loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 128 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (1)

به گزارش ورزش7: سایت اینترنتی نشریه آس چاپ مادرید امروز (دوشنبه) نوشت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید امشب یک نشست خبری برگزار خواهد کرد و در جمع خبرنگاران شایعه‌ای که چندی است به سوژه داغ رسانه‌های اروپایی تبدیل شده یعنی اخراج کارلو آنچلوتی را تأیید می‌‌کند.

رئال‌مادرید فصل جاری را بدون کسب حتی یک جام به پایان رسانده و همین موضوع سبب شده است که برکناری کارلتو، کسی که فصل گذشته به انتظار 12 ساله کهکشانی‌ها برای کسب دسمیا (دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) پایان داد،‌ محتمل به نظر برسد. از رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی ناپولی و اونای امری، سرمربی سویا به عنوان گزینه‌های محتمل جانشینی او نام برده شود.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی شنبه شب رئال‌مادرید برابر ختافه در هفته آخر لالیگا گفت که آینده او در رئال در فاصله روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری مشخص می‌شود و ظاهراً پرس امشب می‌خواهد تکلیف سرمربی ایتالیایی تیمش را مشخص کند.

نشریه آس نوشته است که با وجود حمایت علنی کریستیانو رونالدو، برترین بازیکن رئال‌مادرید از ابقای کارلتو، فلورنتینو پرس نمی‌خواهد یک فصل دیگر به سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن اعتماد کند. این نشریه سفر امروز آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان به مادرید را هم دلیلی دیگر برای محتمل بودن برکناری آنچلوتی دانسته است. گفته می‌‌شود که هدف نایب‌رئیس میلان از سفر به پایتخت اسپانیا متقاعد کردن آنچلوتی برای بازگشت به میلان است؛ کسی که بعد از بازی تیمش برابر ختافه گفت یا در رئال‌مادرید می‌‌ماند یا یک سال به استراحت خواهد پرداخت.

سید ناصر بازدید : 121 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مجله انگلیسی اسپرت پرو لیست ورزشکارانی که  بیشترین خواهان را در بازار چه از لحاظ خرید و چه از لحاظ فروش دارند را منتشر کرد. در معرفی این لیست، سن، ارزش، گیرایی و قراردادهای حامیان مالی مورد توجه قرار گرفته است.
 
یوگنی بوچارد تنیسور کانادایی زن جهان در این لیست عنوان نخست را به خود اختصاص داد، این اولین باری است که  یک زن عنوان نخست را کسب می کند.
 
این در حالی است که نیمار فوتبالیست برزیلی باشگاه بارسلونا در رتبه دوم این لیست قرار گرفت.
 
جردن اسپایت گلف باز مشهور جهان نیز سوم شد.

سید ناصر بازدید : 112 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش برابر ساندرلند و برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه استمفوردبریج به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: به نظرم ما هر چیزی را که باید داریم. کسی هم هست که بخواهد بگوید چلسی فوق‌العاده بازی نمی‌کند؟ خیر. البته می‌توانند این حرف را بزنند ولی حقیقت ندارد. ما با هنر بازی می‌کنیم و در کنارش از روحیه، سازماندهی و تعصب بالایی برخورداریم. چلسی تیم کاملی است و به همین خاطر قهرمان شد. بازگشت مجدد به چلسی برای من ریسک بالایی به حساب می‌آمد ولی با تیمی جدید و نسلی نو از بازیکنان بار دیگر توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم و این با حمایت هواداران محقق شد.

وی همچنین با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی با ساندرلند عنوان کرد: اینکه کارمان را با قهرمانی در فصل 05-2004 شروع کردیم و با قهرمانی در فصل 15-2014 به اینجا رسیدیم احساس فوق‌العاده‌ای است، چون من به هر دو دوره تعلق دارم ولی تیم 2004 دیگر وجود ندارد و از بازیکنان آن دوره حالا تنها جان تری و پتر چک باقی مانده‌اند و دیدیه دروگبا هم در این بازی خداحافظی کرد. جدایی اشلی کول، فرانک لمپارد، مایکل اسین و دروگبا برای من سخت بوده و هست اما حرفه من ایجاب می‌کند که به آینده بنگرم و تیمی که حالا می‌بینید از دو سال پیش ساختش را آغاز کرده‌ایم.

آقای خاص تصریح کرد: ماندن در چلسی تا سال 2025 و قهرمانی با این تیم در 2005، 2015 و 2025 رویایم بوده و هست. تیم‌های فصل 05-2004 و 06-2005 و تیم‌های پس از آن فوق‌العاده بودند و بازیکنان بزرگی داشتند. تیم تازه در ابتدای راه است، ما در جام اتحادیه انگلیس و لیگ برتر به قهرمانی رسیدیم و برای بهتر شدن باید عناوین قهرمانی دیگری را هم کسب کنیم. حالا باید در بازیکنان‌مان انگیزه لازم برای کسب موفقیت‌های بیشتر ایجاد کنیم.

سرمربی چلسی همچنین در تمجید از مهاجم ساحل‌عاجی خود که شب گذشته آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد و در دقیقه 30 جای خود را به دیه‌گو کاستا داد، گفت: دلیل تعویض کردن دروگبا مشکلی بود که او از ناحیه زانو داشت. در شرایط عادی دیدیه نباید با این وضعیت بازی می‌کرد ولی چون این دیدار، بازی آخر او بود می‌خواست که در زمین باشد. جان تری تمایل داشت که بازوبند کاپیتانی را در این بازی به دیدیه بدهد و بازیکنان علاقمند بودند تا او را روی دستان خود به خارج زمین مشایعت کنند، چون دروگبا را خیلی دوست دارند. او بخشی از تیم پیشین چلسی بوده و بخشی از چلسی جدید است. دروگبا الگوی خوبی برای بازیکنان جوانی همچون ادن ازار، ویلیان و اسکار بود و آنها از او چیزهای زیادی آموختند. دیدیه در این فصل خیلی به چلسی کمک کرد.

