loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 107 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بوروسیا دورتموند در هفته پایانی بوندسلیگا موفق شد با غلبه بر وردربرمن سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. این تیم برای موفقیت در فصل آینده هم‌اکنون خریدهای خودش را آغاز کرده و در اولین اقدام گونسالو کاسترو هافبک بایرلورکوزن را به خدمت گرفت.

به نظر می‌رسد تابستان پیش رو تابستان پرتغییری در باشگاه دورتموند باشد. پس از رفتن یورگن کلوپ سرمربی زردپوشان آلمانی تغییر و تحولات زیادی با آمدن توخل در این تیم ایجاد خواهد شد و در اولین تغییر گونزالو کاسترو از بایرلورکوزن به جمع دورتموندی‌ها اضافه شد.

کاسترو تاکنون تمام دوران فوتبالی خودش را در لورکوزن سپری کرده و این فصل 22 بار در بوندسلیگا به میدان رفت و توانست 34 موقعیت گل ایجاد کند. ویژگی بارز این بازیکن جنگندگی اوست. او این خصلت را در تکل‌های فراوانی که زده نشان داده است. کاسترو 25 تکل موفق در این فصل داشته و یکی از هافبک‌های جنگنده بوندسلیگا بوده است. او که 5 بازی ملی با پیراهن تیم ملی آلمان در کارنامه خود دارد عنوان کرده می‌خواهد مثل مسوت اوزیل شود.

سید ناصر بازدید : 85 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در پایان دیدار دو تیم بورسیا دورتموند و وردربرمن که با پیروزی 3بر2 به سود دورتموند به پایان رسید،  یورگن کلوپ پس از هفت سال حضور در این تیم، با هواداران خداحافظی کرد.

 البته کلوپ یک بازی دیگر هم بر روی نیمکت مربیگری دورتموند خواهد نشست ولی با توجه به این که آن مسابقه یعنی فینال جام  حذفی در ورزشگاه خانگی دورتموند برگزار نخواهد شد،‌ کلوپ  روز گذشته تصمیم گرفت در خانه ودر حضور هواداران تیمش با آنها خداحافظی و به خاطر حمایت‌هایشان‌ از آنها قدر دانی کند.

 وی پس از پایان مسابقه گفت: هفت سال با هم بودنمان هفته آینده به پایان می‌رسد، ما برای آخرین بار در این ورزشگاه با همب ودیم من از تمام ثانیه‌های عمرم در اینجا لذت بردم داخل استادیوم و در کل ما خیلی خوشبخت بودیم که سال 2008 به اینجا آمدیم این موضوع یک وضعیت  برد- برد بود از همه کارکنان باشگاه تشکر می‌کنم .

گفتنی است: توماس توشل سرمربی سابق ماینتس جانشین کلوپ خواهد شد و کلوپ از هواداران خواست سرمربی جدید را با وی مقایسه نکنند.

سید ناصر بازدید : 48 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دورتموند که در یکی، دو سال اخیر رقابت سختی با بایرن مونیخ داشت و توانست حتی فاتح بوندسلیگا شود، در این فصل خیلی ضعیف بود و نتوانست سهمیه اروپایی کسب کند. خیلی از این عملکرد ضعیف ممکن است به خاطر رفتن روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتسه به تیم رقیب باشد که باعث شده تا هواداران دورتموند علیه بایرن مونیخ موضع بگیرند.

پپ گوآردیولا به صورت تلویحی از قصدش برای ادامه کار در بایرن خبر داده است ولی هنوز قراردادش با این تیم تمدید نشده است و با توجه به حضور ماتیاس سامر در کادر مدیریتی بایرن، یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های بایرن برای جانشینی پپ خواهد بود. حال هواداران دورتموند از سرمربی سابق تیمشان درخواست کردند فصل آینده در تیمی غیر از بایرن فعالیت کند.

نکته جالب این است که در نظرسنجی مارکا "کلوپو" 
با کسب بیش از 44 درصد آرا کاندید محبوب 
مربی‌گری رئال مادرید شناخته شد.

کلوپ در حال حاضر هیچ تصمیمی برای آینده‌اش
 نگرفته و دیروز در واکنش به عکسش در فرودگاه 
ترکیه گفته بود حرف هر ابلهی را در "توییتر" رو باور نکنید!


