loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 69 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پی اس جی که قهرمانی اش در رقابت های این فصل را قطعی کرده، می تواند ‏فردا در پایان دیدار مقابل ریمس، مقابل هواداران خودی، جشن قهرمانی برگزار کنند.‏
هرچند بلان از عملکرد شاگردانش در این فصل راضی است اما دوست ندارد تیمش مانند چلسی، که در ‏دیدار هفته گذشته مقابل وست بروم 3-0 شکست خورد، بعد از قطعی شدن قهرمانی، چنین شکستی را ‏متحمل شود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما برای آخرین بازی مقابل هواداران آماده می شویم؛ برای برگزاری جشن ‏قهرمانی. جشن گرفتن با آنها همیشه لذت بخش است؛ اما به بازیکنانم گفتم که امیدواری آنها مانند چلسی ‏بازی نکنند. آنها در آخرین دیدارشان اصلا شبیه خودشان نبودند."‏
پی اس جی در حالی آخرین دیدار فصل را برگزار خواهد کرد که 8 امتیاز با لیون فاصله دارد و بلان ‏معتقد است موناکو فصل گذشته حریف سرسخت تری بود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما این 80 امتیاز را ندزدیدیم. موناکو رقیب سرسخت تری از لیون بود زیرا آنها ‏فصل گذشته با 83 امتیاز، دوم شدند. فکر می کنم با کمی شانس بیشتر، ما می توانستیم امتیازات بیشتری ‏داشته باشیم و هفته آخر، تعلیق کمتری داشت."‏
پاریسی ها باید در فینال جام حذفی مقابل اوسر قرار بگیرند و بلان تایید کرد به دلیل درپیش بودن آن ‏دیدار، در دیدار فردا به زلاتان استراحت خواهد داد:" زلاتان هنوز کاملا آماده نیست. خیلی بهتر شده اما ‏ترجیح می دهیم احتیاط کنیم زیرا فینال جام حذفی را در پیش داریم."‏

سید ناصر بازدید : 99 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اخیرا گزارش های متعددی در رابطه با پیوستن این دو مهاجم به یوونتوس مطرح شدند، زیرا آینده کارلوس توز و فرناندو یورنته در هاله ای از ابهام قرار دارند.

گاتزتا دلو اسپرت گزارش داده که علیرغم علاقه مندی اینتر، انتقال دیبالا به یوونتوس به خوبی انجام می شود.

مائوریتزیو زامپارینی رئیس پالرمو می خواهد انتقال دیبالا به یوونتوس سریع تر انجام شود تا او هم برنامه هایش برای بازار تابستانی را آغاز کند.

روزنامه صورتی گزارش داده که کاوانی هم می خواهد به یوونتوس برود و قراردادی چهار ساله با دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورویی به او داده خواهد شد.

با این حال، مانع اصلی 55 میلیون یورویی است که پاری سن ژرمن در ازای مهاجم اروگوئه ای می خواهد و یوونتوس باید با اتلتیکو مادرید رقابت کند.

اتلتیکو با برادر و مدیربرنامه های کاوانی تماس گرفته است.

سید ناصر بازدید : 57 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: از منگس که با عنوان قاتل خیابانی مالمو یاد می شود اعلام کرد که قصد داشت زلاتان را به دلیل پارک خودرویش در پیاده رو به قتل برساند.

منگس که متهم به 15 قتل در فاصله سال های 2003 تا 2010 شده است؛ سابقه تلاش برای قتل دو ایرانی با نام های کوروس عفتیان و ناصر یزدان پناه را در کارنامه دارد.

منگس در بخشی از کتاب زندگی خود اعتراف کرد که وقتی نحوه پارک کردن زلاتان را دید به خانه بازگشت تا تفنگ خود را بردارد. منگس که با واژه ها نژادپرستانه شرق اروپایی از زلاتان یاد می کند از نحوه پارک کردن زلاتان به عنوان یک رفتار بالکانی نام می برد. خوشبختانه زلاتان پیش از بازگشت منگس سوار خودروی خود شده و صحنه را ترک کرده بود.

سید ناصر بازدید : 49 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: بعد از انتشار اخباری مبنی بر احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به آث میلان، مدیربرنامه های مهاجم سوئدی پاریسن ژرمن، با تکذیب تمامی این شایعات اعلام کرد بازگشت او به میلان، غیرممکن است:

"نمیدانم این شایعات از کجا و چگونه نشات می گیرد؟ صحبت خاصی درباره آن نمی توانم داشته باشم، فقط اینکه بازگشت زلاتان به میلان، بسیار غیرممکن است."