مورینیو درباره دروازه‌بان 33 ساله تیمش که شایعه جدایی او از این تیم مطرح است، اظهار داشت: چک اسطوره باشگاه چلسی است، با توجه به اینکه پیتر دروازه‌بان و 33 ساله است، او اسطوره جوانی به شمار می‌رود. یکی از نقاط قوت چلسی در فصل جاری داشتن دو دروازه‌بان خوب بود.وقتی تیبو کورتوا مصدوم بود پیتر در بازی‌های ما به خوبی از دروازه‌ محافظت کرد. مطمئن نیستم که اگر چک نبود می‌توانستیم به قهرمانی برسیم. البته نباید احساسی آنالیز کنیم و عادلانه‌اش این است که کورتوا در این فصل فوق‌العاده برای چلسی کار کرد.

سید ناصر بازدید : 85 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در پایان دیدار دو تیم بورسیا دورتموند و وردربرمن که با پیروزی 3بر2 به سود دورتموند به پایان رسید،  یورگن کلوپ پس از هفت سال حضور در این تیم، با هواداران خداحافظی کرد.

 البته کلوپ یک بازی دیگر هم بر روی نیمکت مربیگری دورتموند خواهد نشست ولی با توجه به این که آن مسابقه یعنی فینال جام  حذفی در ورزشگاه خانگی دورتموند برگزار نخواهد شد،‌ کلوپ  روز گذشته تصمیم گرفت در خانه ودر حضور هواداران تیمش با آنها خداحافظی و به خاطر حمایت‌هایشان‌ از آنها قدر دانی کند.

 وی پس از پایان مسابقه گفت: هفت سال با هم بودنمان هفته آینده به پایان می‌رسد، ما برای آخرین بار در این ورزشگاه با همب ودیم من از تمام ثانیه‌های عمرم در اینجا لذت بردم داخل استادیوم و در کل ما خیلی خوشبخت بودیم که سال 2008 به اینجا آمدیم این موضوع یک وضعیت  برد- برد بود از همه کارکنان باشگاه تشکر می‌کنم .

گفتنی است: توماس توشل سرمربی سابق ماینتس جانشین کلوپ خواهد شد و کلوپ از هواداران خواست سرمربی جدید را با وی مقایسه نکنند.

سید ناصر بازدید : 52 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارشو رزش7: فصل 15-2014 لیگ برتر انگلیس برای لیورپول و استیون جرارد کاپیتان انگلیسی کهنه‌کار این تیم که آخرین بازی‌اش را برای قرمزپوشان مرسی‌ساید انجام داد، پایان تلخی داشت. لیورپولی‌ها که هفته گذشته در آخرین بازی جرارد در آنفیلد، 3- یک به کریستال پالاس باخته بودند، شب گذشته (یکشنبه) با نتیجه 6 بر یک برابر استوک سیتی باختند.

لیورپول خوش‌شانس بود که به خاطر این باخت سهمیه لیگ اروپا را هم از دست نداد، چرا که اگر منچسترسیتی ساوتهمپتون را 2 – صفر شکست نداده بود، این شاگردان رونالدو کومان بودند که اکنون به جای لیورپول سهمیه لیگ اروپا را در اختیار داشتند.

بعد از این بازی، برندان راجرز که مردانش با 62 امتیاز و به عنوان تیم ششم فصل را به پایان رساندند، گفت که اگر مسئولان باشگاه از او بخواهند آنفیلد را ترک کند، این کار را انجام خواهد داد.

راجرز به خبرنگاران گفت: باخت شرم‌آوری بود و اگر مالکان باشگاه از من بخواهند که بروم، خواهم رفت. به عنوان مربی تیم من مسئولیت کامل این شکست را می‌پذیرم و می‌دانم که باید به دنبال پیدا کردن مشکلات و نقاط ضعف تیم و رفع آنها باشیم. تمام هوادران لیورپول از این نتیجه شرمنده شده‌اند و به همین دلیل ما باید از آنها عذرخواهی کنیم.

وی در توصیف عملکرد تیمش عنوان کرد:عملکردمان در نیمه اول بازی افتضاح بود، افتضاح به معنای واقعی. همیشه گفته‌ام که کافی است از من خواسته شود که بروم اما هنوز فکر می‌کنم که می‌توانم چیزهای زیادی به لیورپول بدهم.

سرمربی ایرلندی قرمزپوشان مرسی‌ساید در پایان تأکید کرد: راستش را بخواهید، یک سری عوامل کلیدی در عملکرد ما در این بازی تأثیرگذار بودند که مرا متعجب نکردند. تابستان امسال در برخی از بخش‌ها نیاز است که تغییراتی صورت بگیرد، تغییراتی که به ما کمک خواهد کرد فصل آینده رقابت بهتری داشته باشیم. ما به عنوان یک تیم باید سخت تلاش کنیم تا این هدف محقق شود.

سید ناصر بازدید : 45 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: برندن راجرز نمایش تیمش در جریان شکست ۶-۱ مقابل استوک سیتی را شرم آور نامیده است .

راجرز بعد شکست تحقیر آمیز تیمش به خبرنگاران گفت :" شکست تحقیر آمیزی بود . اگر مدیران بخواهند که از باشگاه بروم به تصمیم شان احترام می گذارم ولی هنوز احساس می کنم که می توانم چیزهای زیادی به این باشگاه بدهم .

