loading...
ورزش7
سید ناصر بازدید : 32 یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرگوسن افزود: تأثیر این گل‌های دیرهنگام روی بازیکنان آنقدر زیاد بود که من هنوز آن را به یاد دارم. یادم می‌آید بعد از آن بازی‌هایی که با گلی دیرهنگام برنده می‌شدیم، وقتی به رختکن می‌رفتم، بازیکنان را در حال پرش روی زمین و هوا و در آغوش گرفتن یکدیگر می‌دیدم. هواداران با روحیه و لبخند به لب ورزشگاه را ترک می‌کردند. تأثیری که آن گل‌ها روی هواداران می‌گذاشت و خاطرات فوق‌العاده که به لطف آنها برایم شکل گرفت، آنها را به بهترین بخش از دوران مربیگری من تبدیل کرد.

سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ می‌گوید بنیاد موفقیت‌هایی که در این تیم کسب کرد، شیوه صحیح مدیریت فردی او در رختکن تیم بوده است.

وی تصریح کرد: یک بار یکی از دانشجویان دانشگاه هاروارد از من پرسید مؤثرترین مهارت مدیریتی که در زمان مربیگری‌ام در منچستریونایتد داشتم، چه بوده است؟ به او گفتم یک چیز ساده: من اسم همه را می‌دانستم. من حتی نام مسئولان خدماتی، مسئولان زمین چمن و تمام افرادی را که در بخش‌های مختلف فعالیت داشتند، می‌دانستم. اینکه شما آنها را با اسم‌شان صدا بزنید و هر روز مثلاً بگویید «صبح بخیر کلیر یا صبح بخیر رابرت» خیلی مهم است، چون آنها می‌فهمند که برای شما مهم هستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 647
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 8,651
  • بازدید کلی : 60,698