loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 106 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آسیر ایارمندی، هافبک تیم فوتبال رئال‌مادرید یکی از کسانی است که گفته می‌شود احتمال دارد این فصل از کهکشانی‌ها جدا شود اما او می‌گوید که شخصاً برنامه‌ای برای ترک کهکشانی‌ها ندارد.

ایارامندی در پاسخ به این سؤال که آیا این فصل آخرین فصل حضورش در رئال‌مادرید است، گفت: خیر. من چند سال دیگر با رئال قرارداد دارم و می‌خواهم به حضور در این تیم ادامه دهم چون از وضعیتم راضی‌ام.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌ مادرید در چند بازی اخیر رئال مادرید از سرخیوراموس، مدافع میانی تیمش به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرده است که برخی از این موضوع به عنوان نشانه‌ای از بی‌اعتمادی کارلتو به ایارامندی یاد می‌کنند. خود او در این خصوص عنوان کرد: این مربی است که در مورد همه چیز تصمیم‌گیری می‌کند و تشخیص می‌دهد که کدام بازیکن می‌تواند بهترین کار را انجام دهد. یک مربی برای همین مسئولیت هدایت یک تیم را بر عهده می‌گیرد.

ایارامندی از پاسخ به این سؤال که اگر آنچلوتی رئال‌ مادرید را ترک کند، شانس او برای بازگشت به ترکیب اصلی تیم تغییر می کند، طفره رفت و اظهار داشت: من با رئال‌ مادرید قرارداد دارم و از حضور در کنار هم‌تیمی‌هایم بسیار راضی‌ام و زندگی در مادرید هم برایم لذتبخش است.

اخراج احتمالی ایارامندی موضوع دیگری بود که وی به آن اشاره داشت. او تأکید کرد: این موضوع برای شما رسانه‌ای‌ها جذاب است. آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و ما از کار با او راضی هستیم.

هافبک اسپانیایی کهکشانی‌‌ها در پایان درباره این موضوع که آیا از تصمیم خود برای ماندن در رئال‌ پشیمان و همچنین زمانی که برای حضور در ترکیب تیم به دست می‌آوید راضی کننده است، گفت: خیر. من از ماندن در رئال پشیمان نیستم و گفته بودم که می‌خواهم در این تیم بمانم. قطعاً‌ هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی نیست اما من به کار و تلاشم برای پیشرفت ادامه می‌دهم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 745
  • بازدید سال : 5,329
  • بازدید کلی : 57,376