به عنوان مربی تیم مسئولیت شکست امروز را قبول می کنم . باید مشکلات مان را برطرف کنیم . "

سید ناصر بازدید : 69 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پی اس جی که قهرمانی اش در رقابت های این فصل را قطعی کرده، می تواند ‏فردا در پایان دیدار مقابل ریمس، مقابل هواداران خودی، جشن قهرمانی برگزار کنند.‏
هرچند بلان از عملکرد شاگردانش در این فصل راضی است اما دوست ندارد تیمش مانند چلسی، که در ‏دیدار هفته گذشته مقابل وست بروم 3-0 شکست خورد، بعد از قطعی شدن قهرمانی، چنین شکستی را ‏متحمل شود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما برای آخرین بازی مقابل هواداران آماده می شویم؛ برای برگزاری جشن ‏قهرمانی. جشن گرفتن با آنها همیشه لذت بخش است؛ اما به بازیکنانم گفتم که امیدواری آنها مانند چلسی ‏بازی نکنند. آنها در آخرین دیدارشان اصلا شبیه خودشان نبودند."‏
پی اس جی در حالی آخرین دیدار فصل را برگزار خواهد کرد که 8 امتیاز با لیون فاصله دارد و بلان ‏معتقد است موناکو فصل گذشته حریف سرسخت تری بود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما این 80 امتیاز را ندزدیدیم. موناکو رقیب سرسخت تری از لیون بود زیرا آنها ‏فصل گذشته با 83 امتیاز، دوم شدند. فکر می کنم با کمی شانس بیشتر، ما می توانستیم امتیازات بیشتری ‏داشته باشیم و هفته آخر، تعلیق کمتری داشت."‏
پاریسی ها باید در فینال جام حذفی مقابل اوسر قرار بگیرند و بلان تایید کرد به دلیل درپیش بودن آن ‏دیدار، در دیدار فردا به زلاتان استراحت خواهد داد:" زلاتان هنوز کاملا آماده نیست. خیلی بهتر شده اما ‏ترجیح می دهیم احتیاط کنیم زیرا فینال جام حذفی را در پیش داریم."‏

سید ناصر بازدید : 42 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شایعات اخیر خبر از جدایی سنگربان کهنه کار چلسی از این تیم می دهند. پتر چک که در سال ۲۰۰۴ و با قرار دادی به ارزش ۷ میلیون پوند از رن فرانسه به چلسی ملحق شد، در این فصل تنها در ۱۶ مسابقه برای تیمش به میدان رفته است.

پیش از اینکه تیبو کورتوآ در تابستان گذشته به سنگربان شماره یک آبی های لندن مبدل شود، چک به مدت ۱۰ سال بازیکن ثابت این تیم بود. پتر چک تا کنون توانسته است با چلسی به ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلستان، ۴ قهرمانی در جام حذفی انگلستان، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

پس از تایید مدیر برنامه های این بازیکن مبنی بر مذاکره موکلش با سایر گزینه ها ، حالا مورینیو در مصاحبه ای کوتاه در این باره عنوان کرد: " از حضور پتر در تیم خرسندم. هنوز هم می گویم امیدوارم او با ما بماند اما انتخاب با خود اوست. امیدوارم برای بازی آخر در لیگ ( مقابل ساندرلند ) در بهترین فرم خود حاضر باشد."

گفتنی است ، از تیم های پاریس سن ژرمن، آرسنال و منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد می شود.

سید ناصر بازدید : 48 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: دورتموند که در یکی، دو سال اخیر رقابت سختی با بایرن مونیخ داشت و توانست حتی فاتح بوندسلیگا شود، در این فصل خیلی ضعیف بود و نتوانست سهمیه اروپایی کسب کند. خیلی از این عملکرد ضعیف ممکن است به خاطر رفتن روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتسه به تیم رقیب باشد که باعث شده تا هواداران دورتموند علیه بایرن مونیخ موضع بگیرند.

پپ گوآردیولا به صورت تلویحی از قصدش برای ادامه کار در بایرن خبر داده است ولی هنوز قراردادش با این تیم تمدید نشده است و با توجه به حضور ماتیاس سامر در کادر مدیریتی بایرن، یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های بایرن برای جانشینی پپ خواهد بود. حال هواداران دورتموند از سرمربی سابق تیمشان درخواست کردند فصل آینده در تیمی غیر از بایرن فعالیت کند.

نکته جالب این است که در نظرسنجی مارکا "کلوپو" 
با کسب بیش از 44 درصد آرا کاندید محبوب 
مربی‌گری رئال مادرید شناخته شد.

کلوپ در حال حاضر هیچ تصمیمی برای آینده‌اش
 نگرفته و دیروز در واکنش به عکسش در فرودگاه 
ترکیه گفته بود حرف هر ابلهی را در "توییتر" رو باور نکنید!


توماس توخل از فصل آینده هدایت دورتموند را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این در ماینتس کار می‌کرد.

سید ناصر بازدید : 37 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی انگلیس به عنوان بهترین مربی رقابت های فصل جاری لیگ برتر این کشور انتخاب شد.

 

وی که قبلا چلسی را به دو قهرمانی در لیگ برتر رسانده بود، در این هم فصل موفق شد آبی های لندن را بعد از پنج سال دوباره به عنوان قهرمانی برساند.

او بعد از دو قهرمانی چلسی در رقابت های فصل 2004-05 و همچنین 2005-06 لیگ برتر نیز عنوان بهترین مربی سال را از آن خود کرده بود.

مورینیو در این فصل همچنین در صدرنشینی هم رکورد زد و تیم او به مدت 274 روز در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت.

همچنین ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی نیز عنوان بهترین بازیکن فصل را به دست آورد. وی در فصل جاری لیگ برتر 14 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داده بود.

این بازیکن 24 ساله در تمامی 37 مسابقه چلسی در لیگ برتر امسال بازی کرد اما به دلیل نیاز به کشیدن فوری سه دندان عقل خود، در دیدار پایانی روز یکشنبه برابر ساندرلند حضور نخواهد داشت.

چلسی که جام قهرمانی را بعد از بازی روز یکشنبه دریافت خواهد کرد قرار است روز دوشنبه با اتوبوس رو باز جشن قهرمانی را در شهر لندن برگزار کند.

