در فاصله ۴ امتیازی بارسلونا باقی ماند تا در فاصله یک هفته تا پایان مسابقات دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نداشته باشد و عنوان نخست لیگ را به رقیب دیرین خود واگذار کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته سی و هفتم لالیگا به شرح زیر است:

* اتلتیکو مادرید صفر - بارسلونا یک
* اسپانیول یک - رئال مادرید ۴
* ویارئال ۲ - مالاگا یک
* الچه ۲ - بیلبائو ۳
* دیپورتیوو لاکرونیا ۲ - لوانته صفر
* رئال سوسیه داد صفر - گرانادا ۳
* کوردوبا یک - رایو وایه کانو ۲
* ختافه یک - ایبار یک
* والنسیا یک - سلتاویگو یک
* سویا ۲ - آلمریا یک

سید ناصر بازدید : 42 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: یکی از منابع مادریدی به نام El Chiringuito در گزارشی ادعا کرد که بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان، راموس به رونالدو توصیه کرد که نحوه رفتار و واکنش های خود را اصلاح کند. طبق این گزارش راموس به رونالدو گفت :"همه باید برای تیم تلاش کنند و فقط به فکر گلزنی فردی نباشند.".

رسانه های اسپانیایی دلیل ناراحتی راموس از رونالدو را رفتارهایی مانند واکنش به گل آربلوئا و همچنین حرکتش بعد از گلزنی در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس می دانند.

گفتنی است که رونالدو و راموس سال هاست که در رئال بازی می کنند و پیش از ناکامی های اخیر رئال رابطه بسیار خوبی با هم داشته اند. رئال مادرید در شرایطی به پایان این فصل نزدیک می شود که شانس زیادی برای به دست آوردن جام در لالیگا ندارد و هفته قبل هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با باخت مقابل یوونتوس از گردونه این رقابت ها حذف شد.

سید ناصر بازدید : 37 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رئال مادرید که تقریبا دیگر شانسی برای تصاحب جام در فصل جاری ندارد، از هفته 37 لالیگا، فردا در زمین اسپانیول باید به میدان برود.

به گزارش ورزش 11 ،  کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:"
تفاوت مجموعه بازیکنان این فصل با فصل گذشته
تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی اندک داشت ولی همچنان مجموعه ای رقابتی و جنگنده را در این فصل شاهد بودیم. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند مثل کروس، عملکرد و بازدهی بسیار بالایی داشتند. بازیکنی مثل لوکاس سیلوا نیز می تواند در آینده بازیکن مهمی برای رئال باشد. او کمی مشکل آداپته شدن با جو رئال را داشت ولی این چیز عجیبی نیست. پلاتینی در یوونتوس دهه 80 هم چنین مشکلی داشت یا فالکائو در منچستریونایتد این فصل.

اسپانیول
می دانیم که بازی مهمی در پیش داریم. دیدار آسانی نخواهد شد. روی این بازی کاملا متمرکز شده ایم؛ چرا که تا لحظه ای که از لحاظ ریاضی شانس قهرمانی داریم باید به تلاشمان ادامه دهیم و این کار را نیز انجام خواهیم داد. فردا مقابل اسپانیول با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

ارتباط با بازیکنان
به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. حداکثر تلاششان را در همه بازی های انجام دادند. در انتهای فصل فرصت برای ارزیابی عملکردمان خواهیم داشت. هنوز در لالیگا شانس داریم و می خواهیم به همت بازیکنان، دو بازی بعدی را پیروز شویم. دو سال است که با هم کار می کنیم و رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای با همه بازیکنانم دارم. آنها بالاترین درجه احترام،اعتماد و اطمینان را نزد من دارند.

با فلورنتینو پرز در مورد آینده تان صحبت کرده اید؟
فلورنتینو بعد از بازی با یوونتوس به جمع ما آمد و ضمن روحیه دادن، از ما خواست که روی دو بازی بعدی در لالیگا تمرکز کنیم و این دو بازی را پیروز شویم. می دانم که موضوع آینده من در رئال برای شما مساله جالب و جذابی است ولی من بخاطر دو دیداری که در پیش داریم به این موضوع فکر نکرده ام. هنوز در این مورد صحبتی انجام نشده و همه توجهم به دو بازی بعدیمان در لالیگاست.

