loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 125 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (1)

به گزارش ورزش7: سایت اینترنتی نشریه آس چاپ مادرید امروز (دوشنبه) نوشت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید امشب یک نشست خبری برگزار خواهد کرد و در جمع خبرنگاران شایعه‌ای که چندی است به سوژه داغ رسانه‌های اروپایی تبدیل شده یعنی اخراج کارلو آنچلوتی را تأیید می‌‌کند.

رئال‌مادرید فصل جاری را بدون کسب حتی یک جام به پایان رسانده و همین موضوع سبب شده است که برکناری کارلتو، کسی که فصل گذشته به انتظار 12 ساله کهکشانی‌ها برای کسب دسمیا (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) پایان داد،‌ محتمل به نظر برسد. از رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی و اونای امری، سرمربی سویا به عنوان گزینه‌های محتمل جانشینی او نام برده شود.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی شنبه شب رئال‌مادرید برابر ختافه در هفته آخر لالیگا گفت که آینده او در رئال در فاصله روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری مشخص می‌شود و ظاهراً پرس امشب می‌خواهد تکلیف سرمربی ایتالیایی تیمش را مشخص کند.

نشریه آس نوشته است که با وجود حمایت علنی کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن رئال‌مادرید از ابقای کارلتو، فلورنتینو پرس نمی‌خواهد یک فصل دیگر به سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن اعتماد کند. این نشریه سفر امروز آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید را هم دلیلی دیگر برای محتمل بودن برکناری آنچلوتی دانسته است. گفته می‌‌شود که هدف نایب‌رئیس میلان از سفر به پایتخت اسپانیا متقاعد کردن آنچلوتی برای بازگشت به میلان است؛ کسی که بعد از بازی تیمش برابر ختافه گفت یا در رئال‌مادرید می‌‌ماند یا یک سال به استراحت خواهد پرداخت.

سید ناصر بازدید : 105 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آسیر ایارمندی، هافبک تیم فوتبال رئال‌مادرید یکی از کسانی است که گفته می‌شود احتمال دارد این فصل از کهکشانی‌ها جدا شود اما او می‌گوید که شخصاً برنامه‌ای برای ترک کهکشانی‌ها ندارد.

ایارامندی در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل آخرین فصل حضورش در رئال‌مادرید است، گفت: خیر. من چند سال دیگر با رئال قرارداد دارم و می‌خواهم به حضور در این تیم ادامه دهم چون از وضعیتم راضی‌ام.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌ مادرید در چند بازی اخیر رئال مادرید از سرخیوراموس، مدافع میانی تیمش به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرده است که برخی از این موضوع به عنوان نشانه‌ای از بی‌اعتمادی کارلتو به ایارامندی یاد می‌کنند. خود او در این خصوص عنوان کرد: این مربی است که در مورد همه چیز تصمیم‌گیری می‌کند و تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن می‌تواند بهترین کار را انجام دهد. یک مربی برای همین مسئولیت هدایت یک تیم را بر عهده می‌گیرد.

ایارامندی از پاسخ به این سؤال که اگر آنچلوتی رئال‌ مادرید را ترک کند، شانس او برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم تغییر می کند، طفره رفت و اظهار داشت: من با رئال‌ مادرید قرارداد دارم و از حضور در کنار هم‌تیمی‌هایم بسیار راضی‌ام و زندگی در مادرید هم برایم لذتبخش است.

اخراج احتمالی ایارامندی موضوع دیگری بود که وی به آن اشاره داشت. او تأکید کرد: این موضوع برای شما رسانه‌ای‌ها جذاب است. آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و ما از کار با او راضی هستیم.

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌‌ها در پایان درباره این موضوع که آیا از تصمیم خود برای ماندن در رئال‌ پشیمان و همچنین زمانی که برای حضور در ترکیب تیم به دست می‌آوید راضی کننده است، گفت: خیر. من از ماندن در رئال پشیمان نیستم و گفته بودم که می‌خواهم در این تیم بمانم. قطعاً‌ هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی نیست اما من به کار و تلاشم برای پیشرفت ادامه می‌دهم.

سید ناصر بازدید : 56 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشورزش7: رابین فن‌پرسی مهاجم تیم ملی فوتبال هلند در این فصل در مجموع 25 بار برای منچستر یونایتد به میدان رفت، اما با وجود انتظارت بالا از او، این مهاجم نتوانست خود را به عنوان مهاجم کلیدی لوئیس فن‌خال مطرح کند.

قرارداد فان‌پرسی با شیاطین سرخ تابستان سال 2016 به پایان می‌رسد و سران این باشگاه قصد دارند تابستان امسال او را به تیم دیگری منتقل کنند، در این بین باشگاه رئال مادرید برای خرید فان‌پرسی ابراز تمایل کرده است.

این تیم که قهرمانی در لالیگا را به بارسا واگذار کرده و از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان هم حذف شده،‌ قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند و فن‌پرسی را درک نار رونالدو و کریم بنزما به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود، رئال مادرید اگر بخواهد فن‌پرسی را به خدمت بگیرد باید 12 میلیون پوند بپردازد.

سید ناصر بازدید : 65 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با وجود پیشنهادات مختلف هیچ تردید برای ماندن در رئال مادرید ندارد.