سید ناصر بازدید : 44 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ادینسون کاوانی مهاجم 28 ساله پاری‌سن‌ژرمن که در سال 2013 از ناپولی به این تیم پیوست، مدتی است که مورد توجه مقامات یوونتوس قرار گرفته است. این مهاجم بلند قامت که سه سال از قراردادش با تیم فرانسوی باقی مانده قرار است که برای چهار سال با یوونتوس قرارداد ببندد. مبلغ قرارداد، 35 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

پیش از این ناصر الخلیفی مالک و رئیس قطری پی‌اس‌جی‌ گفته بود که تمام مهاجمانش را نگه خواهد داشت.

مهاجم ملی پوش پاری‌سن‌ژرمن پیش ا زاین به ترتیب در دانوبیو، پالرمو و ناپولی بازی کرده است. او همچنین در تمام سطوح فوتبال ملی در ترکیب اصلی تیم‌های کشور حضور داشت.

سید ناصر بازدید : 37 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ایبرا دو فصل موفق در روسونری سپری کرد و سپس در سال 2012، به همراه تیاگو سیلوا به پاری سن ژرمن پیوست. با توجه به تغییراتی که در کادر مدیریتی میلان به وجود خواهد آمد، انتظار می‌رود که آنها در تابستان، نسبت به سالهای گذشته بیشتر خرج کنند.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که روسونری مذاکرات با پی اس جی را شروع کرده است. همچنین این خبرگزاری عنوان کرد که میلانی ها قصد دارند یک بازیکن در سطح بسیار بالا خریداری کنند و دیگر بازیکنان را بر اساس او بخرند و ایبرا، اولین گزینه ی آنها بوده است.

سید ناصر بازدید : 46 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه پاری سن ژرمن سرانجام با تائید آینده نامشخص خود در این باشگاه از دشواری های بازی در پست غیر تخصصی خود در این تیم سخن گفت.

شاید اگر به عنوان مهاجم مرکزی تیم به میدان می رفتم، گل های بسیار بیشتری را به ثمر می رساندم. من ازهنگامی که به پاریس رسیدم مجبور شدم تا بیشتر در کناره ها بازی کنم، اما اکثر مردم نمی دانند که تغییر پست یک بازیکن تا چه حد می تواند در عملکرد او تاثیر گذار باشد.

من می خواهم به عنوان مهاجم مرکزی بازی کنم زیرا که در آن جا است که می توانم بهترین عملکرد خود را به نمایش  بگذارم و پیشرفت کنم. آیا در پاریسن ژرمن باقی خواهم ماند؟ شاید. شاید هم نه. واقعا نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفتنی است رسانه های ایتالیایی از باشگاه یوونتوس به عنوان جدی ترین گزینه این ستاره سابق باشگاه ناپولی نام برده اند.

سید ناصر بازدید : 39 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: حضور موفقیت‌آمیز تیم یوونتوس تورین معروف به بانوی پیر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میل و انگیزه به سرمایه‌گذاری بیشتر را برای تقویت بنیه تیم بالا برده است.

یوونتوسی‌ها که سه‌شنبه شب در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان موفق شدند رئال مادرید کهکشانی و پرستاره را در ورزشگاه خانگی خود 2 بر یک شکست دهند، حالا برنامه‌ریزی بهتری برای انجام خرید‌های تابستانی می‌کنند.

براساس اظهارات «جوزپه ماروتا»‌،‌ مدیر ورزشی این باشگاه، تورینی‌ها چند خرید مهم در تابستان خواهند داشت و گزینه‌های را نیز برای خط حمله خود در نظرگرفته‌اند.

این مقام تایید کرد شایعه علاقمندی بانوی پیر به گلزنان پاری‌سن‌ژرمن و پالرمو صحت دارد.

ماروتا اظهار کرد:‌ نمی‌توان کتمان کرد که اخبار مربوط به علاقه یووه به جذب ادینسون کاوانی از سن‌ژرمن و پائولو دیبالا حقیقت دارد. این دو گلزنان برجسته و مهمی هستند. البته این دو فقط گزینه مد نظر ما نیستند و گزینه چند تیم دیگر نیز به شمار می‌روند.