کوئنترائو و خدیرا
هر دو بسیار حرفه ای رفتار کردند. مشکلات مصدومیت در این فصل گریبانشان را گرفته بود؛ با این حال با احترام به سایر بازیکنان و باشگاه، در تمرینات، عملکردی جدی و حرفه ای داشتند.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 72 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ، پس از ناکامی رئال در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، احتمال بسیار زیادی دارد که رئال مادرید این فصل را بدون کسب جام به پایان ببرد، همین مسئله باعث شده که اخبار زیادی مبنی بر کنار گذاشته شدن کارلو آنچلوتی در پایان فصل، منتشر شود.

روزنامه آلمانی بیلد با تاکید بر رفتن این سرمربی ایتالیایی 55 ساله از برنابئو در پایان فصل، از یورگن کلوپ به عنوان گزینه اصلی جانشینی کارلتو نام برده است.

پیش از این طبق توافق باشگاه دورتموند و کلوپ،قرار شده بود این مربی آلمانی در پایان این فصل از جمع زردپوشان جدا شود و در حاضر چند باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن یورگن کلوپ هستند.

کلوپ این فصل نتایج ضعیفی با دورتموند کسب کرد و در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا نتوانست موفقیت های فصول پیشین را تکرار کند. البته چند هفته قبل دورتموند توانست با غلبه بر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، به فینال جام حذفی آلمان برسد.

سید ناصر بازدید : 46 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: لیونل مسی بازیکنی غیر قابل مهار برای هر مدافعی است. این پیامی بود که پپ گواردیولا هفته گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی مرحله نیمه نهایی بارسا مقابل بایرن مونیخ به آن اشاره کرد. مسی در زمین بازی با دو گلی که به ثمر رساند - خصوصا گل دوم - تمام نیو کمپ را از خود بیخود کرد و نشان داد مربی سابقش تا چه اندازه در مورد او حقیقت را بیان کرده است؛ او حتی پاس گل سوم را نیز خود به نیمار داد. نمایش مسی بازتاب زیادی در آمار و ارقام لیگ قهرمانان این فصل داشت.
مسی با 10 گلی که در 11 مسابقه بارسا در این فصل به ثمر رسانده است، بالاتر از لوییز آدریانو - مهاجم شاختار - و کریستینانو رونالدو که هر دو 9 گل به ثمر رسانده اند، در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپای این فصل قرار دارد. همه گلهای زده شده او در این فصل از داخل محوطه جریمه بوده است؛ 5 گل با پای راست، 4 گل با پای چپ و یک گل هم با ضربه سر. فرم خوب گلزنی او در این فصل، او را با 77 گل به بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز تبدیل کرده است.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 30 چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شاید خیلی ها از دیدن چهره این دو خسته شده باشند، ایکر کاسیاس و جان لوئیجی بوفون سالها برای تیمهایشان می جنگنند و البته با هم یک رقابت شخصی هم دارند. تا همین چند سال پیش این دو رقبای اصلی هم برای عنوان بهترین دروازه بان جهان بودند. البته این دو رقابتشان کاملا سالم بوده است و همیشه همدیگر را تحسین  کرده اند و دوستی نزدیکی با همدیگر دارند.

این دو روی هم تقریبا 1500 بازی برای تیمهایشان داشته اند. بوفون 756 بار برای یووه بازی کرده و کاسیاس 714 بار برای رئال مادرید. دیروز بوفون از دوست قدیمی خود در مقابل انتقادات حمایت کرد و گفت که لیاقت او نیست که پس از این همه سال حضور در رئال هو شود.

بوفون و ایکر در بازیهای رئال و یووه هفت بار مقابل هم قرار گرفته اند که هر کدام سه برد کسب کرده اند و یک بازی هم مساوی شده است. بوفون دو بار توانسته است که ایکر را از لیگ قهرمانان در فصل های 2002/03 و 2003/04 حذف کند. در مورد تیم ملی هم ایکر یک برد داشته و سه بازی هم مساوی شده است. خاطره انگیز ترین تقابل این دو شاید یورو 2008 باشد که کار به ضربات پنالتی کشید و ایکر صعود کرد. در فینال یورو 2012 هم اسپانیا مقابل ایتالیا با نتیجه 4-0 پیروز شد.

