loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 40 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: لمپارد، اسطوره چلسی که در حال حاضر در من سیتی بازی می کند، یک بازیکن نوجوان بود که از وستهام به طور قرضی به سوانسی رفته بود. او در گفتگو با وب سایت رسمی منچسترسیتی گفته:«وقتی به سوانسی رفتم 17 سالم بود. اما هنوز هم علاقه ای واقعی به این باشگاه دارم.

 

زمانی که من به آن تیم رفتم آن ها در لیگی که حالا لیگ یک نام دارد از انتها چهارم بودند. وقتی هم آن تیم را ترک کردم آخرین تیم جدول بودند. یعنی این طور نبوده که آن ها را به ماه برده باشم یا چیزی شبیه به این. ما در استادیوم قدیمی آن ها بازی می کردیم، وچ فیلد. اولین تجربه های من در فوتبال بزرگسالان بود و در واقع برای من تمرینی برای ساختن شخصیتم بود. همیشه نتیجه های این تیم را بررسی می کنم و همیشه خوب است که گذشته ام را به یاد بیاورم».

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 185
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 8,629
  • بازدید کلی : 60,676