loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 36 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به گزارش ورزش7: لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که وین رونی، کاپیتان تیمش، می تواند در دیدار مقابل ‏وست بروم به میدان برود.‏


وین رونی در دیدار هفته گذشته شیاطین سرخ مقابل اورتون، آسیب دید و تردیدهایی ‏در مورد حضور او در دیدار مقابل وست بروم وجود داشت.‏

فان خال به خبرنگاران گفت:" رونی آماده بازی کرد. همانطور که انتظار داشتیم، آسیب دیدگی او جدی ‏نبود. وین بازیکن مهمی برای ماست؛ به همین از بازگشت او خوشحال هستم. فیل جونز هم آماده است اما ‏باید ببینیم ریتم بازی را پیدا کرده یا نه. اما لوک شاو هنوز مشکل دارد و نمی تواند بازی کند."‏

رابین فن پرسی هم که دوران نقاهت را پشت سر گذاشته، برای تیم زیر 21 ساله های یونایتد بازی کرد. ‏فان خال در مورد مهاجم هلندی اش، گفت:" او 80 دقیقه بازی کرد و فکر می کنم این خوب است. وقتی دو ‏گل هم می زنید، این اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
او می تواند بازی کند اما باید صبر کنیم و ‏ببینیم که باید به او بازی بدهیم یا نه."‏

فان خال همچنین در پاسخ به این سوال که برای کاهش فاصله با تیم های مدعی قهرمانی، باید چه کاری ‏انجام بدهند، گفت:" باید در انتخاب بازیکنان مان ثبات داشته باشیم. این را بارها گفته ام. نمی توانم انکار ‏کنم که در این زمینه نیاز به ثبات داریم. ‏

فکر می کنم آماده سازی ما برای این فصل باید بهتر می بود. ما در تابستان دو اردو در آمریکا خواهیم ‏داشت و بین بازی ها پرواز نمی کنیم و با اتوبوس می رویم. این بهتر است. ‏

جایی که اردو می زنیم، نسبت به سال گذشته دمای کمتری دارد و با آنچه من می خواهم، سازگارتر است. ‏فکر می کنم آماده سازی بهتری خواهیم داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 8,103
  • بازدید کلی : 60,150