هم ایکر و هم بوفون سابقه قهرمانی در یورو و جام جهانی را دارند، اما در حالی که کاسیاس سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است، بوفون هرگز در لیگ قهرمانان به جام نرسیده است. بوفون می داند که امسال شاید آخرین باری باشد که فرصت قهرمانی را دارد و نمی خواهد آن را از دست بدهد. او در سال 2003 به فینال هم رسید اما در ضربات پنالتی مغلوب میلان آنچلوتی شد. بوفون سه بار به برنابئو آمده که در همه این دفعات باخته و گل خورده است. در سال 2008 که یووه در برنابئو پیروز شد، بوفون مصدوم بود و مانینگر در ترکیب قرار داشت. او سابقه شکست های 3-1 ، 1-0 و 2-1 را در برنابئو دارد.

سید ناصر بازدید : 41 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

رویارویی رئال مادرید با یوونتوس چیزی فراتر از یک رویارویی در نیمه نهایی اروپاست. نه تنها رئال باید برای حضور در فینال برلین تلاش کند، که سایه‌ رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم در این مرحله از لیگ قهرمانان دیده می‌شود. از سوی دیگر آینده ایکر کاسیاس و کارلو آنچلوتی هم به این دیدار گره خورده است. تنها چیزی که می‌تواند ادامه حضور این دو را در سانتیاگو برنابئو قطعی کند، کسب یازدهمین قهرمانی در اروپاست.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا درست مانند چرخه‌ای است که باز و بسته می‌شود. رئال مقابل یوونتوس توانست در فینال 1998 به هفتمین عنوان قهرمانی‌اش در اروپا برسد. این قهرمانی پس از 32 سال ناکامی در کسب جام در اروپا بود. یوونتوس همچنین یک دشمن دیرینه برای میلانِ آنچلوتی بود. هرگز فراموش نکنید این یووه بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2003 موفق به حذف رئال مادرید شد تا در فینال به دیدار میلان برود. از همان جا بود که فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال به دنبال این افتاد تا جان‌لوییجی بوفون را جانشین ایکر کاسیاس در مادرید کند. کاری که هنوز هم موفق به انجامش نشده است.

شاید آلوارو موراتا این چرخه را کامل کند. عجیب‌ترین بازیکن در این حلقه که بین دو باشگاه وجود دارد. او که محصول آکادمی جوانان باشگاه رئال مادرید است، در دیدار رفت که در تورین برگزار شد، موفق به باز کردن دروازه تیم پیشین خود شد. با رفتن ایکر کاسیاس به لیگ آمریکا و محو شدن دنی کارواخال با آمدن دانیلوی برزیلی در دفاع راست در فصل آینده هیچ بازیکنی از آکادمی جوانان باشگاه دیگر در ترکیب نخست رئال به میدان نخواهد رفت. این یعنی مرگ یک باشگاه اصیل.

نمی‌خواهیم زود قضاوت کنیم. نخست باید موقعیت کاسیاس در باشگاه را بسنجیم و بدانیم که آیا نقشی در ترکیب اولیه دارد یا نه. نقشی که او را در مقابل تمامی شعارها و هو کردن های هواداران قرار بدهد. شاید خیلی عجیب باشد که هنوز هم آنچلوتی از «سنت ایکر» با وجود تمامی اشتباه‌ها و نمایش‌های ضعیف حمایت میکند. در این میان کیلور ناواس، دروازه‌بان شماره دو رئال مادرید هم عملکرد بسیار خوبی داشته است. او در تمامی بازی هایی که در ترکیب قوهای سپید به میدان رفته، نمایش درخور اعتنایی از خود نشان داده است. او برای قرار گرفتن در ترکیب نخست رئال می‌جنگد تا شاید روزی سرمربی رئال نظرش برگردد و او را به عنوان دروازه‌بان نخست قبول کند.