سید ناصر بازدید : 44 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مجله "کیکر" با استناد به منابع معتبری در انگلیس ادعا کرد، مربی پیشین بایرن مونیخ (11-2009) مایل است باستین شواین‌اشتایگر را به تیم جدیدش ملحق کند. درحالیکه قرارداد شواینی با بایرن تا سال 2016 اعتبار دارد، اخیرا چندین بار شایعاتی درمورد خداحافظی زودهنگام این بازیکن با مونیخ شنیده شد. این اخبار احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل جاری را مطرح می‌کردند. در مقابل فرضیاتی هم وجود داشت که معتقد بود شواینی تا پایان قراردادش در بایرن خواهد ماند و بعد از پایان جام ملت‌های اروپا آلمان را ترک خواهد کرد.
وی علی‌رغم مصدومیت فصل درخشانی را با بایرن سپری کرد و در 27 بازی از 51 بازی تیمش به میدان رفت که 4 گل زد و 8 پاس گل هم داد.
حال و در پی مطرح شدن تمایل لویئز فان‌خال به جذب این بازیکن، رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن، گفت:" فعلا تمرکزمان روی بازی‌های آخر باقیمانده است. بعد از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سید ناصر بازدید : 45 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در حالی که یک سال به پایان قرارداد پپ گواردیولا با بایرن مونیخ باقی مانده است و این تیم در دو فصل گذشته در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان ناکام بوده است، مسئولان بایرن مونیخ قصد دارند قرارداد این مربی 44 ساله را تمدید کنند. طبق ادعای بیلد دو طرف بر سر تمدید 2 ساله قرارداد (تا 2018) به توافق دست یافته اند و فقط روی بعضی از مسائل توافق نهایی باقی مانده است.

 گفته می شود پپ برای تمدید قرارداد خود دو پیش شرط قرار داده است، اولاً اینکه دست پپ در نقل و انتقالات باز تر باشد تا او بتواند بازیکنان مناسب با تفکرات و فسلفه بازی خود جذب کند و دوماً اینکه او پزشک آینده باشگاه را انتخاب کند.

سید ناصر بازدید : 44 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو سرمربی چلسی ادعان کرده که دنیای فوتبال بعد از لیونل مسی دچار تغییرات زیادی می شود .

مورینیو به رادیو Talk Sport انگلیس گفته است :" ده سال دیگر، وقتی مسی بازنشسته شده است، فوتبال اروپا به طور کل نسبت به الان تغییر کرده است .

بارسلونا در سال های اخیر با رایکارد، گواردیولا و انریکه به عنوان مربی به قهرمانی زیادی رسیده است ولی لیونل مسی نقش اساسی در تمامی آن قهرمانی ها ایفا کرده است ."

سید ناصر بازدید : 36 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ژوزه مورینیو که شب گذشته (دوشنبه) شاگردانش در هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود، وست‌برومویچ شدند، گفت: این شکست عاقبت قهرمانی زودهنگام است. بهترین ایده این است که قهرمان شوید و دیگر بازی نداشته باشید و به خانه و تعطیلات بروید. وقتی پس از قهرمانی زودهنگام سه بازی دیگر داشته باشید، در آن بازی‌ها انگیزه کمتری برای پیروزی دارید، درست چیزی که برای بایرن مونیخ اتفاق افتاد و نتیجه هر سه بازی خود پس از قهرمانی‌اش را واگذار کرد. حالا این اتفاق برای ما در حال رخ دادن است و در دو بازی تنها یک امتیاز گرفته‌ایم.

وی افزود: نمی‌خواهم بازیکنانم را سرزنش کنم. وقتی شما از ماه آگوست در بالاترین سطح انگیزه، تمرکز و تعهد هستید و هر سه روز یکبار با هدف پیروزی به میدان می‌روید، پس از قهرمانی نفس راحتی می‌کشید و همه چیز تغییر می‌کند. بازی در چنین سطحی دشوار است. اجازه بدهید کمی بازیکنانم را مورد سرزنش قرار دهم، بگذارید خودم را هم سرزنش کنم، بگذارید مدعیان قهرمانی را هم مورد سرزنش قرار دهم، چون به اندازه کافی خوب نبودند و با ما تا آخرین لحظه رقابت نکردند. اگر ما در این بازی نیاز به پیروزی برای رسیدن به قهرمانی داشتیم، نمی‌خواهم بگویم که حتماً مقابل وست‌برومویچ به برتری می‌رسیدیم ولی می‌توانم بگویم که حداقل برای برد در بالاترین سطح رقابت می‌کردیم.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 40 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: یکی از مربیانی که این روزها مشتریان زیادی دارد یورگن کلوپ، سرمربی کنونی دورتموند است که آخرین روزهای خود را در این تیم سپری می‌کند. کلوپ چند هفته قبل اعلام کرد که با سران باشگاه دورتموند درباره ادامه همکاری به توافق نرسیده است و در پایان فصل از این تیم آلمانی جدا خواهد شد.

این مربی باتجربه اما جوان موفقیت‌های زیادی در دورتموند به دست آورده و کارنامه درخشانی در این تیم آلمانی داشته است. طبعیی است که چند تیم اروپایی سرشناس به دنبال او باشند و در نهایت این مربی به تیم بزرگی برود اما به نظر می رسد که باید منتظر خبرهای شوکه انگیزی از کلوپ باشیم.

روزنامه الصباح ترکیه اعلام کرد که کلوپ سرمربی کنونی دورتموند برای مذاکره با باشگاه فنرباغچه وارد کشور ترکیه شده است و این احتمال زیاد است که او فصل آینده هدایت این تیم ترکیه ای را برعهده گیرد.

روزنامه دیلی میرر انگلیس نیز از مذاکره یورگن کلوپ با باشگاه فنرباغچه ترکیه خبر داد و اعلام کرد که پیوستن این مربی 47 ساله به لیگ ترکیه مشتریان بزرگ او را شوکه خواهد کرد.

رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی و حتی میلان ایتالیا از مشتریان این مربی آلمانی به شمار می آیند و همه انتظار دارند که کلوپ فصل آینده در یک تیم بزرگ مربیگری کند.

