loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 102 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)

متن صحبت های وی به شرح زیر است.
برنابئو :” این جا مثل خانه من است اما کمتر از اندازه ای که دوست دارم در این جا برای تماشای بازیها حاضر می شوم.  سعی کردم که در کنار هوادارانی باشم که سالها در کنارشان بودم.”

جنگ برای لالیگا :” به تلاش ادامه می دهیم ، جنگ بزرگی میان بارسا و رئال در پیش است.”

چمپیونزلیگ :” بازی چهارشنبه جذاب خواهد بود. رئال در خانه بازی می کند و فکر می کنم که صعود می کند.”

بازی  خیریه مقابل فقر:” این بازی در فرانسه برگزار می شود ، مدعوین زیادی حضور دارند و بازی زیبایی خواهد بود.”

بازگشت به فوتبال در لیگ دسته دوی آمریکا؟ ” اگر به پلی آف برسیم بازی می کنم. باید تمرین کنم. دوران من گذشته است.”

بازی احتمالی مقابل رئال:” مقابل تیمش باختیم اما دوست دارم مقابلش بازی کنم و این یک چالش برایم خواهد بود.”

رقابت رونالدو و مسی:” دیدن این دو و گلزنی هایشان زیبا خواهد بود. از دیدن هر دویشان لذت خواهیم برد.”

حضور در ترکیب فعلی کنار رونالدو :” دوست دارم کنار او بازی کنم. بی نظیر خواهد بود.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 292
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 8,019
  • بازدید کلی : 60,066