حقیقت این است که انتقادها از کاسیاس در دوران مربیگری ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید آغاز شد. هنوز هم بسیاری از هوادارانی که طرفدار سرمربی پرتغالی هستند، بدون هیچ وابستگی به سرمربی پیشین این تیم باز هم از ایکر انتقاد می‌کنند. شاید با واقعه ای رو به رو هستیم که خودش پاسخ خودش را می‌دهد. سه سال است که از کاسیاس انتقاد می‌شود و در همین زمان، او تمامی اعتماد به نفسش را از دست داده است. او اکنون می‌داند که منتقدان از او چه می خواهند و هر روز می داند که به چه دلایلی از او انتقاد می‌شود. رئال مادرید در حال حاضر با دروازه‌بانی رو به روست که به خودش اطمینان ندارد و تمام اعتماد به نفس‌اش به یغما رفته است.

مساله کاسیاس تنها چیزی نیست که آنچلوتی باید آن را حل کند. مدیر برنامه‌های گرت بیل اعلام کرده است هم تیمی‌های این هافبک ولزی در جریان بازی های رئال مادرید به اندازه ای که باید، به او پاس نمی دهند. اگر به آمار نگاهی بیندازیم، متوجه این امر می شویم. از سوی دیگر، تونی کروس که آسیب دیده بود به ترکیب بازگشته است. کریم بنزما هم در جلسه های تمرینی اخیر تیمش حضور داشته است و به نظر می‌رسد در دیدار حساس با یوونتوس در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم به ترکیب اولیه رئال مادرید مقابل بانوی پیر فکر کنیم، شاید به خروج خاویر هرناندس از ترکیب فکر کنیم اما نمایش این مهاجم مکزیکی و همکاری خوبی که با سایر بازیکنان این تیم داشته است، موجب می‌شود به این فکر کنیم اگر او از ترکیب خط بخورد، کل تیم دچار مشکل شده و ممکن است حذف شود. به همین خاطر می شود به حذف گرت بیل از ترکیب اولیه هم فکر کرد.

مشکل بعدی رئال مادرید سیستمی است که آنچلوتی تیمش را با آن به زمین می فرستد. ترکیب اولیه ای که کارلتو مقابل والنسیا به میدان فرستاد، تهاجمی ترین ترکیبی بود که او می توانست تیمش را مقابل خفاش ها قرار دهد. رئال 3-3-4 بازی کرد و باخت. موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه والنسیا داشتند اما این موضوع برای غلبه بر والنسیا کافی نبود. یوونتوس در هم رویارویی با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از همین مساله استفاده خواهد کرد. تورینی ها باید کمربند میانی زمین را از آن خود کنند. یووه پل پوگبا را دارد که به ترکیب تیمش بازگشته و کارآیی سه نفر را برای آنها دارد. وسوسه های مرگ و زندگی درست در دستان کارلو آنچلوتی قرار دارد که باز هم سرخیو راموس را در خط میانی به میدان بفرستد یا نه.

سید ناصر بازدید : 38 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: به نقل از مارکا، رئال مادرید در شرایطی چهارشنبه شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان یوونتوس است که در بازی رفت در تورین با نتیجه 2-1 مغلوب قهرمان این فصل ایتالیا شد. جالب اینکه آخرین باری که رئالی ها توانستند در مرحله حذفی از سد یک تیم ایتالیایی بگذرند به پیروزی آنها مقابل ناپولی در فصل1987-1988 در کاپ اروپا بازمی گردد. لوس بلانکوس آن زمان توانست در ورزشگاه خالی از تماشاگر سانتیاگو برنابئو و پشت درهای بسته با نتیجه 2-0  در بازی رفت ناپولی را شکست دهد و در بازی برگشت هم بازی در ورزشگاه سن پائولو با نتیجه 1-1 مساوی تمام شد تا رئالی ها راهی دور بعد شوند.

با این حال، از آن موقع تاکنون رئالی ها مقابل تیم های ایتالیایی سرنوشت خوبی نداشته اند. در فصل های 1988-1989 و 1989-1990 دو بار پیاپی رئال مغلوب آ.ث میلان و از گردونه رقابت ها حذف شد. در فصل 1991-1992 تورینو توانست در جام یوفا رئال مادرید را حذف کند و در فصل 2007-2008 هم رم در لیگ قهرمانان همین بلا را سر سفیدپوشان مادریدی آورد.