سید ناصر بازدید : 34 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: امروز کارشناس اسکای اسپرتس مدعی شد که رئال 4 گزینه برای جایگزینی آنچلوتی دارد که در بین آن ها نام یورگن کلوپ هم دیده می شد. اما روی کار آمدن سرمربی دورتموند که در پایان فصل از تیمش جدا می شود دستاوردی هم برای رئال دارد؟

فاکتوری که یورگن کلوپ را یورگن کلوپ کرده است توانایی او در ساختن و پرورش بازیکنان و آماده کردن آن ها برای نبردهای سنگین و حساس است.

از ماینتس به دورتموند و شاید حالا به مادرید. کلوپ به هر باشگاهی که برود تضمین می شود که رابطه بین مربی و بازیکنان فوق العاده خواهد بود. برای شروع این می تواند یک تغییر در باشگاه مادریدی باشد. اگرچه در این فصل رونالدو و دوستانش برای آنچلوتی هم احترام زیادی قائل بودند، شاید به خاطر دستاوردی که او در اروپا برایشان داشت. اما مشخص نیست در پایان این فصل که جامی نبردند چه اتفاقی می افتد.

شاید این اشتباه مربی ایتالیایی یا سیاست باشگاه باشد که ترکیب تیم پر از بازیکنان سوپراستار است. شاید هم درست باشد. در لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیم موفقی به غیر از اتلتیکو مادرید بدون ستاره نبود. این فاکتوری است که برای کلوپ یک امتیاز مثبت در بر دارد. او همیشه تیم ساده ای دارد و به خوبی می تواند با بازیکنانش کنار بیاید.

برخلاف آنچلوتی، مورینیو و شاید پلگرینی، کلوپ کمتر پست بازی بازیکنان را تغییر می دهد و معمولا 1-3-2-4 استاندارد بازی می کند. این شاید همان چیزی باشد که مادرید فصل آینده نیاز دارد. درست است که مادرید جایی رقابت می کند که برای موفقیت باید همه بازی ها را برد؛ اما گاهی با وفاداری به سبک های قدیمی می توان به این هدف رسید.

در لیگ قهرمانان این فصل سرخیو راموس پستی جدید پیدا کرد، هافبک میانی. شاید همین موضوع باعث شد تا یوونتوس راحت تر از پس مادریدی ها بر بیاید. اما آنچلوتی این را قبول نکرد و مدعی شد که در بازی مقابل یوونتوس کل تیم اشتباه کردند، نه فقط راموس.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 42 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید که این روزها با نایب قهرمانی لالیگا و حذف کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا مواجه شده است هم اکنون یکی از گزینه‌های روسای باشگاه  رئال مادرید برای اخراج محسوب می‌شود.

 در این میان ژولم بالاگو‌ کارشناس فوتبال اسپانیا بر این باور است که آنچلوتی دورانش در رئال به اتمام رسیده و این تیم گزینه‌های جایگزینی وی را نیز بر روی میز خود دارد که آنچلوتی دورانش در رئال به اتمام رسیده و این تیم گزینه‌های جایگزینی وی را نیز بر روی میز خود دارد.

 وی در این خصوص گفت: هم اکنون باشگاه رئال‌مادرید به دنبال سرمربی دیگری است این اتفاق به صورت طبیعی زمانی رخ می‌دهد که شما نتیجه مطلوب را کسب نمی‌کنید رئال این روزها با ژولن‌ لوپتگی‌ سرمربی  پورتو، یورگن کلوب سرمربی بورسیا دورتموند ، رافا بنیتز‌ سرمربی ناپولی و خوزه مورینیو سرمربی چلسی وارد مذاکره شده است آنها پیش از این با این چهار گزینه صحبت کرده اند که آیا تکیه زدن بر نیمکت سرمربی گری رئال برای آنها جذابیت دارد یا خیر؟

 آنها به خوزه مورینیو گفتند و وی صراحتا به آنها پاسخ منفی داد.

گزینه‌های دیگر نیز تاکنون پاسخ مثبتی نداده‌اند کلوپ نیز فردی نیست که بلافاصله به این کار پاسخ مثبت دهد ، باری زین الدین زیدان نیز شاید کمی زود باشد از اول فصل رئالی‌ ها برنامه داشتند، اما تیم دوم یعنی کاسیا تیم زیدان به خوبی کار نکرد و نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند.

سید ناصر بازدید : 32 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: امیلیانو بوتراگوئنو با خودداری از اظهارنظر درباره آینده کارلو آنچلوتی، بر شایعاتی که درباره احتمال برکناری کارلتو از سمت مربیگری رئال‌مادرید وجود دارد، دامن زد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه رئال‌مادرید شب گذشته (یکشنبه) پس از قطعی شدن ناکامی کهکشانی‌ها در کسب عنوان قهرمانی لالیگا، در پاسخ به این سؤال که آیا آنچلوتی به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: الان نه زمان مناسبی برای صحبت درباره این موضوع است و نه مکانی که بشود راجع به این موضوع بحث کرد. هنوز یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و ما باید برای این بازی خودمان را آماده کنیم.

بوتراگوئنو در ادامه به بارسایی‌ها بابت قهرمانی‌شان در لالیگا تبریک گفت و اظهار داشت: به بارسلونا تبریک می‌گویم چرا که عملکردش در نیم فصل دوم فوق‌العاده بود. ما کاری را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و از بازی برابر اسپانیول هم نتیجه گرفتیم. وظیفه ما این بود که انجامش دادیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه رئال‌مادرید تأکید کرد: باید رقابت کنیم تا پیروز شویم و زمانی که رقابت نکنیم خوشحال نیستیم. هفته گذشته حق‌مان بود که والنسیا و یوونتوس را شکست دهیم اما شانس با ما یار نبود. تلاش فراوانی انجام دادیم اما به اهداف‌مان دست پیدا نکردیم. شاید مصدومیت برخی بازیکنان روی عملکرد ما تأثیرگذار بود چون آنها بازیکنان مهمی بود که بازی‌هایی خوبی برای ما انجام می‌دادند.

