loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 64 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (1)

سرمربی چلسی اذعان کرده که رسانه های انگلیس نباید با پیگرینی و منچسترسیتی مثل مجرمان رفتار کنند .

مورینیو به خبرنگاران گفته است :" من از نتایج منچسترسیتی متعجب نشدم چون این اتفاق ممکن است برای همه رخ بدهد . چیزی که باعث تعجب من شده این است که تیمی که در سه سال اخیر دو بار قهرمان لیگ شده و فصل گذشته دو جام فتح کرد را شما رسانه ها دارید به جهنم می فرستید .

به گونه ای رفتار می شود که انگار آن ها شایسته احترام نیستند و یا سیتی بازیکنان بدی دارد . آن ها هنوز قهرمان هستند من این رفتارها را درک نمی کنم . شما دوست ندارید یک تیم چند سال پیاپی قهرمان لیگ شود پس چرا نسبت به تیمی که در چند سال اخیر دو بار لیگ را برده اینقدر منفی نگاه می کنید ؟ بله آن ها امسال قهرمان نمی شوند ولی پارسال دو جام بردند . زندگی ادامه دارد . به گونه ای رفتار می شود که انگار افراد باشگاه منچسترسیتی مجرم هستند . شما قهرمان هستید ولی مردم تنبیه تان می کنند . شگفت انگیز است . "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آدمین در تاریخ 1394/02/25 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

سلام.من به کاربر فعال نیمازمندم.خوشحال میشم بیای وبم و عضو شی و فعالیت کنی.منتظرم.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 391
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 557
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 8,561
  • بازدید کلی : 60,608