البته در فصل 1997-1998 و در فینال لیگ قهرمانان در آمستردام، رئال مادرید به لطف تک گل میهاتوویچ توانست از سد یوونتوس بگذرد و قهرمان اروپا شود.

اکنون رئالی ها امیدوارند که بتوانند دوباره یوونتوس را ناکام بگذارند. یوونتوس در هفت بازی گذشته اش در سانتیاگوبرنابئو دو پیروزی به دست آورده است؛ پیروزی 1-0 در سال 1962 و پیروزی 2-0 در سال 2008. فصل قبل و در مرحله گروهی هم یوونتوسی ها سفری به پایتخت اسپانیا داشتند و توانستند در برنابئو با نتیجه 2-2 رئال را متوقف کنند.

سید ناصر بازدید : 38 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در حالی که 25 دقیقه از دیدار مقابل والنسیا می‌گذشت، کروس به علت مصدومیت، جایش را به ایارامندی داد. غیبت کروس با توجه به غیبت مودریچ، می‌توانست ضربه ی بزرگی به سپیدپوشان بزند ولی او در شبکه اجتماعی اش تایید کرد که مشکلی برای تقابل با یووه نخواهد داشت.

او در شبکه اجتماعی اش نوشت:" از پیام‌های مهربانانتان تشکر می‌کنم. امروز تست پزشکی را پشت سر گذاشتم، نگران نباشید، بگذارید روی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم."

سید ناصر بازدید : 48 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پس از تساوی 2 بر 2 خانگی شنبه شب رئال‌ مادرید برابر والنسیا در هفته سی‌و‌ششم لالیگا هواداران رئال در برنابئو، ایکر کاسیاس را هو کردند و عملکرد او را در این بازی و فصل جاری مورد انتقاد قرار دادند. دروازه‌بانی که از ابتدای فصل جاری آینده‌ای مبهم در رئال داشت و اخیراً هم شایعه شد که داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ جای وی را در این تیم خواهد گرفت.

در سویی دیگر کریستیانو رونالدو هم که مقابل والنسیا یک ضربه پنالتی را به هدر داد در هفته‌های اخیر خیلی پرفروغ ظاهر نشده و ترجیح داده در برابر رسانه‌ها هم سکوت کند. ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها هم به شدت مورد توجه منچستر یونایتد است، جایی که هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر بازگشت مهاجم پیشین خود هستند.

آگوستین رودریگس، دروازه‌بان پیشین سفیدپوشان مادریدی در گفت‌و‌گو با «رادیو مارکا» اسپانیا گفت: فکر می‌کنم ایکر کاسیاس در پایان فصل رئال‌ مادرید را ترک خواهد کرد و رونالدو هم همین طور. از این بابت مطمئن هستم.

رودریگس 55 ساله که خود بین سال‌های 1980 تا 1990 در رئال‌مادرید عضویت داشت، تأکید کرد: خبر جدایی ایکر و کریس را هم چهارشنبه هفته آینده در اخبار خواهیم دید.

رئال‌مادرید فردا شب (چهارشنبه) در حالی در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای یوونتوس است که در بازی رفت در تورین با نتیجه 2 بر یک مغلوب قهرمان ایتالیا شد.

سید ناصر بازدید : 35 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: فدراسیون فوتبال اسپانیا در اعتراض به ادامه دخالت های دولت در فوتبال این کشور و مسائل مربوط به مالیات در فوتبال و حق پخش تلویزیونی و تبلیغات، فوتبال این کشور را در تصمیمی قاطعانه به حالت تعلیق درآورد.

پس از این اعتصاب دوشنبه شب جلسه ای فوری و بدون برنامه قبلی در اتحادیه فوتبال اسپانیا برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

خاویر تباس، ریاست لیگ فوتبال اسپانیا، این اعتصاب را غیرقانونی خواند و عنوان کرد که آن ها این مساله را در مراجع قانونی مورد بررسی قرار خواهند داد، چرا که از هر نظر این مساله نقض قوانین محسوب می شود و اتحادیه بازیکنان در قبال خاندان سلطنتی اسپانیا، مرتکب نقض قوانین شده است. وی این روزها در تلاش بوده تا اتحاد میان باشگاه ‌ها را نشان دهد، چیزی که بیشتر بر علیه اعتصاب بوده است.

