loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 33 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: آبی پوشان لندنی بعد از پیروزی 3-1 مقابل لستر سیتی جشن قهرمانی گرفتند.

اعتراض طرفداران آرسنال که به حالت تمسخر چلسی را در امارات خسته کننده معرفی کرده بودند منجر به برسی تیم چلسی و اینکه آیا بازی چلسی سرگرم کننده هست یا نه منتهی شد.

مورینیو که به دنبال کسب حداکثر امتیاز در بازی بود معتقد است هر تیمی دوست دارد جای آنها باشد.

مورینیو به اسکای اسپرت گفت: "آنچه اتفاق افتاد فوق العاده است.بودن در بالای جدول لیگ از روز اول ساده نیست."

امروز ما در خانه یک تیم با عملکرد عالی که از 12 امتیاز 4 بازی گذشته تمام 12 امتیاز را گرفته و اعتماد به نفس بالایی دارد بازی کردیم و به هدفمان رسیدیم.

در نیمه دوم پسران من عملکرد فوق العاده ای داشتند.

من تجربه کردم که در فوتبال باید نگران احساساتم باشم.من میدانم آنچه که احساس میکنم با کار ما در سال گذشته مرتبط است.

برای من مهم نیست دیگران مارا به رسمیت بشناسند. مهم اینست که ما میدانیم چه هستیم.

در راهی که برای رسیدن به هدف باید عملکرد مناسب داشته باشیم، ما چیزی که هر تیمی میخواست داشته باشد داشتیم.

و این یک استایل برای دفاع در مقابل یک تیم خطرناک مانند آنها(لستر) است.

ما به خوبی نقص آنها را شناسایی کردیم و نقاط قوتشان جنگیدیم.

این دومین قهرمانی مورینیو با چلسی در 9 فصل گذشته میباشد.

مورینیو اضافه کرد: "استمفورد بریج باید برای گرفتن جشن قهرمانی چلسی در یکشنبه آینده باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 409
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 8,579
  • بازدید کلی : 60,626