براساس اظهارات این مقام، تیم تورینی تا پایان فصل صبر خواهد کرد تا به طور جدی پروژه خرید‌های تابستانی را آغازکند.

سید ناصر بازدید : 43 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: اینترمیلان با همتایان خود در پاری‌ سن‌ ژرمن فرانسه در حال گفت‌وگو برای جذب تیاگو موتا هافبک این تیم فرانسوی هستند. آن‌ها می‌خواهند موتا را به سن‌ سیرو بازگردانند.

تیاگو موتا که یک اردوی کم‌سابقه در تابستان به همراه تیمش خواهد داشت، نمی‌خواهد که به سن‌سیرو بازگردد. این هافبک در این رابطه می‌گوید: برنامه‌های الخلیفی [مالک تیم] و بلان [سرمربی تیم] بسیار عالی است. می‌خواهم بمانم و رشد کنم.

از سوی دیگر، مقامات اینتر بسیار تلاش دارند تا به هر روش ممکن، موتا را اغوا و وسوسه کنند تا برای فصل بعد به باشگاه سابقش بازگردد.

قرارداد موتا با پی‌اس‌جی تا یک سال دیگر اعتبار دارد. موتا بارها گفته که تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

تیاگو موتا، هافبک 34 ساله و برزیلی پی‌اس‌جی، تا کنون در تیم‌های بارسلونا، اتلتیکو مادرید، جنوآ و اینترمیلان بازی کرده‌ است. پدربزرگ او ایتالیایی است و از این رو ملیتی دوگانه دارد.

سید ناصر بازدید : 41 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: میلیاردرهای پاریس در دیدار هفته سی و پنجم لوشامپیونه موفق شدند در خانه نانت به پیروزی دو بر صفر برسند.

ادینسون کاوانی در دقیقه سه و بلیز ماتوییدی در دقیقه 31 برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند تا تیمشان را 74 امتیازی کرده و در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند. با توجه به اینکه تنها سه دیدار تا پایان رقابت‌های لوشامپیونه باقی مانده و اختلاف این تیم با لیون رده دومی به سه امتیاز رسیده است، پاریسی‌ها از بخت نخست برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند. از سوی دیگر، نانت با 44 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

با اینکه پاری سن ژرمن در شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی قرار دارد اما لوران بلان تاکید دارد بیش از همه چیز روی عملکرد تیمش تمرکز دارد. او می‌گوید می‌خواهد تیمش خوب بازی کند و مدتی است که دیگر فکر کسب عنوان قهرمانی از سرش بیرون آمده است.

بلان در این باره گفت: نمی‌دانم می‌توانیم از عنوان قهرمانی‌مان در سال گذشته در فصل جاری دفاع کنیم یا نه زیرا هیچ وقت در این مورد فکر نکردم. توجه من به مدلی است که تیمم بازی می‌کند. روی نمایش تیمم تمرکز دارم. البته از عملکرد شاگردانم مقابل نانت رضایت دارم زیرا آنها خیلی خوب بازی کردند. ما توانستیم فلسفه فوتبالی که دوست داریم را در زمین مسابقه پیاده کنیم.

بلان افزود: از نتیجه‌ای هم که کسب کردیم راضی هستم اما همه می‌دانند توانایی‌های تیم من در ایجاد موقعیت‌های بیشتر روی دروازه حریفان بسیار زیاد است. می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم و عملکرد بهتری هم داشته باشیم. برای دیدارهای آینده باید حواسمان باشد تا در فرمی بسیار خوب قرار داشته باشیم. باید با همین شرایطی که داریم جلو برویم.

بازی بعدی پاری سن ژرمن روز جمعه در پارک دو پرنس مقابل گیگام خواهد بود. این در حالی است که لیون رده دومی به مصاف تیم کان خواهد رفت.

سید ناصر بازدید : 38 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: در آخرین دیدار از هفته سی و پنجم لیگ 1 فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خانه نانت به پیروزی 2 بر صفر دست پیدا کرد و به صدر جدول لوشامپیونه فرانسه صعود کرد.

ادینسون کاوانی در دقیقه 3 و بلیس ماتویدی در دقیقه 31 گل های پاری سن ژرمن را به ثمر رساندند. گفتنی است زلاتان ابراهیموویچ که به دلیل مصاحبه های جنجالی از انجام 3 دیدار محروم شده بود پس از به پایان رسیدن این مدت در این دیدار به میدان رفت و یک پاس گل نیز به ثبت رساند.