این دومین فصل متوالی است که آنچلوتی نمی‌تواند قهرمانی در لالیگا را برای رئال به ارمغان بیاورد. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا به سال 2012 برمی‌گردد که تحت هدایت ژوزه مورینیو موفق به کسب این افتخار شدند.

سید ناصر بازدید : 40 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ژوزه مورینیو سه فصل متوالی بین سال‌های 2010 تا 2013 هدایت رئال‌مادرید را برعهده داشت و توانست در فصل اول حضورش جام حذفی و در فصل دوم لالیگا را برای این تیم به ارمغان بیاورد اما با مشکلاتی که در فصل آخر حضورش در برنابئو  به وجود آمد ترجیح داد به استمفوردبریج بازگردد تا برای دومین بار هدایت چلسی را بر عهده بگیرد.

او در فصل دوم حضورش روی نیمکت آبی‌پوشان لندنی, این تیم را در این فصل مقتدرانه به قهرمانی لیگ برتر رساند. با توجه به فصل بدون جام رئال‌مادرید با کارلو آنچلوتی گفته می‌شود مسئولان این باشگاه اسپانیایی بدشان نمی‌آید آقای خاص را به برنابئو بازگردانند.

گیلم بالاگو، کارشناس فوتبال اسپانیا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: در حال حاضر ایده این است که رئالی‌ها به دنبال مربی دیگری هستند و این موضوعی طبیعی در این باشگاه پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی است. سران باشگاه رئال‌مادرید با یولن لوپتگی سرمربی پورتو، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند، رافائل بنیتس سرمربی ناپولی و ژوزه مورینیو سرمربی چلسی مذاکراتی داشته‌اند.

وی افزود: نمانیدگان باشگاه رئال‌مادرید با این چهار گزینه صحبت کرده‌اند که ببینند تا چه حد علاقمند به مربیگری کهکشانی‌ها هستند. حتی با مورینیو هم صحبتی داشته‌اند که البته پاسخ او به آنها منفی بوده است. از این چهار گزینه, رافائل بنیتس گزینه محتمل‌تری است که برخی از مسئولان باشگاه موافقش هستند اما برخی دیگر مخالف به خدمت گرفتن وی هستند. برخی دیگر لوپتگی را مدنظر دارند ولی باز در این بین اختلافاتی وجود دارد.

سید ناصر بازدید : 36 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رئال مادرید امیدوار بود که اتلتیکو مادرید بتواند در ویسنته کالدرون بارسلونا را شکست دهد تا این تیم کورسوی امیدی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشد اما آبی-اناریها با تک گلی که لیونل مسی به ثمر رساندند توانستند سه امتیاز حساس را در ویسنته کالدرون به دست آورند تا یک هفته مانده به پایان لیگا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیگو سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید اعتراف کرد که بارسلونا شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگا بود. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز می خواهم این قهرمانی را به بازیکنان بارسلونا تبریک بگویم. این تیم شایسته قهرمانی در رقابت های این فصل بود. بارسلونا از دسامبر تا الان بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته است و هیچ تیم دیگری شایسته تر از این تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست.

او ادامه داد: انریکه مربی بسیار خوش شانسی است، چرا که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که می توانند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شوند. بارسلونا می تواند در هر سه جام شانس قهرمانی داشته باشد. این تیم فصل رویایی را پشت سرمی گذارد و در بهترین دوران خود است.

سیمئونه درباره بازی گفت: وقتی که همه شرایط سخت شده بود مسی بار دیگر نبوغ خود را نشان داد و توانست روی یک اشتباه دروازه ما را باز کند و شادی را به هواداران تیمش هدیه کند. فرصت های زیادی در این دیدار نداشتیم. نتوانستیم که دروازه بارسلونا را زیاد تهدید کنیم و به همین خاطر هم می توانم بگویم که شایسته پیروزی نبودیم.

اتلتیکو مادرید اگر در دیدار پایانی خود بتواند یک امتیاز را به دست آورد جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی تضمین خواهد کرد.

انریکه در این باره گفت: هنوز همه چیز به خود ما بستگی دارد. از آغاز فصل هم گفتم که همه تلاش ما قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی است. الان با سویا و والنسیا رقابت سنگینی داریم. باید بتوانیم گرانادا را از پیش رو برداریم.

سید ناصر بازدید : 32 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رئالی ها پس از ناکامی در کوپا دل ری و بی سرانجامی در لیگ قهرمانان اروپا امروز در مقابل اسپانیول در سانتیاگو برنابئو به میدان رفتند اما با وجود برد 4-1 باز هم ناکامی دیگری را تجربه کردند تا مرد روزهای بی سرانجامی رئال اینگونه بگوید: از هر سه جام دور ماندیم. بیشتر از همه بابت لیگ قهرمانان تاسف می خورم.

سید ناصر بازدید : 40 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: مرد اول توپچی ها که از سال 1997 میلادی هدایت آن ها را به عهده گرفت این روز ها در مورد بازنشسنگی و دوران بازنشستگی خود مطالبی عنوان می کند.
او می گوید در حال حاضر  برنامه ای برای بازنشستگی ندارم اما در صورت بازنشسته گی شاید به مزرعه بروم! من به اسب ها علاقه دارم! زیرا من یک کشاورز هستم.
الکس فرگوسن پس از 27 سال هدایت شیاطین در حال سپری کردن دوران بازنشستگی خود می باشد، مساله ای که زمزمه اش برای ونگر این روزها به گوش می رسد.

سید ناصر بازدید : 41 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: شیاطین سرخ امشب برای به دست آوردن جایگاه سومی و گرفتن مجوز صعود به لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد به مصاف آرسنال رده سومی می روند.

در صورت از دست دادن 3 امتیاز این بازی آنها باید در پلی آف برای به دست آوردن مجوز ورود به لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند.
در ادامه فان خال به بازیکنانش هشدار داد که نباید شاگردان آرسن ونگر را دست کم بگیرند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند، وی به حفظ اتحاد تاکید کرد و در مورد موقعیت خود در فصل بعد اظهار نظری نکرد.