کریستیانو رونالدو چند روز پیش با پرز ملاقات کرده بود تا در خصوص برنامه های باشگاه برای فصل آینده با او صحبت کند. رونالدو نسبت به پروژه بعدی رئال مادرید شک و تردید هائی دارد اما با این حال قصد جدایی از باشگاه را ندارد.

در همین راستا ناصر الخلیفی مالک ثروتمند پاری سن ژرمن نیز برای خرید کریستیانو رونالدو پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو ارائه کرده است. آنچه که مسلم است پرز به هیچ عنوان راضی به فروش کریستیانو رونالدو نیست اما با این حال پی اس جی پیشنهاد نجومی خود را به رئال مادرید ارائه کرده است.

سید ناصر بازدید : 49 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: باشگاه رئال مادرید طی ارسال یک پیام به باشگاه یونایتد و خطاب به دخیا در مورد نقل و انتقال این بازیکن اتمام حجت کرد.

 

در پی بالا رفتن سن ایکر کاسیاس باشگاه رئال مادرید دست به کار شده است تا بتواند یک جایگزین مناسب برای ایکر کاسیاس برگزیند. یکی از گزینه های اصلی این جایگزینی داوید دخیا دروازه بان جوان باشگاه منچستر یونایتد می باشد.

 

در طی خبرهایی که روز گذشته انتشار یافت، صحبت بر جدی بودن انتقال دخیا به رئال مادرید بود. حال امروز باشگاه مادرید طی ارسال یک پیام به باشگاه منچستر یونایتد و خطاب به دخیا گفت:" یا حالا و یا هرگز"، باید منتظر بمانیم و ببینیم که جواب باشگاه انگلیسی چه خواهد بود.

سید ناصر بازدید : 47 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: نتیجه جلسه اخیر خوسه آنخل سانچس، مدیر اجرایی باشگاه رئال‌مادرید با ایکر کاسیاس، نتیجه‌ای که شاید خیلی از رسانه‌ها و هواداران کهکشانی‌ها انتظار داشتند، نشد چرا که او در این جلسه به کاپیتان کهنه‌کار سفیدپوشان مادرید گفته که یک فصل دیگر در سانتیاگوبرنابئو بماند.

نشریه مارکای اسپانیا به نقل از آنخل سانچس نوشته است: اگر می‌خواهی در رئال‌مادرید بمانی، می‌توانی این کار را انجام دهی. ما برای سال آینده روی تو حساب می‌کنیم.

آینده ایکر کاسیاس در رئال‌مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به خصوص در چند وقت اخیر که رابطه هواداران با او شکرآب شده و او را در سانتیاگوبرنابئو هو کردند. اکنون اما کهکشانی‌ها به سنگربان خود اجازه داده‌اند که درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند هرچند به نظر می‌رسد آنها به ماندن کاسیاس راغب هستند.

کاسیاس 34 ساله با وجود بی‌مهری هواداران رئال شخصاً به ماندن در این تیم راغب است و فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید هم از این موضوع خرسند است.

سید ناصر بازدید : 55 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: قرار است ژاوی در کنفرانسی مطبوعاتی در روز پنجشنبه آخرین صحبت های خود را با خبرنگاران پیش از ترک بارسلونا انجام دهد و همچنین دلایل خود برای انتخاب باشگاه السد قطر را تشریح کند.

در شرایطی که ژاوی تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد، مسئولان این باشگاه از تصمیم کاپیتان اول تیمشان حمایت کرده اند و برای نهایی کردن انتقال ژاوی به قطر با سران باشگاه السد در حال مذاکره هستند.

ژاوی هرناندس که از سال 1998 در بارسلونا حضور داشته است، در این فصل در ترکیب بارسلونا به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده بود و در ترکیب اصلی انریکه جایی نداشت. ژاوی به عنوان یکی از بهترین و خلاقترین هافبک های دوران خود شناخته می شود و تاکنون با بارسلونا سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است و این فرصت را دارد که پیش از ترک بارسا در پایان این فصل به چهارمین قهرمانی اروپایی خود هم دست یابد.

سید ناصر بازدید : 38 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: فائوس مدعی شده که بارسلونا دیگر جزو باشگاه هایی که بیشترین دستمزدها را در دنیا می دهند نیست. او مدعی شده که حالا پی اس جی و چلسی بیشترین دستمزدها را می دهند والبته مدارکی وجود دارد که بر اساس آن منچستریونایتد هم یکی  از این باشگاه ها است. فائوس در گفتگو با روزنامه آلمانی هاندلسبلات گفته:«ما دیگر نمی توانیم بیشترین دستمزدها را بدهیم. حالا چلسی و پی اس جی بیشترین دستمزدها را دارند.

 

باید بدانید که بازیکنان اسپانیا همیشه از نظر دستمزد با بازیکنان لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا مقایسه می شوند و البته همین باعث می شود که دستمزدشان شدیدا بالا برود. این باعث رقابت می شود.

 

اما ما می خواهیم اجازه رفتن مسی، نیمار و سوارس را صادر نکنیم. اما اگر باشگاهی این پتاسیل را داشته باشد که آن ها را برای جدایی از تیم راضی کند، موفق می شود. دوران بازی کردن بازیکنان کوتاه است و آن ها ترجیح می دهند که در باشگاهی باشند که به بهترین شکل بتوانند برای زندگی شان درآمد داشته باشند».

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 4,773
  • بازدید کلی : 56,820