شاگردان لوران بلان که با پیروزی 74 امتیازی شدند که به صدر جدول لیگ فرانسه تکیه کرده اند.

سید ناصر بازدید : 38 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: باشگاه یوونتوس مبلغ پیشنهادی قهرمان لیگ یک فرانسه را برای فروش بازیکن کلیدی 22 ساله خود را پذیرفته است. پاری سن ژرمن و یوونتوس با مبلغ 80میلیون یورو به توافق رسیده اند و آنگونه که به نظر میاد پاریسی ها عجله زیادی برای بستن سریع این قرارداد دارند چرا که بدین ترتیب انتقال پوگبا از تورین به پاریس که شهر مادری اوست تضمین می شود.

سید ناصر بازدید : 37 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: این مربی 49 ساله در سال 2013 جانشین کارلو آنچلوتی شد و در اولین فصل حضورش توانست قهرمانی در لیگ1 و جام حذفی فرانسه را برای پاریس سن ژرمن به ارمغان بیاورد.

طرفداران پاری سن ژرمن امسال امیدوار بودن که تیم محبوبشان امسال بتواند رکورد قهرمانی در هر سه جام(لیگ1،جام حذفی،لیگ قهرمانان)را برای خود ثبت کند اما پس از باخت در مجموع 5بر1 مقابل بارسا بار دیگر شرایط حضور بلان در این تیم تحت بررسی دقیق قرار گرفت.

با این حال، ژان پیر برنس نماینده لوران بلان از حمایت مالک باشگاه ناصر ال خلیفه از این مربی خبر داد و از سوی او اعلام کرد: "او در فصل آینده در این تیم خواهد ماند."

نماینده بلان افزود: "او می خواهد در این تیم بماند. هیچ دلیلی برای ترک این تیم وجود ندارد. مخصوصا بعد از جلسه روز گذشته با مالک باشگاه."

"او خوش شانس است که در تیمی است که ابزارهای لازم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را میدهند.از نظر من او صددرصد می ماند."

این استدلال وجود دارد که هیچکس نمیتوانست کار بهتری برای psg مقابل بارسلونا انجام دهد.

سید ناصر بازدید : 36 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: احتمال دارد پاریسن ژرمن در تابستان در درون دروازه اش دست به تغییراتی بزند، سیریگو دروازه بان ایتالیایی پی اس جی، احتمال دارد این تیم را ترک کند و در این بین پاریسی ها به دنبال جذب لوریس یا پیتر چک هستند.

گفته می شود باشگاه های زیادی در سری آ به دنبال جذب سیریگو هستند، اینتر، رم، لاتزیو و ناپولی باشگاه هایی هستند که ممکن است برای جذب سیریگو وارد عمل شوند.

سید ناصر بازدید : 40 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پاستوره آرژانتینی موفق شده در این فصل لیگ فرانسه ۵ گل بزند و ۱۳ پاس گل بدهد .

تیاگو سیلوا به له پاریسین گفته است :" پاستوره بهترین فصل خودش در پاری سن ژرمن را پشت سر می گذارد . او در حال حاضر بهترین لیگ فرانسه است . از نظر من حتی از لاکازاته هم بهتر بوده است .

اگر به تعداد پاس گل هایش نگاه کنید متوجه می شوید که مهمترین بازیکن پاری سن ژرمن است . حتی از زلاتان هم مهمتر است چون این پاستوره است که به زلاتان توپ را می دهد . "

سید ناصر بازدید : 55 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: هافبک سابق رئال مادرید در تابستان با ۶۰ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست .

ناصر الخلیفی به رسانه های فرانسه گفته است :" بازی جوانمردانه مالی یوفا تنها برای پاری سن ژرمن مشکل ساز نشده است بلکه برای باشگاه های آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی هم دردسر درست کرده است .

