loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 72 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

داوید ویا در حال لذت بردن از وقت خود در لیگ  MLS است .او کاپیتان و مهم ترین بازیکن نیویورک سیتی است .او در مصاحبه ای با مارکا گفت که واقعا در امریکا

خوشحال است و امیدوار است که بارسلونا سه گانه را کسب کند.در اینجا مصاحبه ی کامل وی را مرور می کنیم

من امیدوارم که انها بتوانند سه گانه را کسب کنند .داوید ویا فکر نمی کند که بارسلونا زیر نظر انریکه سبک بازی خود را تغییر داده است و در این باره گفت:تنها یک سبک بازی معتبر برنده می شود , بارسلونا برنده می شود اما شاید با

سبکی دیگر ...... اما من اینطور فکر نمی کنم.انها زیبا بازی می کند گل های زیادی به ثمر می رسانند و گل های کمی می خورند..من مطمئن هستم که طرفداران بارسلونا خوشحال هستند

ویا همچنین گفت که بارسا قادر به فتح سه گانه است:انها می توانند این کار را انجام دهند.انها شانس های بسیار زیادی برای انجام این کار دارند.من امیدوارم که انها بتوانند سه گانه را کسب کنند.من واقعا برای انها  خوشحال هستم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 373
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 8,543
  • بازدید کلی : 60,590