توماس توخل از فصل آینده هدایت دورتموند را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این در ماینتس کار می‌کرد.

سید ناصر بازدید : 49 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مدیرورزشی باشگاه بورسیا دورتموند آلمان اعلام کرد: ماتس هوملس پیشنهادی را که از سوی تیم فوتبال منچستریونایتد داشت، رد کرده است و قصد دارد به دوران بازیگری‌اش در دورتموند ادامه دهد.

میشائیل زورک در گفت‌و‌گو با نشریه کیکر آلمان، اظهار داشت: اینکه ماتس هوملس به همه گزینه‌های پیش رویش فکر کرده، کاملاً منطقی است اما من همیشه می‌دانستم که می‌توانم برای فصل آینده باز هم روی او حساب کنم.

ظاهراً زورک بعد از چند جلسه مذاکره با ماتس هوملس و پدر او که مدیربرنامه‌هایش نیز هست، با این بازیکن 26 ساله آلمانی برای تمدید قرارداد فعلی او که سال 2017 به پایان خواهد رسید، به توافق رسیده است.

کاپیتان تیم فوتبال دورتموند یکی از ارکان اصلی دورتموندی بود که سال 2011 قهرمان بوندس‌لیگا شد، سال 2012 دوگانه قهرمانی کسب کرد و سال 2013 به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

سید ناصر بازدید : 44 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مجله "کیکر" با استناد به منابع معتبری در انگلیس ادعا کرد، مربی پیشین بایرن مونیخ (11-2009) مایل است باستین شواین‌اشتایگر را به تیم جدیدش ملحق کند. درحالیکه قرارداد شواینی با بایرن تا سال 2016 اعتبار دارد، اخیرا چندین بار شایعاتی درمورد خداحافظی زودهنگام این بازیکن با مونیخ شنیده شد. این اخبار احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری را مطرح می‌کردند. در مقابل فرضیاتی هم وجود داشت که معتقد بود شواینی تا پایان قراردادش در بایرن خواهد ماند و بعد از پایان جام ملت‌های اروپا آلمان را ترک خواهد کرد.
وی علی‌رغم مصدومیت فصل درخشانی را با بایرن سپری کرد و در 27 بازی از 51 بازی تیمش به میدان رفت که 4 گل زد و 8 پاس گل هم داد.
حال و در پی مطرح شدن تمایل لویئز فان‌خال به جذب این بازیکن، رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن، گفت:" فعلا تمرکزمان روی بازی‌های آخر باقیمانده است. بعد از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سید ناصر بازدید : 114 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: چند هفته قبل سران بایرن مونیخ از آمادگی این باشگاه برای جذب بازیکنان 100 میلیون یورویی در نقل و انتقالات گفته بوند و اکنون اشپورت بیلد می گوید بایرن مونیخ قصد دارد برای جذب ستاره بلژیکی چلسی چنین مبلغی را بپردازد.

سایت اسپورت نت اتریش مدعی است که اعضای خانواده هازارد سفری به آلمان داشته اند و در طی دیدار بایرن مونیخ و دورتموند در جام حذفی آلمان ملاقاتی با کارل هاینتس رومنیگه داشته اند. رومنیگه در آخرین مصاحبه اش با سایت „Süddeutschen Zeitung“ گفته بود: "ما دوباره می خواهیم ستارگان جدیدی جذب کنیم اما فکر نمی کنم همانند گذشته بتوانیم ارزان آن ها را به خدمت بگیریم.

سید ناصر بازدید : 38 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: با توجه به اینکه به سرعت وارد قسمت جذاب نقل و انتقالات تابستانی می شویم، ممکن است بایرن مونیخ ماریو گوتزه را در ازای گرفتن گوندگان به بوروسیا دورتموند بدهد.

شبکه تلویزیونی یورو اسپورت اعلام کرد که باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این به دنبال جذب ایلکای گوندوغان بوده است حالا می خواهد با پیشنهادی وسوسه برانگیز، سران دورتموند را قانع و راضی به این انتقال کنند.

گفته می شود این باشگاه قصد دارد ستاره ملی پوش خود را که نتوانسته به خوبی جایگاه خود را در این تیم پیدا کند را با ایلکای گوندوغان که فصل آینده بوروسیا دورتموند را به طور قطع ترک می کند معاوضه کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 5,327
  • بازدید کلی : 57,374