تباس، همچنین ویلار، ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا را نیز به این نشست دعوت کرده است. بسیاری از بازیکنان لالیگا هفته گذشته با شرکت در کنفرانسی مطبوعاتی، نسبت به سیاست های مداخله جویانه دولت اسپانیا در امور فوتبالی، اعتصاب خود را اعلام کردند. شعار این بازیکنان در گردهمایی "به حقوق ما حمله کرده‌اند" بود.

سید ناصر بازدید : 26 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شرایط کاری برای ایکر کاسیاس در رئال مادرید روز به روز سخت‌تر می‌شود. دروازه‌بان پرسابقه که با تیم متمول شهر مادرید تا سال 2017 قرارداد دارد، در ماه‌های اخیر مورد هجمه رسانه‌ها و همچنین هواداران قرارگرفته است.

بارزترین نمونه این حملات در بازی شنبه شب و  منجر به تساوی 2 بر 2 با والنسیا  بود که باعث شد به خاطر شعار‌های هواداران، او نیز واکنش تندی نشان داده و حتی حرف‌ زننده‌ای بزند.

با این رسانه‌ها عنوان می‌کنند کاسیاس نزد رئال ماندگار است. چه به عنوان بازیکن ثابت باشد یا به عنوان گلر ذخیره در خدمت تیم کهکشانی بماند، او می‌خواهد تعهدش را تا پایان انجام دهد.

روزنامه مارکا در این مورد گزارش کرد کاسیاس در پایان فصل با فلورینتو پرز، رئیس باشگاه ملاقات خواهد کرد تا برنامه‌های خود را برای ادامه حضور و همکاری بهتر مطرح کند.

سید ناصر بازدید : 39 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7:  روزنامه مارکا در شماره دوشنبه (امروز) خود به وضعیت «ایسکو» در تیم قهرمان فصل گذشته اروپا پرداخت.

این نشریه نوشت: در فصل جاری این هافبک تکنیکی 23 ساله بیشتر نیمکت‌نشین بوده است. با این حال هرگاه که به زمین آمده توانسته برای تیمش موثر باشد. به عنوان نمونه در بازی‌های محدود خود 14 پاس گل داده است.

مطابق آنچه مارکا نوشته در صورتی که فصل بعد آنچلوتی همچنان سکان هدایت تیم مادریدی را برعهده داشته باشد،‌ایسکو به تیمی دیگر می‌رود که امکان حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد.

سید ناصر بازدید : 36 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کریم بنزما که به خاطر مصدومیت زانوی راست در بازی سه‌شنبه شب با یوونتوس غایب بود، در تمرین صبح پنج‌شنبه (امروز) در کنار سایر شاگردان کارلو آنچلوتی فعالیت خود را از سرگرفت.

براساس اعلام منابع نزدیک به رئال مادرید، گلزن 27 ساله می‌تواند در بازی ابتدای هفته با والنسیا در لالیگا، کهکشانی‌ها را همراهی کند.

وی همچنین قادر خواهد بود در بازی چهارشنبه شب هفته بعد با یووه در سانتیاگو برنابئو در ترکیب تیم آنچلوتی جای گیرد.

در بازی رفت یاران وی 2 بر یک بازنده شدند و برای راهیابی به فینال مجبور به کسب برد در بازی برگشت هستند.


سید ناصر بازدید : 37 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رائول آلبیول در گفت‌وگویی با یک مجله مصور چاپ تورین اظهار کرد در شرایط کنونی چند مدافع برجسته در آلمان، انگلیس و اسپانیا بازی می‌کنند که در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کنند اما بی‌شک بهترین بازیکن خط دفاع در سطح جهان، ستاره قدیمی رئال مادرید است.

آلبیول اظهار داشت: معتقدم بهترین مدافع کنونی جهان سرخیو راموس است. او نه فقط در لالیگا که در سطح بین‌المللی هم بسیار عالی کار می‌کند.

آلبیول در سال‌های 2009 تا 2013 برای رئالی‌ها 81 بازی کرد و اکنون عضو ناپولی ایتالیا در کنار گونزالو ایگواین است.

