loading...
ورزش7
ADMIN9 بازدید : 36 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در ادامه مصاحبه نیمار جونیور فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا را باهم دنبال می کنیم.

 

هدف بارسا؟ هدف بارسا در این فصل کسب 3گانه است،ما میخواهیم تاریخ سازی کنیم،ما برای این هدف تلاش خواهیم کرد.

 

بایرن مونیخ؟ ما یک بازی بزرگ برای دوست داران فوتبال به نمایش گذاشتیم،و همچنین آنطور بازی کردیم که طرفدارانمان دوست دارند،ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و همه چیز به میل ما پیش رفت.

 

رختکن بارسا؟ من هر روز در حال یادگیری از دوستانم هستم.

 

بازی برگشت؟ برای رسیدن به رویایی که داریم 90 دقیقه سخت در پیش رو داریم،بازی دشواری خواهیم داشت در مونیخ چون آن ها دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و تمام تلاششان را می کنند تا گل بزنند.

 

لئو مسی؟ مسی بهترین بازیکن جهان است،چشم پوشی از پنالتی کار هر کسی نیست او خیلی فروتن هست.اون میتونست هتریک کنه اما پنالتی رو داد به من.

 

شرایط در این فصل؟ از نظر خودم شرایط خوبی در این فصل دارم و خوشحالم که میتوانم به تیمم کمک کنم اینجا همه فوق العاده هستن.

 

روبینیو؟ من علاقه خاصی به نحوه بازی روبینیو دارم و چیز های زیادی از هم وطنم یاد گرفته ام.

برچسب ها نیمار , صحبت , گزارش ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 511
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 550
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 8,720
  • بازدید کلی : 60,767