سید ناصر بازدید : 39 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پیش از دیدار با وست برومویچ درباره شرایط بازیکنان تیمش، گفت: فکر می‌کنم کاستا برای حضور در ترکیب انتخاب شود. من در حال حاضر نمی‌توانم حضور او در بازی روز دوشنبه را تایید کنم اما با توجه به دو روز باقی مانده فکر می‌کنم که بتواند برای این بازی آماده شود.

برای رامیرس و اسکار این فصل به اتمام رسیده است. رامیرس به دلیل مشکل کلیوی دیگر تا انتهای فصل بازی نخواهد کرد. اسکار نیز مصدوم است و مراحل درمان خود را دنبال می‌کند. زوما نیز دو بازی انتهایی فصل را از دست داده است، اما پتر چک فرصت بازگشت در آخرین بازی فصل را دارد.

سرمربی چلسی به شورله، صلاح و شوارزر گفته است که در روز پایانی در استمفوردبریج حاضر شوند و در جشن قهرمانی تیم حضور داشته باشند.

او درباره دعوت از این بازیکنان گفت: شورله، صلاح و شوآرزر به آخرین بازی فصل در استمفوردبریج و جشن سالانه تیم دعوت شدند و خیلی دوست دارم آنها را اینجا ببینم. ما از اینکه آن‌ها می‌توانند بیایند مطمئن نیستیم اما حداقل آن‌ها می‌دانند که ما این احساس را داریم که آن‌ها نیز در کسب این قهرمانی سهیم بودند و به مانند ما قهرمان لیگ جزیره هستند.

طبق قوانین مدال یادبود به کسانی تعلق خواهد گرفت که حداقل ۵ مرتبه در لیگ ظاهر شده باشند بنابراین همه آن‌ها نمی‌توانند مدال را دریافت کنند و به همین دلیل ما به دنبال خرید مدال و کپی از نسخه جام هستیم. برای من فرقی نمی‌کند. شوآرزر که یک دقیقه هم بازی نکرده است تا جان تری که همه دقایق را بازی کرده است، قهرمان هستند.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 41 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: لوئیس انریکه مارتینز پس از جلسه تمرینی امروز، در یک نشست مطبوعاتی حضور یافته و به صحبت در رابطه با دیدار پیش روی تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون پرداخت. این در حالی است که بارسلونا برای تحکیم جایگاه خود در صدر جدول لالیگا و کسب عنوان قهرمانی، باید سه امتیاز این بازی را بدست آورد. در زیر به برخی از نکته نظرات این سرمربی اشاره خواهیم داشت:

دیدار مقابل اتلتیکو مادرید
«یکشنبه بازی دشواری پیش رو داریم، چرا که اتلتیکو حریف سرسختی است. اگر قادر باشیم با کسب سه امتیاز این بازی، قهرمانی را قطعی کنیم، بازی فردا برای بارسایی ها هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. از نظر من نیز این دیدار، دیداری رقابتی و دلچسب خواهد بود. ما باید یک بازی بدون خطا و کامل را ارائه دهیم، زیرا فرصت انجام هیچ اشتباهی را نخواهیم داشت».

«نتیجه ای که کسب می کنیم به نحوه عملکرد خودمان بستگی دارد و با توجه به اینکه با پیروزی در این تقابل کسب جام برایمان مسجل خواهد شد، این بازی نسبت به سایر بازی ها اهمیت بیشتری خواهد داشت».

«ما با حریف آماده ای رو به رو خواهیم شد. مادریدی ها به امتیاز نیاز دارند و این بازی فرصت خوبی برای تثبیت کسب جام خواهد بود».

«دیدار دشواری پیش رو داریم و می دانیم که برای کسب قهرمانی باید از انسجام کافی برخوردار باشیم».

«هیچ انتقامی در کار نیست. آنها در فصل گذشته بسیار خوب عمل کردند، اما در این فصل همه چیز متفاوت است. هیچ احساس ناراحتی و یا سختی نداریم».

بازیکنان
«تلاش ها و تمرینات همه بازیکنان، برای شکست دادن حریفان است».

«عملکرد لوئیز سوارز رضایت بخش است و خواهیم دید که فردا چگونه بازی می کند. رقابت مهمی است و بازیکنان باید هوشیارانه بازی کنیم».

کادر فنی
«من خوشحالم که با آن ها همکاری می کنم، ما به بهترین شکل کارها را تقسیم می کنیم تا بتوانیم به نحو احسن تیم را اداره کنیم».

«مدیر عامل تیم نیز در حین تمرین برای روحیه بخشیدن به بازیکنان به رختکن آمد».

انتهای فصل
«شایستگی این را داریم که سه گانه دیگری را به دست یابیم. بازیکنان واقع گرا هستند و به کسب سه گانه امیدوارند. اما احتمال دارد که یک اتفاق بد و غیر منتظره رخ دهد و تمام معادلات را به هم بزند. باید ببینیم در پایان فصل چه رخ خواهد داد، شانس کسب عناوین قهرمانی را داریم، اما هنوز به هیچ یک از آن ها دست نیافته ایم ».

سید ناصر بازدید : 37 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: رئال مادرید که تقریبا دیگر شانسی برای تصاحب جام در فصل جاری ندارد، از هفته 37 لالیگا، فردا در زمین اسپانیول باید به میدان برود.

به گزارش ورزش 11 ،  کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:"
تفاوت مجموعه بازیکنان این فصل با فصل گذشته
تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی اندک داشت ولی همچنان مجموعه ای رقابتی و جنگنده را در این فصل شاهد بودیم. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند مثل کروس، عملکرد و بازدهی بسیار بالایی داشتند. بازیکنی مثل لوکاس سیلوا نیز می تواند در آینده بازیکن مهمی برای رئال باشد. او کمی مشکل آداپته شدن با جو رئال را داشت ولی این چیز عجیبی نیست. پلاتینی در یوونتوس دهه 80 هم چنین مشکلی داشت یا فالکائو در منچستریونایتد این فصل.

