loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 42 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

زومای 20 ساله، در 17 بازی این فصل چلسی در همه رقابت‌ها حضور داشته و عملکرد قابل قبول او، بارها مورد تحسین ژوزه مورینیو قرار گرفته است؛ به طوری که این سرمربی پرتغالی، زوما را جانشین مناسبی برای جان تری، کاپیتان حال حاضر چلسی می‌داند.

مورینیو با تمجید از زوما گفت: تری و زوما البته از لحاظ سبک بازی کمی متفاوت از هم هستند اما شباهت‌هایی نیز دارند. زوما اکنون 20 سال دارد ولی زمانی که او 23 یا 24 ساله شود، با تجربه‌ای بیشتر، می‌تواند یک رهبر مقتدر برای چلسی باشد. او جانشین مناسبی برای جان تری خواهد بود.

زوما را به خاطر فیزیک بدنی مناسبش خریداری کردیم اما او از لحاظ تاکتیکی چندان سطح بالا نبود. فکر نمی‌کردم او این قدر سریع پیشرفت کند. او بیش از آنچه تصور می‌کردم در این یک سال برای ما بازی کرده است. دعوت شدن زوما به تیم ملی فرانسه و حضور در بازی‌های ملی، بی شک باعث خواهد شد تا پیشرفت او سرعت بیشتری بگیرد.

این مربی در پایان درباره شرایط تیمش در نقل و انتقالات، گفت: این طبیعت بازار نقل و انتقال است که قیمت‌ها بالا برود. ما می‌دانیم چه می‌خواهیم و باز تکرار می‌کنم که به بازیکنان زیادی احتیاج نداریم. به تغییرات اساسی نیاز نداریم و باید به بازیکنان خود وفادار باشیم. تیمم را خیلی دوست دارم.

تیمی جوان با فضایی برای پیشرفت دارم و قبلا نیز گفته بودم که در فصول گذشته من در وضعیت متفاوتی نسبت به حال حاضر قرار داشتم چون مشتاق بودم تا برای جذب بازیکنان مورد نظر خود، بعضی بازیکنان را بفروشم، اما در این لحظه من از نگه داشتن بازیکنان خود خیلی، خیلی خوشحالم. اساس کار نقل و انتقال فصل گذشته این بود که برای خرید بعضی بازیکنان، بازیکنان خود را بفروشیم اما اساس کار این فصل در حفظ تیم فعلی است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 8,049
  • بازدید کلی : 60,096