loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 52 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

منچستر یونایتد شنبه شب علی رغم ارائه یک نمایش خوب با تک گل هازارد مغلوب چلسی شد.

فن خال بعد شکست تیمش به خبرنگاران گفت :" از نتیجه خیلی ناامید شدم ولی از نمایش تیم راضی هستم. به عنوان یک تیم امروز فوق العاده بودیم . نمایش باورنکردنی داشتیم .  بهترین بازی  ما در این فصل بود . چلسی را از جریان بازی خارج کرده بودیم. البته به اندازه کافی تاثیر گذار نبودیم . علی رغم سازماندهی دفاعی چلسی ما موقعیت های خوبی بدست اوردیم. در نیمه نخست ۳ موقعیت داشتیم در حالی که آن ها موقعیتی بدست نیاوردند. در نیمه دوم موقعیت ها ۸ به سه به نفع ما بود.

تیم برتر میدان بودیم ولی باختیم و این فوتبال است. نتیجه تنها چیزی است که اهمیت دارد. من به بازیکن ها در رختکن گفتم که ما هر هفته داریم پیشرفت می کنیم. سبک بازی ما باعث خوشحالی هواداران شده و این مهمترین چیز است.

فکر نمی کنم بازی طبق برنامه مورینیو پیش رفت. هر کسی می تواند نظر خودش را داشته باشد ولی برنده صاحب همه چیز می شود.

اگر می خواهید عملکرد داور را مورد بررسی قرار دهید باید به گل چلسی نگاه کنید. به نظر من آن کلیدی ترین نکته در نمایش داور بود.

من کلافه نیستم. به تیمم افتخار می کنم . چرا کلافه باشم ؟ بهترین بازی خودمان در این فصل را ارائه کردیم.

ما این فصل قهرمان نشدیم ولی هدف مان پیشرفت کردن بود. مثل یک تیم بازی می کنیم و نمایش های جذابی ارائه می دهیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 321
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 487
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 8,491
  • بازدید کلی : 60,538