یوفا باید این قوانین را تغییر بدهد . من به آن ها در این مورد اعنماد دارم . این قوانین فصل گذشته روی عملکرد ما در فصل نقل و انتقالات تاثیر گذاشت . بدون این جریمه ها آنخل دی ماریا الان در پاری سن ژرمن بود . "

سید ناصر بازدید : 45 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: پاری سن ژرمن در حال حاضر امیدوار است که دو جام داخلی فوتبال فرانسه را تصاحب کند. با این حال، شکست سنگین مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شایعات زیادی به همراه داشت و خیلی ها از برکناری لوران بلان در پایان این فصل خبر دادند. همچنین نارضایتی زلاتان ابراهیموویچ از وضعیت فعلی پی اس جی، هم سوژه دیگری در باشگاه فرانسوی بود.

با این وجود، مالک قطر باشگاه پاری سن ژرمن، ناصر الخلیفی با تکذیب این شایعات اعلام کرد که این باشگاه تصمیم ندارد دست به تغییرات گسترده ای در باشگاه برای فصل بعد بزند.

الخلیفی در گفت و گو با روزنامه فرانسوی له پاریسین گفت که انتقادات وارد شده به لوران بلان "غیرمنصفانه" است و این مربی فرانسوی فصل بعد هم همچنان هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده خواهد داشت.

در بخش دیگری از صحبت های خلیفی در مورد زلاتان ابراهیموویچ و پاستوره اظهار کرد: " جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن حتی قابل بحث هم نیست. او فصل بعد هم در کنار ما خواهد بود و این مسئله را با اطمینان کامل می گویم. وضعیت خاویر پاستوره هم به همین شکل است و این بازیکن هم سال بعد در پاری سن ژرمن خواهد ماند".

ادیسون کاوانی یکی دیگر از بازیکنان پاری سن ژرمن است که اکنون مشتریان زیادی دارد و احتمال جدایی اش از پاری سن ژرمن در پایان فصل شنیده می شود. الخلیفه در این مورد اضافه کرد که آنها به هیچ پیشنهادی برای خرید این مهاجم اروگوئه ای حتی گوش هم نمی دهند و حاضر به فروش این بازیکن نیستند.

الخلیفه در این گفت و گو تاکید کرد که پاری سن ژرمن قصد دارد چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرد و به مذاکرات این تیم با یوونتوس برای خرید پل پوگبا هم اشاره کرد.

سید ناصر بازدید : 39 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: کوین دی‌بروین که در ماه ژانویه 2014 از چلسی به ولفسبورگ پیوست در فصل جاری بوندس‌لیگا آنقدر خوب کار کرده که حالا تیم‌های سرشناسی همچون بایرن مونیخ و منچسترسیتی از مشتریان پر‌‌وپا قرص او به شمار می‌روند

پاتریک دی‌کاستر، مدیربرنامه‌های این بازیکن 23 ساله در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه اعلام کرد: پاری‌سن‌ژرمن هم یکی از گزینه‌های دی‌بروین است چون باشگاه باپرستیژ و دارای منابع مالی خیلی خوبی است. PSG به شدت علاقمند به جذب کوین است و یکی از مشتریانش به شمار می‌رود.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر دی‌بروین به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود خط حمله این تیم تقویت خواهد شد، چون با پاس‌های منحصربه‌فردش به خوبی ادینسون کاوانی و زلاتان ابراهیموویچ را تغذیه خواهد کرد. بازیکنی مثل دی‌بروین در بازار امروز 50 تا 60 میلیون یورو می‌ارزد. باشگاه‌هایی هم که به دنبال این هستند تا در ازای 30 میلیون یورو کوین را به خدمت بگیرند رؤیای‌شان به حقیقت تبدیل نخواهد شد.

دی‌بروین که عضو تیم ملی فوتبال بلژیک است تا ماه ژوئن 2019 با ولفسبورگ قرارداد دارد. او در 43 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری 15 گل به ثمر رسانده و 26 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

سید ناصر بازدید : 42 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در دومین روز از هفته سی و چهارم لیگ 1 فرانسه، پاری سن ژرمن برای تصاحب صدر جدول در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف المپیک لیل رفت که در نهایت به پیروزی پر گل 6 بر یک دست پیدا کرد.

مکسول در دقیقه 1، ادینسون کاوانی در دقیقه 4 و دقیقه 73 (پنالتی)، ازکویل لاوتزی در دقایق 28، 43 و 77 گل های پاری سن ژرمن را در این دیدار به ثمر رسانند.

شاگردان لوران بلان با این پیروزی 68 امتیازی شد و به صدر جدول لیگ فرانسه راه یافت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 747
  • بازدید سال : 5,331
  • بازدید کلی : 57,378