اسپانیول
می دانیم که بازی مهمی در پیش داریم. دیدار آسانی نخواهد شد. روی این بازی کاملا متمرکز شده ایم؛ چرا که تا لحظه ای که از لحاظ ریاضی شانس قهرمانی داریم باید به تلاشمان ادامه دهیم و این کار را نیز انجام خواهیم داد. فردا مقابل اسپانیول با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

ارتباط با بازیکنان
به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. حداکثر تلاششان را در همه بازی های انجام دادند. در انتهای فصل فرصت برای ارزیابی عملکردمان خواهیم داشت. هنوز در لالیگا شانس داریم و می خواهیم به همت بازیکنان، دو بازی بعدی را پیروز شویم. دو سال است که با هم کار می کنیم و رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای با همه بازیکنانم دارم. آنها بالاترین درجه احترام،اعتماد و اطمینان را نزد من دارند.

با فلورنتینو پرز در مورد آینده تان صحبت کرده اید؟
فلورنتینو بعد از بازی با یوونتوس به جمع ما آمد و ضمن روحیه دادن، از ما خواست که روی دو بازی بعدی در لالیگا تمرکز کنیم و این دو بازی را پیروز شویم. می دانم که موضوع آینده من در رئال برای شما مساله جالب و جذابی است ولی من بخاطر دو دیداری که در پیش داریم به این موضوع فکر نکرده ام. هنوز در این مورد صحبتی انجام نشده و همه توجهم به دو بازی بعدیمان در لالیگاست.

کوئنترائو و خدیرا
هر دو بسیار حرفه ای رفتار کردند. مشکلات مصدومیت در این فصل گریبانشان را گرفته بود؛ با این حال با احترام به سایر بازیکنان و باشگاه، در تمرینات، عملکردی جدی و حرفه ای داشتند.

ادامه مطلب...

سید ناصر بازدید : 44 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: به نظر ژوزه مورینیو افزایش شدید هزینه نقل‌وانتقال بازیکن در اروپا ممکن است باعث ایجاد رکودی بزرگ در این تابستان امسال شود.

مورینیو برخلاف بسیاری از همتایانش در سایر تیم‌ها، در پایان فصل قصد ایجاد خانه‌تکانی در ترکیب تیمش را ندارد، چرا که از ترکیب فعلی که به همراه آن قهرمان لیگ برتر شد، راضی است و می‌خواهد آن را برای فصل آینده نیز حفظ کند. با این حال در بازار نقل‌وانتقالات هنوز وضعیت بازیکنانی مانند پل پوگبا و گرث بیل که شایعات زیادی درباره آینده‌شان شنیده می‌شود، مشخص نیست و مورینیو معتقد است که رقبای ثروتمند‌تر تیمش می‌توانند یک آشفتگی مالی جدی در بازار نقل‌وانتقالات به وجود آورند.

او به خبرنگاران گفت: شرایط بازار بسیار سخت است. می‌توانم تصور کنم که امسال شاهد یک سقوط وال استریتی خواهیم بود. می‌توانم تصور کنم که برخی باشگاه‌ها با انگیزه‌ای فراوان پا به بازار می‌گذارند و با ولخرجی‌هایشان آن را آشفته می‌کنند و به آن سمت و سویی غیرمنتظره می‌دهند.

آقای خاص درباره برنامه نقل‌وانتقالات تیم خودش هم اظهار داشت: انتظار دارم امسال تابستانی پرمشغله داشته باشم البته برای قدم زدن از روی حوله‌ام تا روی شن‌های ساحل و دریا. فکر می‌کنم تابستان امسال کمی شنا کنم و دوباره حمام آفتاب بگیرم. فکر می‌کنم تابستان امسال مشغله من این‌ چیزها خواهند بود.

مورینیو ادامه داد: من تیمم را بسیار دوست دارم، چون تیمی قوی و با فضای زیاد برای پیشرفت است. اکنون نسبت به فصل گذشته من در شرایطی متفاوت قرار دارم. فصل قبل من مایل بودم که باشگاه چند بازیکن تیم را بفروشد. سیاست نقل‌وانتقالات باشگاه در سال گذشته خرید و فروش بود. امسال اولویت ما حفظ ترکیب فعلی است.

وی تصریح کرد: چلسی اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد. تیم ما ثبات دارد و نیازی به ایجاد تغییرات دراماتیک در تیم نیست. ما باید به بازیکنان خود وفادار باشیم. کارهایی که سایر تیم‌ها انجام می‌دهند برای من اهمیتی ندارد و روی جهت‌گیری ما تأثیر نمی‌گذارد. اگر سایر باشگاه هر کدام 10 بازیکن بخرند، ما به سمتی که قرار نیست برویم، سوق نخواهد داد.

سید ناصر بازدید : 72 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ، پس از ناکامی رئال در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، احتمال بسیار زیادی دارد که رئال مادرید این فصل را بدون کسب جام به پایان ببرد، همین مسئله باعث شده که اخبار زیادی مبنی بر کنار گذاشته شدن کارلو آنچلوتی در پایان فصل، منتشر شود.

روزنامه آلمانی بیلد با تاکید بر رفتن این سرمربی ایتالیایی 55 ساله از برنابئو در پایان فصل، از یورگن کلوپ به عنوان گزینه اصلی جانشینی کارلتو نام برده است.

پیش از این طبق توافق باشگاه دورتموند و کلوپ،قرار شده بود این مربی آلمانی در پایان این فصل از جمع زردپوشان جدا شود و در حاضر چند باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن یورگن کلوپ هستند.

کلوپ این فصل نتایج ضعیفی با دورتموند کسب کرد و در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا نتوانست موفقیت های فصول پیشین را تکرار کند. البته چند هفته قبل دورتموند توانست با غلبه بر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، به فینال جام حذفی آلمان برسد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 393
  • بازدید ماه : 755
  • بازدید سال : 5,339
  • بازدید کلی : 57,386