سید ناصر بازدید : 36 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مجله فوربس در جدیدترین شماره خود کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا معرفی کرد. وی برای دومین سال متوالی در صدر این فهرست قرار دارد.

ستاره 30 ساله رئال مادرید و ارزشمندترین بازیکن فوتبال دنیا با مبلغی معادل 3.26 میلیارد دلار، سال گذشته 79 میلیون دلار به عنوان دستمزد، پاداش و حق امضای قرارداد دریافت کرده است.

رونالدو با این رقم درآمد، پردرآمدترین بازیکن تیمی در دنیا نیز به شمار می رود.

وی در سال گذشته سومین جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال را نیز دریافت کرد و در شبکه های اجتماعی به عنوان محبوب ترین ورزشکار جهان شناخته می شود.

در فهرست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا، لیونل مسی دارنده چهار جایزه توپ طلای فیفا با درآمدی معادل 70.5 میلیون دلار در سال گذشته در مکان دوم قرار دارد.

مسی بعد از اینکه باشگاه رئال مادرید بالاترین رقم قرارداد لالیگای اسپانیا را در سال 2013 به رونالدو پیشنهاد کرد، با ابراز نارضایتی از حضور در بارسلونا تهدید کرد که از نیوکمپ خواهد رفت اما باشگاه هفتمین قرارداد خود را از سال 2005 به وی پیشنهاد کرد و دستمزد او را به 9 میلیون دلار در سال افزایش داد.

نفر بعدی در این فهرست زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی تیم پاری سن ژرمن با درآمد 41.8 میلیون دلار در سال گذشته است. سپس خامس رودریگز مهاجم 23 ساله و کلمبیایی رئال مادرید با درآمد 25.4 میلیون دلار در مکان هشتم قرار دارد. وی در جام جهانی 2014 موفق شد با به ثمر رساندن 6 گل کفش طلای مسابقات را کسب کند.

اما لوییس سوآرز بازیکن اروگوئه ای تیم بارسلونا نیز که در جام جهانی به دلیل گاز گرفتن یکی از بازیکنان تیم ملی ایتالیا، ضمن اخراج از مسابقات، چهار ماه محروم شد نیز در جمع 10 نفر نخست پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا قرار دارد.

این بازیکن 28 ساله در یک سال گذشته درآمدی معادل 19.9 میلیون دلار داشته است.

سید ناصر بازدید : 41 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رخ دادن یک اتفاق در بازی شب گذشته (سه شنبه) تیم‌های یوونتوس و رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهانه خوبی به دست آردا توران، هافبک ترکیه‌‌ای اتلتیکومادرید داد تا به کهکشانی‌ها بابت پیروزی‌شان برابر روخی بلانکو در مرحله یک چهارم نهایی طعنه بزند.

در جریان بازی شب گذشته رئال و یووه در تورین، گل دوم بانوی‌پیر با ضربه پنالتی کارلوس توس و پس از آن به ثمر رسید که این مهاجم آرژانتینی در محوطه جریمه کهکشانی‌ها با خطای محرز دنی کاواخال، مدافع رئال نقش بر زمین شد. کارواخال اما به خاطر این خطا حتی کارت زرد هم نگرفت.

آردا توران پس از بازی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی به طعنه نوشت که تعجب کرده که چرا داور بازی، مارک اتکینسون، کارواخال را به خاطر این خطا جریمه نکرده، چون او مشابه همان خطایی را انجام داد که توران ماه گذشته در جدال اتلتیکو‌ و رئال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی به خاطر آن کارت زرد گرفت و در ادامه همان بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

توران با تمسخر تصمیم فلیکس بریش، داور آلمانی بازی اتلتیکو و رئال در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که او را در دقیقه 76 از میدان اخراج کرد، نوشت:«خنده‌دار است که داوری که (ماه گذشته) با نشان دادن دو کارت زرد مرا از زمین بازی اخراج کرد دارد قوانین را مانند همان داوری اجرا کرد که به کارواخال دو کارت زرد نشان نداد. خنده‌دار نیست؟»

خطایی که کاواخال روی توس مرتکب شد، مسبب پیش افتادن و در نهایت برتری یوونتوس شد تا کار بانوی پیر برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا کمی آسان‌تر شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 5,352
  • بازدید کلی : 57,399